Smaken verschillen..quote:Op woensdag 13 april 2022 16:01 schreef Danny het volgende:
Ik heb het volledig opgegeven. Viaplay gebruik ik niet meer en kijk ik niet meer en heb ik inmiddels opgezegd (helaas wel voor een jaar betaald dus zit er nog tot maart 2023 aan vast)
Ik doe gewoon racecafé op ziggo, commentaar via gpradio en beeld via f1tvpro (heeft nog beter beeld dan viaplay ook). Viaplay is echt totaal ondermaats op alle fronten.
Inderdaad. Ik ben eigenlijk best tevreden over Viaplay. Kan nog een hoop aan verbeterd worden, maar ik vind het zeker geen achteruitgang t.o.v. Ziggo.quote:
Dat klopt, maar een goede presentator doet dat op een manier waardoor het niet lijkt alsof hij/zij zelf geen verstand van zaken heeft. Kijk maar naar Dione de Graaff bijvoorbeeld. Als zij bij schaatsen of wielrennen (of aan Jan Lammers over F1) een vraag stelt, krijg je nooit het gevoel dat ze zelf niet weet waar ze het over heeft.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wel of ze echt zo weinig kennis heeft. Vaak is tv ook gewoon een toneelstukje. Kan best dat vooraf is afgesproken dat Amber naar een bepaald onderwerp vraagt, zodat (bijv.) Albers een aanleiding heeft om daar het een en ander over uit te leggen. Niet omdat Amber dat wil weten, maar omdat ze denken dat de kijkers die uitleg misschien nodig hebben.
Waar slaat dat 'mol-adepten' nou weer op? Puur omdat mensen een voorkeur hebben voor een bepaalde presentatiestijl zijn het 'adepten'? En ben jij dan een Amber-adept? Of een Viaplay-fanboy?quote:Op donderdag 14 april 2022 06:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zo’n vraag over DRS heeft ze eens gesteld toen het over een herstart ging en er dus geen DRS was. Werd ze op FOK! door enkele Mol-adepten neergesabeld (alsof die nooit een fout maakte), terwijl ik me afvraag of ze het wel echt niet wist. Maar ze zei het wel onhandig.
Ik heb niets tegen het maken van fouten, want die maakt iedereen (en iedereen die beweert dat commentator/presentator X dat niet doet WIL de fouten niet zien). Ik heb iets tegen de hele presenteerstijl van viaplay. In de studio is het zouteloos, doodsaai, serieus gedoe met een presentatrice die van toeten noch blazen lijkt te weten (ze zal het vast allemaal weten hoor, maar ze komt op mij over alsof ze liever aan het breien is). Die Albers heeft het charisma van een zak hooi. Tom Coronel is gecastreerd en doet alles nu serieus, en alles wat hij zegt wordt klakkeloos geaccepteerd zonder enig weerwoord.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen selectief verontwaardigd zijn. Mensen die schreeuwen dat Mol en Plooij terug moeten komen omdat nieuwe mensen fouten maken, terwijl de mensen die zij terug willen hebben jarenlang dezelfde fouten maakten.
Ik ben van niemand fanboy. Ik ben al jaren uitgekeken op Mol en Plooij heb ik nooit wat aan gevonden. Maar de nieuwen kunnen me ook nog niet bekoren. Dus ik hoor nergens 'bij'.
Het zou ook fijn zijn als mensen zich niet meteen door elk ongelukkig gekozen woordje op de kast laten jagen.quote:Op donderdag 14 april 2022 07:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Waar slaat dat 'mol-adepten' nou weer op? Puur omdat mensen een voorkeur hebben voor een bepaalde presentatiestijl zijn het 'adepten'? En ben jij dan een Amber-adept? Of een Viaplay-fanboy?
Het zou fijn zijn als we iets volwassener over elkaars voorkeur zouden kunnen doen.
F1TV heeft toch gewoon voorbeschouwingen?quote:Ik heb inmiddels elke P,Q en Race gewoon gpradio icm f1tvpro en 2x per weekend racecafe op ziggo. Ik mis de voorbeschouwingen wel een beetje, maar niet voldoende om naar het cringeworthy viaplay geleuter te kijken. Dat mag ik toch gewoon vinden zonder meteen denigrerend een 'adept' te worden genoemd?
Van A tot Z mee eens.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen het maken van fouten, want die maakt iedereen (en iedereen die beweert dat commentator/presentator X dat niet doet WIL de fouten niet zien). Ik heb iets tegen de hele presenteerstijl van viaplay. In de studio is het zouteloos, doodsaai, serieus gedoe met een presentatrice die van toeten noch blazen lijkt te weten (ze zal het vast allemaal weten hoor, maar ze komt op mij over alsof ze liever aan het breien is). Die Albers heeft het charisma van een zak hooi. Tom Coronel is gecastreerd en doet alles nu serieus, en alles wat hij zegt wordt klakkeloos geaccepteerd zonder enig weerwoord.
Dat stoort mij persoonlijk. Jou kennelijk niet en dat is ook prima.
De commentatoren vond ik eveneens saai en emotieloos. Zakelijk, met - wederom voor MIJ - onprettige stemmen.
Ik hou meer van een ons-kent-ons sfeertje, waar humor en relevante info elkaar afwisselen en waar mensen gewoon durven uit te komen voor hun voorkeuren (wat die ook moge zijn).
En zo werkt het. De één wil dit, de ander liever dat. De een gaat liever naar een sjiek restaurant en de ander gaat liever naar een buffet.
Waar jij op doelt merk ik eerder andersom. De mensen die altijd klaagden over de fouten die oa Olav Mol maakt doen nu alsof het niveau bij viaplay mijlenver boven dat van Ziggo uitsteekt, maar die maken net zo goed fouten (en dat is wat de mensen veelal bedoelen; niet dat de viaplay lui fouten maken, maar dat die óók fouten maken en dezélfde fouten maken).
Niets mis mee, maar zeg dan gewoon dat je liever een wat zakelijker kijk op de F1 prefereert en ga niet doen alsof alleen olav mol fouten maakt. Dat is gewoon pure onzin net als dat het onzin is dat alleen viaplay-commentatoren fouten maken.
Verder is het toch alleen maar mooi dat mensen keus hebben?
Voor mij biedt viaplay niet de beleving die ik leuk vind. Daarnaast hebben ze voor mij naast de F1 helemaal NIETS interessants te bieden, dus dan is de rekensom snel gemaakt en is F1tvpro goedkoper, ziggo heb ik al en het commentaar van olav mol is gratis via gpradio. Iedereen blij toch?
quote:Op donderdag 14 april 2022 14:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
F1TV heeft toch gewoon voorbeschouwingen?
Yep, het is niet slecht, maar gewoon fakkin saaiquote:Op donderdag 14 april 2022 13:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen het maken van fouten, want die maakt iedereen (en iedereen die beweert dat commentator/presentator X dat niet doet WIL de fouten niet zien). Ik heb iets tegen de hele presenteerstijl van viaplay. In de studio is het zouteloos, doodsaai, serieus gedoe met een presentatrice die van toeten noch blazen lijkt te weten (ze zal het vast allemaal weten hoor, maar ze komt op mij over alsof ze liever aan het breien is). Die Albers heeft het charisma van een zak hooi. Tom Coronel is gecastreerd en doet alles nu serieus, en alles wat hij zegt wordt klakkeloos geaccepteerd zonder enig weerwoord.
Dat stoort mij persoonlijk. Jou kennelijk niet en dat is ook prima.
De commentatoren vond ik eveneens saai en emotieloos. Zakelijk, met - wederom voor MIJ - onprettige stemmen.
Ik hou meer van een ons-kent-ons sfeertje, waar humor en relevante info elkaar afwisselen en waar mensen gewoon durven uit te komen voor hun voorkeuren (wat die ook moge zijn).
En zo werkt het. De één wil dit, de ander liever dat. De een gaat liever naar een sjiek restaurant en de ander gaat liever naar een buffet.
Waar jij op doelt merk ik eerder andersom. De mensen die altijd klaagden over de fouten die oa Olav Mol maakt doen nu alsof het niveau bij viaplay mijlenver boven dat van Ziggo uitsteekt, maar die maken net zo goed fouten (en dat is wat de mensen veelal bedoelen; niet dat de viaplay lui fouten maken, maar dat die óók fouten maken en dezélfde fouten maken).
Niets mis mee, maar zeg dan gewoon dat je liever een wat zakelijker kijk op de F1 prefereert en ga niet doen alsof alleen olav mol fouten maakt. Dat is gewoon pure onzin net als dat het onzin is dat alleen viaplay-commentatoren fouten maken.
Verder is het toch alleen maar mooi dat mensen keus hebben?
Voor mij biedt viaplay niet de beleving die ik leuk vind. Daarnaast hebben ze voor mij naast de F1 helemaal NIETS interessants te bieden, dus dan is de rekensom snel gemaakt en is F1tvpro goedkoper, ziggo heb ik al en het commentaar van olav mol is gratis via gpradio. Iedereen blij toch?
Ja, maar ik bedoelde de ziggo-formulequote:Op donderdag 14 april 2022 14:05 schreef Sodemieters het volgende:
F1TV heeft toch gewoon voorbeschouwingen?
Ik zat dat artikel ook al vol verbazing te lezen. Je kaapt de meest bekeken sport in Nederland en verwacht dat alle mensen die het volgen dan niet mee gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:29 schreef Fer het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)e-uit-nederland.html
Ze vinden het fantastisch gaan kwa aantallen nieuwe abbonee’s. Ik vraag mij af hoeveel er over zijn, als straks de mensen echt moeten betalen.
Ik twijfel er zelf over om na de gratis 4 maanden over te stappen op F1TV
De tijden zijn wel veranderd. Ooit trokken de dweilrondjes van de Zamboni 6 miljoen kijkers.quote:
Alsnog wordt voetbal (of dat nu Eredivisie, NL elftal of Europees voetbal is) standaard beter bekeken dan F1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |