al gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 04:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat fossiele brandstof de enige manier is om energie op te wekken, maar je statement uitleggen? Neeee, dat gaat offtopic.
Nee, je hebt het geprobeerd.quote:
oke Dejannquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, je hebt het geprobeerd.Een heel trieste poging overigens, maar daar kun je ook niets aan doen.
Zelensky?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Een Oost-Europese homo met een voorliefde voor oranje mannen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik denk het niet, naar mijn weten spreekt die geen Nederlands noch is hij homofiel.
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik denk het niet, naar mijn weten spreekt die geen Nederlands noch is hij homofiel.
https://www.roermond.nl/nieuws/aangiftequote:Burgemeester Rianne Donders van Roermond heeft op 15 maart 2022 aangifte gedaan van het ronselen van volmachtstemmen. Er zijn concrete aanwijzingen dat er in Roermond gepoogd is om meerdere stemmen te ronselen ten behoeve van de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart.
Compleet offtopic, baardmans. Heb je toevallig al bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude in de VS?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:01 schreef epicbeardman het volgende:
Zelfs in onze bananenrepubliek wordt gepoogd fraude te plegen.
Burgemeester doet aangifte van ronselen stemmen
[..]
https://www.roermond.nl/nieuws/aangifte
En dan hier mensen heilig die bananenrepubliek U.S.A verdedigen waar je kan stemmen zonder handtekeningsverificatie dan wel identificatieplicht.
Helemaal niet offtopic, het triggert je namelijk wel. En ik hoef niks te bewijzen, iedereen weet dat er fraude is gepleegd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Compleet offtopic, baardmans. Heb je toevallig al bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude in de VS?
Dat ik erop reageer betekent niet dat het ontopic is - het gaat hier simpelweg niet over Nederlandse verkiezingen, maar over de nasleep van die in Amerika.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Helemaal niet offtopic, het triggert je namelijk wel. En ik hoef niks te bewijzen, iedereen weet dat er fraude is gepleegd.
Dat hier fraude gepleegd wordt is zeker wel relevant, want als het in ons landje kan en gebeurt mogen wij als Nederlanders al helemaal niet claimen dat het niet in Amerika plaatsvindt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat ik erop reageer betekent niet dat het ontopic is - het gaat hier simpelweg niet over Nederlandse verkiezingen, maar over de nasleep van die in Amerika.
Je hoeft uiteraard niets te bewijzen, er wordt ook helemaal niet verwacht dat je dat kan.
Wat iedereen weet, lijk je echter een beetje over in de war te zijn.
https://www.thegatewaypun(...)aukee-april-primary/quote:In the early hours of November 4, 2020, in Milwaukee, Wisconsin, a batch of 143,379 ballots, all for Joe Biden were dropped into the state totals.
Last August we unearthed an email that shows the culprits behind the ‘drop’ were laughing about what they had done after the ballot drop!
We all now know about the many states that dropped huge numbers of ballots stealing the race for Joe Biden. On the morning of November 4th, America woke up to see the results of the massive fraud in multiple swing states.
In Wisconsin, over 140,000 ballots for Joe Biden alone were dropped in Milwaukee, giving Biden the lead.
Tuurlijk, mooi excuus, die rechters waar Trump voor stond waren voor een groot deel door hem zelf aangesteld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat hier fraude gepleegd wordt is zeker wel relevant, want als het in ons landje kan en gebeurt mogen wij als Nederlanders al helemaal niet claimen dat het niet in Amerika plaatsvindt.
Dat geen enkele geïnstalleerde Biden rechter fraude zou toekennen is wat anders. Je snapt zelf wel dat Amerika nooit zou toekennen dat er enige fraude is gepleegd. Dat maakt ze nog lachwekkender.
Je begrijpt echt niet hoe dat kan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
United states of Bananas Republicas, allemaal zonder handtekening verificatie in swingstates
Kennelijk. Na al die tijd nog steeds eentje die doet alsof het onbekend was en/of dat hij niet weet dat post stemmen in een aantal staten later geteld werden.quote:
Jawel hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hetero's doen dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |