Dat boek heb ik wel uitgelezen, wat ook geen geringe prestatie isquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zit al jarenlang op blz. 250 van Der Zauberberg.
Ik weet niet eens wie die man is of wat zo’n bracelet inhoudquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Steve Albini heeft z'n 2e WSOP-bracelet gewonnen. Waarschijnlijk is er zelfs hier niemand die dat interessant vindt.
Hmmm. Tempting, tempting.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dit was het boek waar ik me het afgelopen jaar doorheen heb geworsteld: https://en.wikipedia.org/(...)am_Shandy,_Gentleman.
Het is wel erg veel Frans intellectualisme dit. Ik had me niet goed geïnformeerd en dacht dat dit de Nederlandse vertaling van zijn nieuwste roman was, maar die komt dit najaar pas uit. Dit zijn essays en interviews. Toch resoneer ik wel met de denkbeelden van H., dat maakt het voor mij toch leesbaarquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:26 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld. Morgen in huis. Zal wel weer smullen worden van het cultuurdefaitisme.
Een cultuurpessimist hoeft nog geen pessimist an sich te zjin. Maar ik sluit me volledig aan bij je inzicht dat pessimisme over de hele linie een easy way out is en het ontlopen van elke verantwoordelijkheid. In zekere zin nog verdergaand dan nihilisme.quote:Op zondag 19 juni 2022 20:34 schreef Gellius het volgende:
Daar zit wat in, L. Daarom is het ook de easy way out. De pessimist, in iedere hoedanigheid, hoeft nooit kwetsbaar te zijn, mee te doen, of iets te verdedigen.
Ik zie wel iets in dat 'schaterlachend langs ravijnen' van IR.
De krekelzanger.quote:
Heb ik dat gemist?quote:Op zondag 19 juni 2022 21:52 schreef Z het volgende:
Ik vond laats m'n verzameling TTKTPLPT-vogeltjes weer.
De pestvogel was wel een goeie.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:52 schreef Z het volgende:
Ik vond laats m'n verzameling TTKTPLPT-vogeltjes weer.
Ik herinner me de beer van de dag nog, maar geen vogeltjes.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:13 schreef Z het volgende:
[..]
Lang geleden postte ik elke dag een vogeltje in TLKTPPLK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |