HBO heeft n.a.v. vragen op social media aangegeven hier al druk mee bezig te zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:51 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Wanneer komt deze? Leuk.
Overigens zie dat sommige series nog geen Nederlandse ondertiteling hebben, benieuwd of dat nog komt.
17 maart.quote:
Dan heb je nog bijna 4 uur te gaanquote:Op zondag 13 maart 2022 17:31 schreef DKUp het volgende:
Ik kijkje Sjakies Justice League, ik ben op de helft of zo……
Wel een afgang voor een bedrijf als HBO/AT&T die genoeg tijd heeft gehad om dit voor te bereiden.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Kan bij een film voor de ondertiteling kiezen uit:
Geen
Deens
Noors
Fins
Zweeds.
Lekker nuttig, engels ook al niet.
En een deel van de film lijkt in het spaans
Lol. Wat moet je met zoveel streamingsdiensten? Hier Netflix opgezegd door komst hbo max en nu Amazon Prime, HBO Max en F1 tv pro voor ¤8,40 in de maand maar samen.😍😍😍quote:Op zondag 13 maart 2022 22:35 schreef Benny het volgende:
Ook maar HBO Max genomen. Kan er ook nog wel bij, na Netflix - Videoland - Disney+ - ViaPlay
Vooral sharing is caring. Het ene familielid betaalt de ene dienst, de ander de ander. Zo delen we de boel.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:39 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Lol. Wat moet je met zoveel streamingsdiensten?
Vanaf wanneer?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef KingRadler het volgende:
HBO Max en Discovery+ gaan dus 1 streaming dienst worden.
Wanneer dat gebeurt wordt het wel erg interessant. D+ heeft heeft ook een mooi sportaanbodquote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef KingRadler het volgende:
HBO Max en Discovery+ gaan dus 1 streaming dienst worden. Heb D+ even gehad maar weer op gezegd. Voor mij hoeft het niet perse
Dit ziet er wel goed uit hoor. Michael Mann god.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 @ 21:30 schreef KingRadler het volgende:
HBO Max en Discovery+ gaan dus 1 streaming dienst worden. Heb D+ even gehad maar weer op gezegd. Voor mij hoeft het niet perse
Sowieso pas na de fusie, die volgende maand plaatsvindt. Daarna gaan ze ermee aan de slag. Kan maanden duren en wellicht gaan ze eerst bundelen.quote:
Ik deel het niet met iemand van buiten hetzelfde huishoudenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:21 schreef Gunner het volgende:
Ben ik de enige die geen streaming deelt met anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |