Dumpert: Viaplay moet er nog een beetje inkomenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is er een video van het Viaplay commentaar? Als F1TV kijker wil ik graag meepraten over het slechte commentaar.
Ja, dit!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef Jane het volgende:
Grandprix radio werkte als een tierelier vandaag. Commentaar van Olav was prima en zelfs Jack is wmb goed te pruimen als sidekick en extra paar ogen/oren. Kan hem in deze rol beter hebben dan als pitreporter, merk ik.
Ze hebben wel die idioot meegenomen, die Tom.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Slechts dat ze geen polonaise dansen en op de bank gaan springen als Max het goed doet waarschijnlijk. Ze weten zelf ook wel dat de massa in Nederland kijkt vanwege Max.
Wat wil je ook. Vorige week hadden ze 6 streamservers en nu 144!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef Jane het volgende:
Grandprix radio werkte als een tierelier vandaag. Commentaar van Olav was prima en zelfs Jack is wmb goed te pruimen als sidekick en extra paar ogen/oren. Kan hem in deze rol beter hebben dan als pitreporter, merk ik.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat wil je ook. Vorige week hadden ze 6 streamservers en nu 144!!!!
Beademingquote:Op zondag 27 maart 2022 00:00 schreef Nattekat het volgende:
De F1TV crew is trouwens ook zeker niet slecht, echt een beademing tov Sky
Als GPR geen optie is, dan is er iig een zeer sterk alternatief.
Een deel van de F1TV crew is toch van Sky? Als je het wereldbolletje kiest, luister je toch naar de crew van Sky? Weinig aan te merken op dat commentaar. Vakkundig, grappig en ze missen nooit iets.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:00 schreef Nattekat het volgende:
De F1TV crew is trouwens ook zeker niet slecht, echt een beademing tov Sky
Dat heb je keihard nodig als je langer dan 5 seconden naar crofty hebt geluisterdquote:
Wereldbol is Sky, rondje is F1TV.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een deel van de F1TV crew is toch van Sky? Als je het wereldbolletje kiest, luister je toch naar de crew van Sky? Weinig aan te merken op dat commentaar. Vakkundig, grappig en ze missen nooit iets.
Niks mis met de commentators van Sky, dan.quote:
Sterker nog: beter dan dat ga je niet vinden.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niks mis met de commentators van Sky, dan.
Daar is van alles mis mee. Alleen het feit dat Hamilton kansloos is maakt het iets beter.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niks mis met de commentators van Sky, dan.
Ze reageren niet, nergens.quote:Op zondag 27 maart 2022 10:56 schreef Hare het volgende:
Hebben jullie al een email adres van viaplay weten te achterhalen? Ik wil contact opnemen, maar ze bieden alleen messenger aan (heb en wil ik niet) en email, maar als ik daarop klik gebeurt er niks...
Het contactformulier staat als ik in de broncode kijk op verstoptquote:Op zondag 27 maart 2022 10:56 schreef Hare het volgende:
Hebben jullie al een email adres van viaplay weten te achterhalen? Ik wil contact opnemen, maar ze bieden alleen messenger aan (heb en wil ik niet) en email, maar als ik daarop klik gebeurt er niks...
Ik switch tussen deze twee, op de een is Johnny Herbert de irritantste en op de ander Will Buxton.quote:
Ik had contact met ze gehad en kreeg antwoord (na een weekquote:Op zondag 27 maart 2022 10:56 schreef Hare het volgende:
Zijn dat niet die gasten die de hele gp de longen uitschreeuwen?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sterker nog: beter dan dat ga je niet vinden.
Ze zeggen wel eens positieve dingen over Hamilton ja. Dat wil niet zeggen dat ze pro-Hamilton zijn. Ze zeggen namelijk ook vaak hele positieve dingen over Verstappen (en andere coureurs). Tijdens de laatste ronde van vorig jaar waren ze zelfs duidelijk op de hand van Verstappen.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is van alles mis mee. Alleen het feit dat Hamilton kansloos is maakt het iets beter.
Of gewoon Stockholm syndroom.
Als zelfs Engelsen zich kapot ergeren aan het Hamilton-fap gehalte, dan weet je wel genoeg. Ik heb vorig jaar één race noodgedwongen via F1TV moeten kijken, en het Hamilton fapgehalte ging echt alles te buiten.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:55 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens positieve dingen over Hamilton ja. Dat wil niet zeggen dat ze pro-Hamilton zijn. Ze zeggen namelijk ook vaak hele positieve dingen over Verstappen (en andere coureurs). Tijdens de laatste ronde van vorig jaar waren ze zelfs duidelijk op de hand van Verstappen.
Maar ja... ze zeggen dus inderdaad ook wel eens positieve dingen over Hamilton en dat is voor veel mensen op dit forum al een brug te ver. Want over Hamilton mag je niks goeds zeggen. Hamilton is immers een sukkel en een prutser, die alleen iets heeft gepresteerd dankzij een dominante auto. Toch?
Is dit echt een argument dat je wilt inzetten? 'Ja, maar er zijn anderen die het met mij eens zijn'.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als zelfs Engelsen zich kapot ergeren aan het Hamilton-fap gehalte, dan weet je wel genoeg. Ik heb vorig jaar één race noodgedwongen via F1TV moeten kijken, en het Hamilton fapgehalte ging echt alles te buiten.
Gewoon twee tellen pauzeren. Niet aan die knopjes zitten.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:11 schreef DX11 het volgende:
Wat een gedoe dat syncen omdat F1TV soms een haper doet en dan moet je de radio audio dus ook aanpassen. Ga toch maar Engels luisteren, te veel gedoe zo.
Ik heb echt wel 6x een hapering gehad op f1tv van een paar seconden. Dan kan ik wel gp radio pauzeren maar dan klopt het daarna toch net niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:46 schreef Nattekat het volgende:
GPR werkte echt top vandaag
[..]
Gewoon twee tellen pauzeren. Niet aan die knopjes zitten.
Oh, dat is wel kut. Wat dan werkt is de stream 10 seconden pauzeren, ik heb geen enkele last van haperingen als ik dat doe.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik heb echt wel 6x een hapering gehad op f1tv van een paar seconden. Dan kan ik wel gp radio pauzeren maar dan klopt het daarna toch net niet meer.
Heb je het ook met die van @hole1988 geprobeerd? Die gebruik ik zelf tot nu toe en ik vind het fijn dat je daar wat meer opties hebt qua hoeveel je voor- of achteruit wil springen.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik heb echt wel 6x een hapering gehad op f1tv van een paar seconden. Dan kan ik wel gp radio pauzeren maar dan klopt het daarna toch net niet meer.
Ik moet zeggen dat het mij tot nu toe best goed lukt om het sync te krijgen (ik kijk wel F1TV en niet naar Viaplay). Tijdens de race kun je met name bij de boordradio's goed merken of je goed zit of niet. Als je het riedeltje precies hoort als het ook in beeld verschijnt, zit je perfect.quote:Op zondag 20 maart 2022 01:48 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb even snel een webplayer gemaakt met gpradio waar je makkelijk kan switchen van server en vertragen. http://gpradio.hole1988.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |