SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV
De Tirreno-Adriatico is volgen op Eurosport en de PLAYER. Met het gouden koppel Jeroen en Karsten als het goed is. De finishtijd van de meeste etappes is tussen 17.00 en 17.15, behoorlijk wat later dan Parijs-Nice dus."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Non-stop de twitter van PatLef refreshen!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik gok zomaar een mooie meltdown van Remco na afloop
Maar PatLef twittert niet meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:51 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Non-stop de twitter van PatLef refreshen!
Echt? Dat is een groot gemis...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar PatLef twittert niet meer.
VrijMiBo?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:57 schreef Bugno3 het volgende:
De Bahrain-bonus voor Barkiel, ik schrijf de bollen vast op voor 'm.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:57 schreef Bugno3 het volgende:
De Bahrain-bonus voor Barkiel, ik schrijf de bollen vast op voor 'm.
De immer galante Pogacar heeft in al zijn klasse besloten niet meer te koersen na de enorme farce.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco gewoon aan het wiel van de leiderstrui, dus. Ondanks verwoede pogingen van Vegni hem te saboteren.
Dan zie je wel het verschil met de Franse regie in P-N en de Nederlandse regie in de UAE-Tour.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Italiaanse regie, beste regie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:01 schreef wimderon het volgende:
Is dit de meest nutteloos in beeld gebrachte finale ooit?
Dat weet over drie maanden niemand meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:05 schreef wimderon het volgende:
Kan iemand hem even vertellen dat hij niet gewonnen had zonder een paar amateuristische seingevers.
LOL.quote:
Wachten op de Remquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Julian
En dan volgende week weer pieken natuurlijk.
Fabio is ook in vorm.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:25 schreef TheArt het volgende:
Bij Quick Step hebben ze echt een probleem. Niet alleen in deze koers, maar Rev gaat op deze manier geen klassement rijden, Flip is absoluut uit vorm, Lampaert, Senechal en Stybar zijn ziek. Alleen Asgreen lijkt goed te zijn.
Daar hebben we Jeroen voor. Ik vind de verhalen van LtD wel leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laurens kent geen enkele renner, daar heb je wat aan.
Hopelijk drinkt Karsten niet teveel vandaag en is hij morgen weer terugquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laurens kent geen enkele renner, daar heb je wat aan.
In ieder geval is hij een stuk prettiger dan Traksel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar hebben we Jeroen voor. Ik vind de verhalen van LtD wel leuk.
Dit smaakt naar gravel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar hebben we Jeroen voor. Ik vind de verhalen van LtD wel leuk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar goed dat Kruijswijk hier niet is.
Too soon.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar goed dat Kruijswijk hier niet is.
Ook prettig stemgeluid...prima vervanger van Karsten iddquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:49 schreef Mansjester het volgende:
LtD praat veel ,maar ik vind zn achtergrondverhalen een prima toevoeging.
Prettig stemgeluid?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook prettig stemgeluid...prima vervanger van Karsten idd
Die was op de top al gelost, dacht ik, matige dag blijkbaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Wielco inmiddels ergens in een ravijn liggen?
Lau klinkt als een kaasschaaf.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen harde stem iig of overdreven accent. Dan heb ik wat dat betreft meer moeite met Staf.
Een beetje rasperig ja. Maar wel een leuke vent, zonder zijn schoothondje erbij.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lau klinkt als een kaasschaaf.
Ja als dit de komende 10 jaar zo gaat zijn...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben volkomen Pogacarmoe.
Bij die podcast ben ik anderhalf jaar geleden ofzo afgehaaktquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje rasperig ja. Maar wel een leuke vent, zonder zijn schoothondje erbij.
Ik ook ja, terwijl ik het in het begin wel echt leuk vond.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij die podcast ben ik anderhalf jaar geleden ofzo afgehaakt
Ja, vond het teveel een act worden op een gegeven moment. KIJK LAURENS EENS DE LIEFHEBBER ZIJN CAMPER BAROLOquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja, terwijl ik het in het begin wel echt leuk vond.
Blauw toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou hij inmiddels de leiderstrui herkennen?
Met zijn gebrek aan stuurmanskunst heb je die auto's ook wel nodig waarschijnlijk.quote:
Per lelijke tattoo?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:05 schreef TommyL0204 het volgende:
Per valpartij schaft Gaviria een ferrari aan?
Dat vind ik ook kut ja, die Tim de Gier is sowieso een enorme lul en ik wens niet toegesproken te worden met 'hallo schaapjes' door iemand die lijkt op Stefano Keizers.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, vond het teveel een act worden op een gegeven moment. KIJK LAURENS EENS DE LIEFHEBBER ZIJN CAMPER BAROLO
Rode Lantaarn had ik nog korter volgehouden, ik snap niet waarom @:Slobeend die Jonne zo tof vindt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rijdt op 10 minuten achterstand
Oei, droomplan in duigen.quote:
Ook meer auto’s dan dat hij zeges haalt de laatste jarenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:04 schreef Mansjester het volgende:
Gaviria heeft nog meer auto's dan dat ie positief is geweest op Corona
Mannen met van die ronkende motors in hun (dure) bak gaan lopen toeteren zijn ook een speciaal soort kansloos.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen met meer dan 2 auto's zijn zonder uitzondering enorme proleten.
Slechte baitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, vond het teveel een act worden op een gegeven moment. KIJK LAURENS EENS DE LIEFHEBBER ZIJN CAMPER BAROLO
Rode Lantaarn had ik nog korter volgehouden, ik snap niet waarom @:Slobeend die Jonne zo tof vindt.
Er werd mij verteld dat ze Taus niet zouden gaan missen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:10 schreef wimderon het volgende:
Quick-Step - Alpha vinyl heeft een groot probleem.
Alle mensen die uberhaupt een auto hebben zijn proletenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen met meer dan 2 auto's zijn zonder uitzondering enorme proleten.
Het type dat op 125 km/u wordt geflitst op een plaats waar de maximumsnelheid 70 km/u is?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Mannen met van die ronkende motors in hun (dure) bak gaan lopen toeteren zijn ook een speciaal soort kansloos.
En op hun 16e hun brommert op de terugweg van de discotheek om een boom heen vouwden met een krat bier achter de kiezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:13 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Het type dat op 125 km/u wordt geflitst op een plaats waar de maximumsnelheid 70 km/u is?
Yep, en dus ook het type dat vaak nogal ziedend is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:13 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Het type dat op 125 km/u wordt geflitst op een plaats waar de maximumsnelheid 70 km/u is?
Hij wisselt af.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:11 schreef user25514 het volgende:
Pog rijdt nog met velgremmen. Zie je ook niet vaak meer.
Heeft het leven nog zin?quote:
Ik maak mij ernstige zorgen om Koffieplanterquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft het leven nog zin?
Sow.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Freddy Adu van het wielrennen
Toen was het merk toch nog druk bezig een carrière uit te bouwen zoals een Ihattaren bij Anderlecht?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En op hun 16e hun brommert op de terugweg van de discotheek om een boom heen vouwden met een krat bier achter de kiezen.
quote:Geen enkele renner heeft de afdaling tussen Via Cippo en Via Caferro op het einde van de rit sneller afgelegd dan Remco Evenepoel. Onze landgenoot haalde over het stuk van dik vijf kilometer een gemiddelde snelheid van net geen 65 kilometer per uur en deed daarmee zelfs zeven seconden beter dan winnaar Tadej Pogacar.
ANALYSE. Vier conclusies na de toch wel mislukte Tirreno van Remco Evenepoelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:21 schreef Jason22 het volgende:
Dit is toch wel hoopgevend!
[..]
[ afbeelding ]
https://m.nieuwsblad.be/c(...)r&utm_source=twitter
Arensman bestaat niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef Marcoss het volgende:
Evenepoel, Porte en Pinot in de top-3? Dat is wel een goed clubje van matige dalers..
Arensman is een veldrijder en daarmee dus een meesterdaler.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen over het algemeen ook niet dalen, dus alsnog wel een opmerkelijk lijstje.
Wellicht is hij de uitzondering die de regel bevestigt dan!quote:Op zondag 13 maart 2022 07:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Arensman is een veldrijder en daarmee dus een meesterdaler.
Geen gebrek aan vertrouwen bij Evenepoelquote:"Al in de vallei op 60 kilometer van het einde voelde ik dat ik zware benen had. Ik heb nooit opgegeven, ben altijd blijven proberen om de schade te beperken. Als je ziet met welk sprekend gemak Pogacar wegreed, was hij overduidelijk de beste. Op dit niveau moet je gewoon 100 procent zijn, anders betaal je het cash. Ik zeg niet dat ik in een goeie dag Pogacar had kunnen volgen, maar ik was wel in de achtervolgende groep of het groepje daarachter gefinisht."
Dit klopt toch gewoon?quote:Op zondag 13 maart 2022 11:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Geen gebrek aan vertrouwen bij Evenepoel
Als je gisteren vrij kansloos eraf bent gereden zou ik dat niet roepen. Zeker omdat Evenepoel op de wat langere beklimmingen regelmatig erdoorheen zakt.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Geen gebrek aan vertrouwen bij Evenepoel
Geen kater van gisteren?quote:
Gaat Karsten de hele race doen? Vorig jaar deed hij alleen de laatste 150km ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:24 schreef wimderon het volgende:
MSR weer integraal met het gouden koppel
Bij RvV en P-Rquote:Op zondag 13 maart 2022 14:24 schreef wimderon het volgende:
MSR weer integraal met het gouden koppel
Ik hoorde ze alleen zeggen dat zaterdag weer een hele lange dag gaat worden (voor beiden) en of ze bijvoorbeeld mensen zouden gaan bellen, dus daar trok ik eigenlijk de conclusie uit dat ze samen volledig live gaan.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat Karsten de hele race doen? Vorig jaar deed hij alleen de laatste 150km ofzo.
Die kwam eerder ook naar voren, maar Kooij volgde weer niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Edouardo rijdt op kop voor eh ja niemand. Kooij zit ingesloten verderop. Misschien zou je daar eens iets voor doen?
Die durfde zelf ook niet mee te gaanquote:Op zondag 13 maart 2022 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Edouardo rijdt op kop voor eh ja niemand. Kooij zit ingesloten verderop. Misschien zou je daar eens iets voor doen?
Dit is Italië. Zo rijdt men daar.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:03 schreef Mansjester het volgende:
Kijk hoe ze weer allemaal van links naar rechts over de weg gaan
Maakt de keuze voor de Tour wel wat makkelijker..quote:Op zondag 13 maart 2022 15:10 schreef The_Undertone het volgende:
De Kef heeft het toch ook niet echt meer; Quick-Step Alpha Vinyl heeft dikke problemen.
Te lang Kerst reces gehoudenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:10 schreef The_Undertone het volgende:
De Kef heeft het toch ook niet echt meer; Quick-Step Alpha Vinyl heeft dikke problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |