SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Die staan in de keuken in de buurt van mijn kraan, dus blik op treurige blaadjes *plep* zo ff onder de kraan… vind ie primaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou m'n kruiden juist niet in leven
Nee meer als een uitgewoonde hoer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
Kale thea klinkt niet echt als een fleurige plant
Die heetten over het algemeen vaker Natalia, Ana, Adriana, Gabriela of Camilaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee meer als een uitgewoonde hoer.
*gaat zwembroek zoeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Maar @:Ygritte
Mag hoor en is misschien wel superleuk om daar een keer met een hoop Fokkers te gaan zitten, is gratis, nou ja op de vlucht en uit eten na zullen we stellen.
Vervoer ter plekke, 16-20 slaapplaatsen, zwemmen en drank tot aan de hemel zijn gratis.
@jong0ns !!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Maar @:Ygritte
Mag hoor en is misschien wel superleuk om daar een keer met een hoop Fokkers te gaan zitten, is gratis, nou ja op de vlucht en uit eten na zullen we stellen.
Vervoer ter plekke, 16-20 slaapplaatsen, zwemmen en drank tot aan de hemel zijn gratis.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
@:jong0ns !!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Avondje een DJ in de tuin flikkeren en los, de buren zijn er toch nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
@:jong0ns !!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier gaan binnenkort de eerste na meer dan 2 jaar ook ein-de-lijk gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals vanouds weer.
Ben ook blij dat ik voor 2 optredens alweer naar het buitenland toe ga.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meerdere badkamers zag ik, dus genoeg te doen!
Vijf, nou ja eigenlijk zes dus dat is wel een schemaatje opstellen om de tandjes te poetsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meerdere badkamers zag ik, dus genoeg te doen!
Ik heb het ook nog niet gehad. Voordat ik naar het buitenland ga ga ik wel een week op mijn zolderkamer zitten zodat ik veilig ben.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier gaan binnenkort de eerste na meer dan 2 jaar ook ein-de-lijk gebeuren.
Ik heb alleen nog steeds geen corona gehad (ook niet na vorige week) dus moet nog ergens een week ziek in moffelen
Ik zat dus vorige week 2 uur tegenover iemand, maar nope… ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet gehad. Voordat ik naar het buitenland ga ga ik wel een week op mijn zolderkamer zitten zodat ik veilig ben.
Pak ze! Je kunt het!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Ok joepie, op tuinplanten jagen dan
Budaaaaaaa je hoeft niet te poetsen!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf, nou ja eigenlijk zes dus dat is wel een schemaatje opstellen om de tandjes te poetsen.
En vies maken mag want Spaanse poetsen maar stuk maken doe je mij pijn mee
Buda gaaf lekker een boek lezen op zijn strandstoelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Budaaaaaaa je hoeft niet te poetsen!![]()
Kan je gewoon schuchter met een drankje in de hand kijken hoe ik een complete idioot van mijzelf maak door onflatteus in het zwembad te storten![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda gaaf lekker een boek lezen op zijn strandstoel
Moet je nog steeds testen voor vliegen dan ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat dus vorige week 2 uur tegenover iemand, maar nope… ik weet het ook niet
Nee, hoef je niet voor te testen zover ik weet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nog steeds testen voor vliegen dan ofzo?
Heb het officieel ook nog niet gehad.
En we gaan 3 april naar een villa in Heraklion een weekje.
Ja en dat ligt dan er weer aan of je een sta of een zit plek hebt. Ik heb binnenkort 1 met een zitplek en dan hoeft het niet, de mensen die staan moeten dan nog 1G dus wel testen voor toegang.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, hoef je niet voor te testen zover ik weet.
Moet voor een optreden volgende week wel testen blijkbaar. Mijn eerste echte test.
Volgens mij ligt dat ook aan het land waar je heen vliegt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nog steeds testen voor vliegen dan ofzo?
Heb het officieel ook nog niet gehad.
En we gaan 3 april naar een villa in Heraklion een weekje.
Zeker maar was er ook wel aan toe eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat ook aan het land waar je heen vliegt.
Lekker vooruitzicht trouwens!
Ik zit midsommar te kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:42 schreef Ama het volgende:
Straks weer Band of Brothers verder kijken.
Suicide Squad heb ik ook gekeken van de week was wel leuk maar ook beetje bizar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit midsommar te kijken.
Gisterenavond the suicide squad en the Adam project gekeken. Ryan
Vanuit buiten Europa is terugvliegen nog testen maar volgens mij gaat dat er 23 maart af.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat ook aan het land waar je heen vliegt.
Lekker vooruitzicht trouwens!
Ok thanksquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanuit buiten Europa is terugvliegen nog testen maar volgens mij gaat dat er 23 maart af.
Ik had suicide squad en suicide squad birds of prey al wel gezien maar the suicide squad nog niet. Want waarom zou je titels makkelijker te onderscheiden makenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Suicide Squad heb ik ook gekeken van de week was wel leuk maar ook beetje bizar.Midsommar heb ik laatst gekeken.
Oh we hebben het nu niet over de nieuwste?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had suicide squad en suicide squad birds of prey al wel gezien maar the suicide squad nog niet. Want waarom zou je titels makkelijker te onderscheiden maken![]()
Maar wil peacemaker gaan kijken dus dan leek het me wel handig dit eerst te kijken
Je hebt suicide squad, Harley Quinn birds of prey en als laatste the suicide squad.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh we hebben het nu niet over de nieuwste?
Ja ik heb sowieso alles op volgorde gekeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt suicide squad, suicide squad birds of prey en als laatste the suicide squad.
Als je degene met die haai hebt gezien is het de laatste
Valt toch wel mee.quote:
is lunchtijd..quote:
Oke dan mag het. Was even vergeten dat je niet thuis zat.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is lunchtijd..
En iedereen hier is om 7 uur begonnen met werken en was voor 6 uur wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |