SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
in bescherming van het beestje krijg je er geen
Het is meer een croissant tijdstipquote:
Heb je nu niks te eten?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Afbakbroodjes vergeten te kopen. Wat een faal
sommige nemen zonder problemen een frikandel tot zich in de ochtendquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is meer een croissant tijdstip
dat snap ik ja. niet even snel naar de super toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had me verheugd op een lekker broodje met dik boter en jam
Nee, dan is het moment wel voorbijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik ja. niet even snel naar de super toch?
Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:33 schreef mschol het volgende:
vanaf 10 uur kan ik mn bestelling bij de bakker halen
Even naar de super is meestal sneller dan wachten tot de oven warm is en het broodje is afgebakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan is het moment wel voorbij
Waarom kom je er dan ook zo vroeg uitquote:
Allemaal vervelende vogels buitenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom kom je er dan ook zo vroeg uit
Geen zin om al naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even naar de super is meestal sneller dan wachten tot de oven warm is en het broodje is afgebakken
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Allemaal vervelende vogels buiten
Op de bbq ermeequote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van die waterhoeners?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
meeuwen en van die gekke fuuten ofzo. En allemaal zo druk en luid
Die voelen het voorjaar aankomen dus die worden helemaal hitsig en gaan hysterisch fluiten en doenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
meeuwen en van die gekke fuuten ofzo. En allemaal zo druk en luid
niet veel bijzondersquote:
k hoor alleen een specht in de vertequote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hier is het ook wel een getjirp van jewelste vandaag.
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die voelen het voorjaar aankomen dus die worden helemaal hitsig en gaan hysterisch fluiten en doen
ga je dat allemaal alleen op etenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
niet veel bijzonders
wit en bruin brood, hamkaas broodjes, saucijzenbroodjes, stroopwafels en gevulde koeken
over een tijdsbestek van een week is dat wel de planning jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je dat allemaal alleen op eten
Beetje alsof je US loslaat op een koopzondag bij een fashion outlet centrequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil aan het water wonen [ afbeelding ]
Kwaak [ afbeelding ]
Ik haat vogels [ afbeelding ]
Alsof ik me tussen dat soort volk laat zienquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje alsof je US loslaat op een koopzondag bij een fashion outlet centre
nee je gaat dan ook met je plaksnor opquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik me tussen dat soort volk laat zien
ik heb er 2 besteld, ik zie je vanzelf wel langswaaienquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar lust dat saucijzenbroodje wel
Zo'n plaksnor staat vaak zo gay.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je gaat dan ook met je plaksnor op
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
niet veel bijzonders
wit en bruin brood, hamkaas broodjes, saucijzenbroodjes, stroopwafels en gevulde koeken
Dat vind ik een tof geluidquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
k hoor alleen een specht in de verte
Foqueville commune stichten in het bosquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis de bosvogels van mijn vorige vorige residentie.
De Wok Of Life moet tenslotte ook bevoorraad wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Foqueville commune stichten in het bos
Ja, dol op bossen, de geur, de vogels, het licht, de mystiek van groen lommer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Foqueville commune stichten in het bos
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 2 besteld, ik zie je vanzelf wel langswaaien
Lekker toch, rustig aan wakker worden met dat zwarte godenvocht niets mis meequote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik slaap de laatste week zo gruwelijk vast, heb zeker een uur nodig om de traag dansende krekels in mijn breintje wakker te krijgen met zwart godenvocht terwijl die normaal meteen aan het rondspringen zijn bij een half geopend oogje.
Mwa, ik sta graag meteen "aan".quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, rustig aan wakker worden met dat zwarte godenvocht niets mis mee
Een nieuwe blauwequote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, rustig aan wakker worden met dat zwarte godenvocht niets mis mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dan snel iets meer zwart godenvocht drinkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa, ik sta graag meteen "aan".
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een nieuwe blauweBen niet nieuw hoor, lees hier af en toe maar post heullllllllll zelden meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt altijd hier heen getrokken door een bitterbal
Hey gianni61
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee, oke, niet nieuw, maar in de sc vrij onbekend.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet nieuw hoor, lees hier af en toe maar post heullllllllll zelden mee
Hey gianni61
Ja die bitterballen kom je niet omheen tochquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, oke, niet nieuw, maar in de sc vrij onbekend.
en tja, als er bitterballen op tafel komen...
ijsdouche nemenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa, ik sta graag meteen "aan".
mayo of mosterd?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey gianni61
Wees welkomquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey gianni61
Ik kan me altijd moeilijk inhoudenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die bitterballen kom je niet omheen toch
Het liefste met Mayoquote:
Dank uquote:
Dat willen sommigen hier ook welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey gianni61
Wat is dat toch met die dingen vraag ik mij afquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me altijd moeilijk inhouden
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het liefste met Mayo, maar mosterd is ook lekker
Doe het wisselend
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat willen sommigen hier ook wel
Krokante buitenkant en smeuige binnenkantquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die dingen vraag ik mij af
euh zo te lezen zijn jou breintjes weer goed aan het werk, het zwarte godenvocht heeft zijn werk gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat willen sommigen hier ook wel
Heeft een kroketje ook en toch heb ik liever een bitterbalquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krokante buitenkant en smeuige binnenkant
Misschien moeten ze meer kleine ronde etenswaren op de markt brengen, rond klein warm broodje, rondje hap- en drinkbare cola, ronde stukjes biefstuk, ronde croissantjes, ronde chips, ronde melk, ronde spaghetti, ronde koffieballenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die dingen vraag ik mij af
Bitterballen happen lekker wegquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft een kroketje ook en toch heb ik liever een bitterbal
Dat niet zo slimme gedeelte is altijd wakker, altijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euh zo te lezen zijn jou breintje weer goed aan het werk, het zwarte godenvocht heeft zijn werk gedaan
Nou wat let je, je hebt het gat in/op de markt gevondenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten ze meer kleine ronde etenswaren op de markt brengen, rond klein warm broodje, rondje hap- en drinkbare cola, ronde stukjes biefstuk, ronde croissantjes, ronde chips, ronde melk, ronde spaghetti, ronde koffieballen
Bitterbal heeft een betere korst-inhoud verhouding.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft een kroketje ook en toch heb ik liever een bitterbal
De avontuurlijken stoppen een bitterbal in blind vertrouwen volledig in de mond en beginnen met open mond te smekken, de wat behoedzamere mensen happen er eerst 1/3e vanaf.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen happen lekker weg
ALs ze niet te heet zijn welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen happen lekker weg
Ja, ik behoor wel tot de behoedzamenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De avontuurlijken stoppen een bitterbal in blind vertrouwen volledig in de mond en beginnen met open mond te smekken, de wat behoedzamere mensen happen er eerst 1/3e vanaf.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik behoor wel tot de behoedzamen
In Foqueville is den bitterbal immer heet en bijkans gevaarlijk om het onderzoekende tongetje tegenaan te houden.quote:
zou het niet doen neequote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Foqueville is den bitterbal immer heet en bijkans gevaarlijk om het onderzoekende tongetje tegenaan te houden.
Is dit gemengd zwemmen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een kleine drie maanden weer![]()
daarom lokken met lekkernijen zodat ze wat afkoelt en dan toeslaanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Foqueville is den bitterbal immer heet en bijkans gevaarlijk om het onderzoekende tongetje tegenaan te houden.
Ik wil ook wel weer terugquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een kleine drie maanden weer![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom lokken met lekkernijen zodat ze wat afkoelt en dan toeslaan
Nooit begrepen waarom Turken zo graag naar mannelijke bobbels kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve het Turkse bad waar ik graag kom wel
Nee, het is juist het feit dat je nergens door afgeleid wordt (vrouwen dus) waardoor je beter kunt ontspannenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom Turken zo graag naar mannelijke bobbels kijken.
Dat was een tweet van een schimmig account toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:38 schreef UitStraling het volgende:
Het Kremlin geloof ik ook niet meer, we zouden na gisterenavond wel een toontje lager zingen of zouden ze het bombarderen van steden dichtbij de Poolse grens bedoelen?
Ik ontspan ook wel met wat blote vrouwelijke oksels om me heen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is juist het feit dat je nergens door afgeleid wordt (vrouwen dus) waardoor je beter kunt ontspannen
USS The Sullivans (DDG-68), is an Arleigh Burke-class (Flight I) Aegis guided missile destroyer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
dit komt hier net voorbij
[ afbeelding ]
US WARSHIP D68
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
USS The Sullivans (DDG-68), is an Arleigh Burke-class (Flight I) Aegis guided missile destroyer.
Mja, maar dan ben je bezig met die vrouwelijke oksel. En je moet bezig zijn met je jezelfquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ontspan ook wel met wat blote vrouwelijke oksels om me heen.
De ICBM's die op Rotterdam worden afgevuurd uit de lucht schietenquote:
Arleigh Burke-class, USS The Sullivans, daar zit een bijzonder verhaal achter.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
dit komt hier net voorbij
[ afbeelding ]
US WARSHIP D68
Ja maar dat doe ik dan juist.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar dan ben je bezig met die vrouwelijke oksel. En je moet bezig zijn met je jezelf
even aan wal, hoeren neuken en weer door?quote:
Had ik ook maar een vak geleerd vroeger.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even aan wal, hoeren neuken en weer door?
Hey Bos, alles goed?quote:
Vragen prostituees naar je beroep?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ik ook maar een vak geleerd vroeger.
Begon zelfs andere mensen (buiten deze SC om) op te vallen dat sommige mensen in deze SC compleet genegeerd worden.quote:
Ik zeg dan dat ik gleuven vol en dan krijg ik kortingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vragen prostituees naar je beroep?
Ben jij stukadoor? Nou dan ga maar een deurtje verder hoor
Fijn, hier ook hoor, zit lekker achter het raam in het zonnetjequote:
O ik kom net binnen en iedereen is vriendelijk, niet genegeerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Begon zelfs andere mensen (buiten deze SC om) op te vallen dat sommige mensen in deze SC compleet genegeerd worden.
IK MOET ER OOK BIJquote:
Je merkt het wel beter als je hier langer post of kijkt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik kom net binnen en iedereen is vriendelijk, niet genegeerd.
Overal worden wel mensen genegeerd, als je niet door een deur kan is dat maar beter ook
Dr_Fomoquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK MOET ER OOK BIJ
NIKS DOEN ZONDER MIJ HOOR
De wolken hier denken daar anders overquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, hier ook hoor, zit lekker achter het raam in het zonnetje![]()
Lijkt wel zomer
ja mooi kut dat lagner daglicht. moet nog wat nachturen scorenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weer 4:04 zonnigheid (nou ja
) erbij op deze mooie zaterdag
Goedemorgen allen!
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds een kerstdiner te goed op het werk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
er wordt voor warme lunch gezorgd
ik moet vaker op zaterdag gaan werken
Hier ook, maar ga toch nog een terras opzoeken straks.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wolken hier denken daar anders over.
Het trekt hier weer open, zo te zienquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gok eens dat het niet zo uitgebreid wordtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een kerstdiner te goed op het werk.
Moet je bij Haags zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja mooi kut dat lagner daglicht. moet nog wat nachturen scoren
Broodje kroket?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gok eens dat het niet zo uitgebreid wordt
Heb de lijst nog niet zien langskomen. Ik gok dat het van de slager hier zal zijn, dus dan dingen als warme beenham, gyros, grillworst..quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb de lijst nog niet zien langskomen. Ik gok dat het van de slager hier zal zijn, dus dan dingen als warme beenham, gyros, grillworst..
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ICBM's die op Rotterdam worden afgevuurd uit de lucht schieten
hij vaart in het centrum van rotterdam budaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat bevriende mogendheden elkaars havens aandoen
Ze hebben daar echt goede barbecue worstenquote:
Ben inmiddels al tevreden met een bakje patat.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gok eens dat het niet zo uitgebreid wordt
Paar jaar geleden voeren wij New York binnen. En vuurden zelfs kanonnen afquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij vaart in het centrum van rotterdam buda
Volgens mij heb ik dit altijdquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik slaap de laatste week zo gruwelijk vast, heb zeker een uur nodig om de traag dansende krekels in mijn breintje wakker te krijgen met zwart godenvocht terwijl die normaal meteen aan het rondspringen zijn bij een half geopend oogje.
Oh vetquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar jaar geleden voeren wij New York binnen. En vuurden zelfs kanonnen af![]()
Snel! naar de Bitterbrommert!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vet![]()
Ze stonden ook precies zoals in het filmpje
misschien stoppen ze bij de cruise terminal
Alleen zaten we toen niet aan de vooravond van de derde Wereldoorlogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn nu hier ook aangekomenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen zaten we toen niet aan de vooravond van de derde Wereldoorlog
Vierhonderdjarig bestaan Nieuw Amsterdam?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vierhonderdjarig bestaan Nieuw Amsterdam?
Daar had Ama gisteren nog een spannend verhaal beleefd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vierhonderdjarig bestaan Nieuw Amsterdam?
Vanuit bed een ijsbad in springen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit zou ik ook heel graag willen weten
Ongetwijfeld. Maar ik wil dit nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanuit bed een ijsbad in springen?
Als ik een privézwembad zou hebben, zou ik mijn dag wel beginnen met baantjes trekkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanuit bed een ijsbad in springen?
Zo echt welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een privézwembad zou hebben, zou ik mijn dag wel beginnen met baantjes trekken
Oh ik vind het wel wat voor jou om alle land-plaatsnamen te bezoeken en dan een foto bij het bord te maken of zo…. Als nieuwe hobbyquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had Ama gisteren nog een spannend verhaal beleefd.
Met de huidige energieprijzen is dat wel een leuk ideequote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een privézwembad zou hebben, zou ik mijn dag wel beginnen met baantjes trekken
Als je geld genoeg hebt voor een zwembad, zal de energierekening ook niet zo’n probleem zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met de huidige energieprijzen is dat wel een leuk idee
quote:
Dat zwembad roggel je wel ergens, desnoods doe je het zelf, dan valt dat nog wel redelijk mee. Een buda-bolide of zo denk ik ongeveerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt voor een zwembad, zal de energierekening ook niet zo’n probleem zijn
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maar koffie, kwijlen, knuffelen en een beetje slaapkwekken.
En dan een heel weekend samen amper onder het dekentje vandaan komen en op maandag met rode vlekken gaan werkenquote:
De buda bolide is inmiddels nog maar een kleine 5K waard.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zwembad roggel je wel ergens, desnoods doe je het zelf, dan valt dat nog wel redelijk mee. Een buda-bolide of zo denk ik ongeveer
Uit hoeveel kleuren bestaat deze smurfbroek, 40 of 120?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
mijn lange smurfbroek voor thailand past
Je bedoelt, je hebt dit nog nooit gezien?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel wat voor jou om alle land-plaatsnamen te bezoeken en dan een foto bij het bord te maken of zo…. Als nieuwe hobby
Beetje Turkije boos maken. Propaganda doen die Oekraïners goed hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
'Russen beschieten moskee Marioepol'
Het Oekraïense ministerie van Buitenlandse Zaken zegt dat Russische troepen de moskee in Marioepol hebben beschoten.
In de Sultan Suleiman-moskee schuilen ruim 80 volwassenen en kinderen, onder wie Turken, zegt het ministerie.
valt meequote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit hoeveel kleuren bestaat deze smurfbroek, 40 of 120?
mja maar de mensen zitten er inquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje Turkije boos maken. Propaganda doen die Oekraïners goed hoor
Emmen ook geweest?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, je hebt dit nog nooit gezien?![]()
Dat ziet er wel comfi uit. Ook voor hier op een zomeravond ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uiteraardquote:
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ziet er wel comfi uit. Ook voor hier op een zomeravond ofzo.
Dit goed genoeg?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De buda bolide is inmiddels nog maar een kleine 5K waard.![]()
Ik zie weleens van die villa’s op funda met zo’n inpandig zwembad. Dat lijkt me echt supertof![]()
Al is een goed verwarmd buitenbad ook erg lekker
Toevallig van Emmen weer niet zeker.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uiteraardMaar niet overal is een filmpje van he
Kan wel vragen linkje naar met mijn 1.69 ben ik toch te klein als ik naar de broekspijpen kijk.quote:
Ja zit zo'n jetstream in en het interieur en de tuin zijn inmiddels aangepast, wat strakker en persoonlijker.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn badje hoor. Zit daar ook zo’n straal in waar je tegenin kunt zwemmen?
https://www.c-and-a.com/n(...)FxIYQkGAe1v3I29u2%2Bquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan wel vragen linkje naar met mijn 1.69 ben ik toch te klein als ik naar de broekspijpen kijk.
Oh jeetje nee dit ging hem sowieso niet worden. Model is 1.80 haha.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.c-and-a.com/n(...)FxIYQkGAe1v3I29u2%2B
Ja kleine maten zijn er niet meer ook
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okė, ik neem ‘mquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit zo'n jetstream in en het interieur en de tuin zijn inmiddels aangepast, wat strakker en persoonlijker.
Mag je wel liegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezelligste en mooiste plekje op deze planeet en ver daarbuiten.
Emmen zit er wel in trouwens. Je kijkt niet eensquote:
En Timisoara-Noordquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Emmen zit er wel in trouwens. Je kijkt niet eens
een eigen prive zwembad, binnen of buiten zou niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie weleens van die villa’s op funda met zo’n inpandig zwembad. Dat lijkt me echt supertof![]()
niet eens eindigen met deventer?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt hihi. Oke zal kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee was nog voor die tijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
een eigen prive zwembad, binnen of buiten zou niet verkeerd zijn
[..]
niet eens eindigen met deventer?
Voor nu moet ik maar even doen met het zwembad van de buurgemeente.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
een eigen prive zwembad, binnen of buiten zou niet verkeerd zijn
[..]
niet eens eindigen met deventer?
Wel jammer dat er een hoop Spanjaarden wonen in die buurt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke complete uitvalsbasis wel hoor voor weekje Sierra Nevada
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:33 schreef Ama het volgende:
Flash zou ik sowieso ook wel echt herkennen als ik hem ergens ineens zie lopen.
Ja en dan zou je hard wegrennenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:33 schreef Ama het volgende:
Flash zou ik sowieso ook wel echt herkennen als ik hem ergens ineens zie lopen.
Hahaaaa top dit!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lopen genoeg Spanjaarden rond daar als personeelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel jammer dat er een hoop Spanjaarden wonen in die buurt.
Iew, meeten is engquote:
Ja, dat is wel vreselijk. Niet mijn wereldquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopen genoeg Spanjaarden rond daar als personeel![]()
Maar je moet vooral niet in de jachthaven komen, daar lopen de gouden kettingen, de Badrs en de duck- en fuckfaces.
Wij hebben de laatste optie redelijk vergaand onderzocht.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja ik ben sindsdien wel op heel wat boeiendere plekken geweest ja. Maar goed, dat was 13 jaar geleden leuk en zoquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hahaaaa top dit!
Dan kun je nu dus een versie maken met America, Canada, Frankrijk enz.
Ik vrees dat hij er bij mij uit ziet als een pyamabroekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan wel vragen linkje naar met mijn 1.69 ben ik toch te klein als ik naar de broekspijpen kijk.
Ja maar nu niet meer denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vreselijk. Niet mijn wereldHoorde een repo op de radio dat er ook veel Russen zitten.
Daar heb ik persoonlijk weinig problemen mee haha maar te lange broekspijpen is wel irritant, vooral met zoiets.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij er bij mij uit ziet als een pyamabroek
En hoe luidde de conclusie van het onderzoek?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste optie redelijk vergaand onderzocht.
Dat is het toch ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe is dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh kut ging nog twijfelen. Maar heh jij was toch niet bij de stonersmeet in Utrecht?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond jou nog terug op foto's van een stoner's meet uit 2015 of zo AmaWij hebben ook gemeet
Nee in Zwolle op die atletiekbaan in de regen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh kut ging nog twijfelen. Maar heh jij was toch niet bij de stonersmeet in Utrecht?
Misschien is fles wel een oude hippiequote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:41 schreef Ygritte het volgende:
Fles op een stoners-meet heb ik niet echt beeld bij
Oooh ja dat kan wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee in Zwolle op die atletiekbaan in de regen.
Ik moet ook enige moeite doenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:41 schreef Ygritte het volgende:
Fles op een stoners-meet heb ik niet echt beeld bij
Neeeeeee dat was ongetwijfeld een anderequote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:41 schreef Ama het volgende:
Staat me nog bij dat van de hele club één iemand maar niet blowde volgens mij. Hele park stonk naar wiet door ons.
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeeee dat was ongetwijfeld een andere
Diejaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh ja dat kan wel.Met spaghettivreter die helemaal kats was en bondage die onder een paraplu in de regen voor ons aan het BBQ en was.
BB en creaquote:
Dat was mijn meest treurige meet maar alsnog was het wel leuk.quote:
Ben je zelf ook een beetje creabea?quote:
Ja drie vuilniszakken met shit daar achtergelaten plus alle kratjes. Vonden we onszelf tof want het statiegeld was voor de opruimersquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was mijn meest treurige meet maar alsnog was het wel leuk.We wisten er wel beste van te maken met z'n allen ondanks het kutweer.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja drie vuilniszakken met shit daar achtergelaten plus alle kratjes. Vonden we onszelf tof want het statiegeld was voor de opruimers![]()
Ga je mijn tuin opknappen? Wat lief dankje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo een verlengde VW Transporter volladen met tuinplanten, had graag wat zon gehad ooh edele Weergoden, regel dat.
Daarna camper bus van maken en op vakantie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo een verlengde VW Transporter volladen met tuinplanten, had graag wat zon gehad ooh edele Weergoden, regel dat.
zouden ze het expres doen denk je?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo even naar de Plus voor lekkere kaasjes als ze die nog hebben. Mijn favoerietje is geschrapt van de website. Doen ze wel vaker met dingen die ik lekker vind
Kun je zelf ook, kan vandaag nog, hupshups aan het werk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je mijn tuin opknappen? Wat lief dankje.
ik doe een regendansje voor jequote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Maakt het uit?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zouden ze het expres doen denk je?
Kamperenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna camper bus van maken en op vakantie.
...today's bad decisions ain't gonna make themselves!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe een regendansje voor je [ afbeelding ]
Ben niet eens thuis.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je zelf ook, kan vandaag nog, hupshups aan het werk.
Ja nou en, neem je die nozem van je mee en zet je hem aan het werk, strakke kont, strakke buik, wat kleur op het drugsgezichtje en vers mannelijk zweet ruikt stukken lekkerder dan Sauvage van Dior.quote:
Ga jij nou maar met je plantsoenbus naar je taakstraf he patserquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou en, neem je die nozem van je mee en zet je hem aan het werk, strakke kont, strakke buik, wat kleur op het drugsgezichtje en vers mannelijk zweet ruikt stukken lekkerder dan Sauvage van Dior.
Nee natuurlijk niet. Sowieso raar om nu bezig te gaan in de tuin als er nog van alles staat van die werkmannen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou en, neem je die nozem van je mee en zet je hem aan het werk, strakke kont, strakke buik, wat kleur op het drugsgezichtje en vers mannelijk zweet ruikt stukken lekkerder dan Sauvage van Dior.
Oh jee, US is al begonnen zie ikquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:57 schreef Ama het volgende:
Er staat een enorm ding tegen het huis zodat ze aan de achterkant
Mwah, tegenwoordig kan dat best.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Is het raar om met een smurfbroek in een tuincentrum rond te hobbelen?
Neuhquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Oké Martien.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik wil ook nog lunchen, shoppen en wijnen.
Alsof jou het wat boeit wat mensen vindenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt toch van die doseersysteempjes voor water?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil wat meer planten binnen. Maar da’s ook weer niet handig als ik in juni 3 weken weg ben
Ja dat is ook wel weer zo, ok smurfbroek.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jou het wat boeit wat mensen vinden
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt toch van die doseersysteempjes voor water?
betrouwbaarder dan de gemiddelde buurman ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt toch van die doseersysteempjes voor water?
Mijn buurman had m'n planten verzopenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
betrouwbaarder dan de gemiddelde buurman ook
toch minder dan gisterenquote:
Ik had nog een youtube openstaan waarvan ik dachtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, ok smurfbroek.
Ik heb daar geen buurman voor nodig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn buurman had m'n planten verzopen
IK ben redeijk creaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je zelf ook een beetje creabea?
In BB moet je opletten, schijnt dat daar een @:Moeraskat in het wild rondloopt.
Ik hou m'n kruiden juist niet in levenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb daar geen buurman voor nodig.
Ik had een vet mooie bladbegonia en die had ‘ineens’ wolluis. En mijn kat zit constant aan mijn kale thea te vreten![]()
Basilicum… dat hou ik ongeveer in leven….
Ik heb ook 1 grote plant vermoord weerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen hoekje toch, zo post ik hier niet veelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O leukAl zijn het hoekjes waar ik zelf niet kom
Ik had vorig jaar mijn buurman gevraagd om 2 keer in de week de planten en de post te doen. Toen ik na een week wegens change of plans even terug thuis was had hij nog niks gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |