Ik had er speciaal een topic voor geopend. SHO / Talkshow M stopt na zes seizoenenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Talkshow M van Margriet van der Linden stopt: vrijdagavond laatste uitzending
Aldus Nu.nl!
Weg met Start de show
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zit nu wel gewoon naar een talkshow die over andere talkshows zit te lullen te kijken...en dat is best treurig.
SPOILER: Zo beter? O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huisbaas69quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wilfried heeft weer eens vieze aidslippen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Angela gaat een wilde nacht tegemoet met Tarzan![]()
En het dan raar vinden dat niemand wil aanschuiven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:30 schreef RipCity het volgende:
Semmetje heeft wel gelijk. Werkt zich de pleuris en komt dan in z’n avond nog naar vandaag inside om daar elke keer voor en achter de schermen afgezeken te worden door Johan.. als Johan zo’n hekel aan m heeft zoek dan iemand anders maar als hij er telkens trouw zit (ook als er niemand anders weer eens wil) ben dan beetje loyaal aan ‘m.
quote:Vanavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma. Hélène Hendriks schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Voormalig wielrenster Roxane Knetemann neemt plaats aan de bar.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 03:09 schreef Gehrman het volgende:
Ik denk dat zij wel van rimmen houdt. Zo'n hoofd heeft ze wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |