abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204171164
Nadeel als je FX aan zet is wel dat je maar 1 milli seconden uit sync hoeft te zijn en je merkt het de hele tijd.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_204171493
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 18:10 schreef DX11 het volgende:
Nadeel als je FX aan zet is wel dat je maar 1 milli seconden uit sync hoeft te zijn en je merkt het de hele tijd.
Ja, Olav moet het gewoon goed doorgeven. Alleen weten ze het zelf niet hoe het overkomt of hij denkt dat iedereen slechts z'n stem wil en de racegeluiden niet zo boeien :7
  Admin dinsdag 22 maart 2022 @ 06:30:05 #158
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204176028
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2022 17:48 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Vond ik ook. Dus idd op FX zetten en volume niet te hard.
Ze hebben later het racegeluid wel omhooggeschroefd, maar daar mag wmb idd nog wel een tandje bij :Y
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204177042
Toch hilarisch....
Waarom zou je in vredesnaam naar Olav Mol willen luisteren?
Hij wordt al jaren compleet uitgekotst samen met Jack, maar ineens gaan mensen naar hem luisteren.

Al zouden die dames gaan praten over make-up artikelen dan is dat nog interessanter dan Olav en Jack die zoals al jaren alleen maar arrogant over zichzelf praten en dan ineens Max zien uitvallen terwijl het een Ferrari is (zoiets gebeurde vorig jaar). En die 10 ronden achter lopen en echt niets meekrijgen omdat ze gewoon te druk zijn met zichzelf.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 09:54:08 #160
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204177174
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:30 schreef DX11 het volgende:

[..]
Niet mee eens. Ik dacht, ik ga vandaag gewoon F1TV commentaar volgen, maar ik vond het eigenlijk gewoon dood saai.

Dus halverwege ging ik toch maar over op Mol, gesynct dmv teamradio (die hoor je op allebei), en daarna alleen nog Mol geluid aan gehad. En ja, de 2e helft vond ik veel leuker om te volgen. Het is het echt waard. Zonder Mol's enthousiasme is het gewoon minder leuk.
Scherpe, accurate en goed onderbouwde verslaggeving door commentatoren met verstand van zaken vind jij saai?

Ok. :')

Edit: En aanvullend, er is geen betere humor dan Engelse humor.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204178855
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 09:36 schreef bianconeri het volgende:
Toch hilarisch....
Waarom zou je in vredesnaam naar Olav Mol willen luisteren?
Hij wordt al jaren compleet uitgekotst samen met Jack, maar ineens gaan mensen naar hem luisteren.

Al zouden die dames gaan praten over make-up artikelen dan is dat nog interessanter dan Olav en Jack die zoals al jaren alleen maar arrogant over zichzelf praten en dan ineens Max zien uitvallen terwijl het een Ferrari is (zoiets gebeurde vorig jaar). En die 10 ronden achter lopen en echt niets meekrijgen omdat ze gewoon te druk zijn met zichzelf.
Blijkbaar heel veel mensen want zn website was compleet overbelast. Snap ook niet waarom je zo reageert want er zijn gewoon heel veel mensen die zijn enthousiasme missen bij ViaPlay/F1 TV, waaronder ik, en dat die dan af en toe fouten maakt vind ik helemaal niet erg, zijn stemgeluid en passie is zoveel meer waard dan een paar emotieloze lullo’s bij ViaPlay waar niemand iets bij voelt. Heel erg veel mensen kijken sport voor de beleving waaronder ik en ik ben hier ontzettend blij mee, dat de GP Radio optie er is, maar daar kun jij je blijkbaar helemaal niets bij voorstellen:)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2022 @ 12:15:48 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204178975
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 12:08 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Blijkbaar heel veel mensen want zn website was compleet overbelast. Snap ook niet waarom je zo reageert want er zijn gewoon heel veel mensen die zijn enthousiasme missen bij ViaPlay/F1 TV, waaronder ik, en dat die dan af en toe fouten maakt vind ik helemaal niet erg, zijn stemgeluid en passie is zoveel meer waard dan een paar emotieloze lullo’s bij ViaPlay waar niemand iets bij voelt. Heel erg veel mensen kijken sport voor de beleving waaronder ik en ik ben hier ontzettend blij mee, dat de GP Radio optie er is, maar daar kun jij je blijkbaar helemaal niets bij voorstellen:)
Sommige mensen snappen niet dat niet iedereen precies hetzelfde als hen denkt en dat er heel veel verschililende meningen kunnen bestaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204179470
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 12:08 schreef Eagles89 het volgende:
Snap ook niet waarom je zo reageert want er zijn gewoon heel veel mensen die zijn enthousiasme missen bij ViaPlay/F1 TV, waaronder ik, en dat die dan af en toe fouten maakt vind ik helemaal niet erg,
Passie leuk en aardig sure, maar ''af en toe fouten'' is constant fouten.
Hij mist gewoon letterlijk waar het om gaat: De race.
Ik kijk F1 om de F1, niet om de arrogantie van Olav aan te horen.
Als iemand nog niet eens kan onderscheiden wat een RBR auto is en een Ferrari |:(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2022 @ 13:00:27 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204179592
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 12:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Passie leuk en aardig sure, maar ''af en toe fouten'' is constant fouten.
Hij mist gewoon letterlijk waar het om gaat: De race.
Ik kijk F1 om de F1, niet om de arrogantie van Olav aan te horen.
Als iemand nog niet eens kan onderscheiden wat een RBR auto is en een Ferrari |:(
Niemand boeit een zak wat jij denkt, laat anderen lekker hun eigen mening hebben en kap met te doen alsof jij de enige echte mening hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204179609
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 09:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Scherpe, accurate en goed onderbouwde verslaggeving door commentatoren met verstand van zaken vind jij saai?

Ok. :')

Edit: En aanvullend, er is geen betere humor dan Engelse humor.
Nogmaals ik vond het gewoon saai. Het enthousiasme is anders. Minder vrolijk ofzo, ik vond Mol echt een stuk leuker.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_204179680
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niemand boeit een zak wat jij denkt, laat anderen lekker hun eigen mening hebben en kap met te doen alsof jij de enige echte mening hebt.
En het boeit ook niemand wat jij denkt, dus je hoeft een mening van een ander niet aan te vallen, ok?
Ik geef alleen een constatering van feitelijke zaken en hoe ik daarover denk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2022 @ 13:09:42 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204179703
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En het boeit ook niemand wat jij denkt, dus je hoeft een mening van een ander niet aan te vallen, ok?
Ik geef alleen een constatering van feitelijke zaken en hoe ik daarover denk.
Het zijn geen feiten, het is jouw mening, kap met die arrogantie en accepteer dat het gewoon jouw mening is en niets meer dan dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 13:14:54 #168
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204179766
Bij die inhaalactie van Verstappen was het bij Mol alleen maar: BINNENKANT

VONKEN

JAAAA

Ging nergens over
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 22 maart 2022 @ 13:28:28 #169
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204179910
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 12:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sommige mensen snappen niet dat niet iedereen precies hetzelfde als hen denkt en dat er heel veel verschililende meningen kunnen bestaan.
Dat moet wel een openbaring voor je geweest zijn toen je dat ontdekte :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204180000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het zijn geen feiten, het is jouw mening, kap met die arrogantie en accepteer dat het gewoon jouw mening is en niets meer dan dat.
Dat Olav veel mist is een feit.
Dat Olav vorig jaar auto's compleet met elkaar verwarde die totaal niet op elkaar leken ook al zag je vol in beeld waar het om ging. Als ik goed herinner was dat ook op Bahrain met een Ferrari en RBR.

Dat zijn toch echt gewoon feiten.

Dat de ene daar door heen kijkt vanwege Olavs 'passie' (zijn OHHH JAAAAA, OOHHHH JEEEE)
En de ander er echt niet tegen kan...
Dat is een mening.
pi_204180301
Ik vind het commentaar op ViaPlay echt ontzettend lijken op vooraf ingesproken commentaar bij games (Zoals F1, FIFA enz)

Inderdaad weinig emotie, en het lijkt allemaal zo nep. Hopelijk wordt dit wel beter. Een Olav vervangen hoeft ook niet, al spreekt die man wel passie, iets wat ik hier niet voel.

Maar denk dat het wel jaren gaat duren voor een een fatsoenlijk commentator(duo) zit.
  Admin woensdag 23 maart 2022 @ 20:57:30 #172
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204196398
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat Olav veel mist is een feit.
Dat Olav vorig jaar auto's compleet met elkaar verwarde die totaal niet op elkaar leken ook al zag je vol in beeld waar het om ging. Als ik goed herinner was dat ook op Bahrain met een Ferrari en RBR.

Dat zijn toch echt gewoon feiten.

Dat de ene daar door heen kijkt vanwege Olavs 'passie' (zijn OHHH JAAAAA, OOHHHH JEEEE)
En de ander er echt niet tegen kan...
Dat is een mening.
Letterlijk elke commentator vergist zich weleens. Doe nou niet alsof mol daarop het alleenrecht heeft.
Nadeel van die anderen die allemaal dezelfde fouten maken is dat ze slecht zijn in het leveren van commentaar. Als er dan toch foutjes gemaakt worden, dan liever door iemand die met zijn manier van commentaar leveren en zijn hoorbare passie en enthousiasme de totale beleving omhoog helpt. Iets dat ze bij viaplay absoluut niet kunnen. Niet eens een klein beetje.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 23 maart 2022 @ 21:17:54 #173
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204196780
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:57 schreef Danny het volgende:

Letterlijk elke commentator vergist zich weleens. Doe nou niet alsof mol daarop het alleenrecht heeft.
Nou.....ik ken geen commentator die zoveel mist als hij. Hij vergist zich niet 'wel eens', maar vrijwel continu. 20 jaar geleden was het al licht vervelend, maar het wordt steeds erger en nu is het rete-irritant.

quote:
Nadeel van die anderen die allemaal dezelfde fouten maken
Er bestaat niemand die zo veel fouten maakt als Mol.

quote:
Iets dat ze bij viaplay absoluut niet kunnen.
Heb geen ervaring met viaplay, maar bij F1 TV is het (Engelse) commentaar erg goed. Ze werken in groepjes van 2 of 3, missen niks, zit altijd een (ex-)coureur bij en qua enthousiasme is er niets op aan te merken.

Ok, het camping-gehalte van Mol en Plooij mist, maar daar ben ik nu net niet naar op zoek.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204197442
quote:

[..]
Nadeel van die anderen die allemaal dezelfde fouten maken is dat ze slecht zijn in het leveren van commentaar. Als er dan toch foutjes gemaakt worden, dan liever door iemand die met zijn manier van commentaar leveren en zijn hoorbare passie en enthousiasme de totale beleving omhoog helpt. Iets dat ze bij viaplay absoluut niet kunnen. Niet eens een klein beetje.
Dit idd.

"Het wordt een knots-, knots-, KNOTSGEKKE ronde" over de laatste ronde in de laatste race van vorig jaar. Mijn broer heeft nog nooit een F1-race gekeken en heeft het nog over dit zinnetje :D _O-

Of deze:

Dit is toch goud. Pure passie!
En dan heb je 2 van die brookies die zó gemaakt overkomen en hun zinnetjes uit een boekje lijken op te dreunen. Tuurlijk, ze zullen moeten wennen enzo, maar het is vooralsnog allemaal drie keer niks.
pi_204197691
quote:

[..]
Je hebt je ''weleens'' iets missen en je hebt ''Olav Mol-niveau'' van iets missen.
Als je een Ferrari en een RBR door elkaar haalt dan zit er toch iets niet goed. Hij zit er soms seconden naast, terwijl je bepaalde zaken gewoond duidelijk meegedeeld krijgt in beeld.
Of hele positie wisselingen, pitstops en noem het maar.

Ik vind iets missen ook echt niet erg, maar bij Olav en Jack is het en de arrogantie dat het een Olav en Jack show werd ipv een F1 race. Met daarnaast echt extreem veel missen.

Dat Viaplay ook echt genoeg niet goed doet qua beleving en het echt op een andere boeg gooit, sure.
Kan ik helemaal in komen, daarnaast de kwaliteit van live beelden.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 21:46 schreef DjVero het volgende:

Dit is toch goud. Pure passie!
Passie sure, maar goud? Nee.... Ik zakte door de bank heen van schaamte. Wat is dat een commentaar afgang zeg dat commentaar bij die herstart. Man doe even normaal zeg. Alsof je een tokkie van 15 jaar oud bent met 20 bier op die vanaf de bank zonder enige kennis zit te schreeuwen.
pi_204197798
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 21:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]
Passie sure, maar goud? Nee.... Ik zakte door de bank heen van schaamte. Wat is dat een commentaar afgang zeg dat commentaar bij die herstart. Man doe even normaal zeg. Alsof je een tokkie van 15 jaar oud bent met 20 bier op die vanaf de bank zonder enige kennis zit te schreeuwen.
Pff, jij bent thuis zeker ook de leukste? :Z
pi_204198960
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 22:02 schreef DjVero het volgende:

[..]
Pff, jij bent thuis zeker ook de leukste? :Z
Als ik iets leuks wil kijken ga ik wel een film kijken of cabaret?
Niet een dronken commentator bij een F1 race die alle aandacht op zichzelf wil met achterlijke beschamende opmerkingen als een coureur ''sukkel'' noemen.
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 23:49:59 #178
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204199111
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 21:48 schreef DjVero het volgende:
Verkeerde button weer :')
Je lijkt Lewis wel xD
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 24 maart 2022 @ 00:19:19 #179
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_204199201
quote:

[..]
Ik las dat die gasten van Viaplay tijdens de race aan Hamilton refereerden als 'de wereldkampioen'. Die hebben blijkbaar vorig jaar de laatste race niet uitgekeken. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_204199221
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2022 00:19 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik las dat die gasten van Viaplay tijdens de race aan Hamilton refereerden als 'de wereldkampioen'. Die hebben blijkbaar vorig jaar de laatste race niet uitgekeken. B-)
Zou het je beter bevallen als ze hem aanduiden als 'de zevenvoudig wereldkampioen'?
  donderdag 24 maart 2022 @ 00:55:55 #181
1986 Jane
pi_204199322
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 00:26 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zou het je beter bevallen als ze hem aanduiden als 'de zevenvoudig wereldkampioen'?
Dat is inhoudelijk juist, dus ja.
Maar DE wereldkampioen is altijd de huidige en dat is Hamilton niet. Anders wordt het straks ook wel erg verwarrend als Vettel weer terug is. Dan moet je maar raden over wie van de 4 ze het hebben als ze het over DE wereldkampioen hebben. B-)
pi_204199335
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2022 00:55 schreef Jane het volgende:
Dat is inhoudelijk juist, dus ja.
Maar DE wereldkampioen is altijd de huidige en dat is Hamilton niet.
Jawel hoor, Hamilton is ook een wereldkampioen. Vettel idem, inderdaad.

Dan zouden ze het bij Verstappen moeten hebben over de regerend wereldkampioen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2022 01:06:07 ]
pi_204200405
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 01:05 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jawel hoor, Hamilton is ook een wereldkampioen. Vettel idem, inderdaad.

Dan zouden ze het bij Verstappen moeten hebben over de regerend wereldkampioen.
Hamilton is helemaal geen wereldkampioen... Hij is voormalig of 7-voudig wereldkampioen. Er is maar 1 wereldkampioen, en dat is Max Verstappen (althans, in de F1).
pi_204200659
Gisteren nog even de 'F1 aan tafel' - Podcast geluisterd, daarin werden fragmenten van het commentaar van Olav Mol uitgezonden. Blijkbaar lukte het ze nog niet eens om daar een fragment te vinden zonder fouten. :+
pi_204202261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 23:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Als ik iets leuks wil kijken ga ik wel een film kijken of cabaret?
Niet een dronken commentator bij een F1 race die alle aandacht op zichzelf wil met achterlijke beschamende opmerkingen als een coureur ''sukkel'' noemen.
Zoveel mensen, zoveel wensen. De laatste race vorig jaar heb ik met een woonkamer vol mensen zitten kijken en het moment dat Verstappen Hamilton passeerde vergeet ik nooit meer, wat hebben we staan juichen en schreeuwen, en zelfs zitten janken. Hetzelfde wanneer het Nederlands elftal succes boekt.

Sport ís leuk. Sport ís goud. Net als film. Net als cabaret. En het maakt het nog honderd keer mooier als je een gepassioneerde commentator hebt die net zo hard meeschreeuwt als er fouten danwel fraaie overwinningen gemaakt cq. geboekt worden. In tegenstelling tot die zakelijke kutjes die het nu doen.

Maarja, het feit dat jij dingen roept als "tokkie" en "20 bier", doe ik de aanname dat jij het type mens bent dat zich graag tot een zogenaamde "elite" rekent die ik het liefst ten alle tijden vermijd.
  donderdag 24 maart 2022 @ 12:11:50 #186
1986 Jane
pi_204202518
Klopt het dat de Viaplay-commentatoren afgelopen zondag tijdens de pitstop van Leclerc hebben gezegd dat het wel lekker zou zijn als er iets mis zou gaan bij het banden wisselen, o.i.d.? :') Zo ja, dan wil ik nooit meer horen dat Mol een te oranje bril op zou hebben. Ik heb Olav Mol namelijk nog nooit een andere coureur pech horen toewensen.

Ik ben helemaal geen lid van de Olav Mol-fanclub ofzo. Zeker niet als het om zijn optredens buiten het wedstrijdverslag gaat. Maar ik vind wel dat hem als verslaggever vaak onterechte verwijten worden gemaakt. Hij is bijvoorbeeld altijd behoorlijk fair richting alle coureurs, imho. Wenst niemand problemen toe. Dat hij het leuk vindt als Verstappen wint mag je hem niet verwijten. Hij is de Nederlandse verslaggever. Het is logisch dat hij hoopt dat de Nederlander het goed doet. Die roep van sommigen om 'neutraal' verslag is echt onzin. Dat willen we bij voetbalverslaggevers bij het NL Elftal ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')