Hetzelfde. Alleen dan The Soprano's.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:41 schreef PirE het volgende:
Ik heb Netflix, Prime Video, Viki en ik zit The OC opnieuw te kijken op HBOMax ipv een nieuwe serie te kijken op één van die andere diensten..
Zo moeilijk moet het toch niet zijn een half uur ondertiteling er in te rammenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:30 schreef Breuls het volgende:
Ik verdenk nog steeds de ondertiteling.
Nee, zoals ik laatst al liet zien, hoeft dat niet moeilijk te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet het toch niet zijn een half uur ondertiteling er in te rammen
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zoals ik laatst al liet zien, hoeft dat niet moeilijk te zijn
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zoals ik laatst al liet zien, hoeft dat niet moeilijk te zijn
Maar de vorige uitzendingen van S9 hebben ook geen ondertitelingquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:30 schreef Breuls het volgende:
Ik verdenk nog steeds de ondertiteling.
Welke film?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Kan bij een film voor de ondertiteling kiezen uit:
Geen
Deens
Noors
Fins
Zweeds.
Lekker nuttig, engels ook al niet.
En een deel van de film lijkt in het spaans
SPOILER: CoverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix Rising - [VS] Miniserie 2022 | Documentaire
This two-part documentary explores actor Evan Rachel Wood's experience as a survivor of domestic abuse and her pursuit of justice.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Maar één seizoenquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:06 schreef Flitskikker het volgende:
De serie Deadwood komt nu opeens bij Ziggo.
https://www.ziggogo.tv/ob(...)ADWOOD/deadwood.html
Nooit van gehoord, maar zie dat ze het overgenomen hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Wie van jullie zit achter Bijzondertitels?
Heb 'm ook gekeken. Wat een vreselijk verhaal. Dat martelverhaal over het kniebankje, daar werd ik wel even stil van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:31 schreef Fascination het volgende:
Ben Phoenix Rising aan het kijken. Staat sinds kort op HBO Max. Documentaire over Evan Rachel Wood en het misbruik dat ze onderging door Marilyn Manson.
Ohquote:Op donderdag 17 maart 2022 @ 16:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar de vorige uitzendingen van S9 hebben ook geen ondertiteling
Zin inquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:17 schreef Breuls het volgende:
Seizoen twee van The Flight Attendant komt op 22 april.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DMZ - [VS] Miniserie 2022 16 | Actie, Avontuur, Drama, Sci-Fi
In de nabije toekomst woedt er in Amerika een burgeroorlog. Manhattan wordt verwoest en afgezonderd van de rest van de wereld. De onverschrokken medicus Alma Ortega gaat op reis om de zoon te zoeken die ze verloor tijdens de evacuatie van New York.
Lust - [Zweden] S01 2022 16 | Comedy
Na een landelijk onderzoek dat erop wijst dat seks de weg is naar een goede gezondheid, vragen Anette en haar oude vriendinnen zich af hoe ze hun eigen seksleven in stand kunnen houden, ondanks een carrière, kinderen, partners en andere zaken.
Minx - [VS] S01E01-E02 2022 16 | Comedy
Minx speelt zich af in het Los Angeles van de jaren '70 en gaat over Joyce, een serieuze, jonge feministe, die de krachten bundelt met een tweederangs uitgever om het eerste erotische tijdschrift voor vrouwen uit te brengen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |