abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204039060
HBO Max is een streamingdienst die je series, films en documentaires biedt van Warner Bros, HBO, Max Originals, DC, Cartoon Network en nog veel meer.

https://www.hbomax.com/nl/nl

quote:
HBO Max is vanaf 8 maart 2022 beschikbaar in Nederland! Je kan je vanaf die dag abonneren op de nieuwe streamingdienst.

HBO Max in Nederland
Nederland heeft er een nieuwe streamingdienst bijgekregen. HBO Max lanceerde 8 maart officieel in ons land en gaat de concurrentie aan met de andere streamingdiensten die we hier al hebben. Denk aan Netflix, Disney Plus, Videoland en Amazon Prime Video.

Wat heeft HBO Max te bieden, wat betaal je ervoor in Nederland en welke series en films kun je kijken?

1. Wat is HBO Max?
Hoewel HBO Max nu pas beschikbaar is in Nederland, bestaat de streamingdienst al langer. In 2020 lanceerde het platform in de Verenigde Staten en later breidde HBO Max ook uit naar Europa. Je kent HBO misschien wel van topseries als Game of Thrones, The Sopranos, The Wire en Euphoria. De dienst is vooral interessant vanwege de exclusieve series en films die je erop vindt. Voorheen kon je het aanbod van HBO kijken via Ziggo.

2. Wat kost HBO Max?
Dat hangt af van welk abonnement je kiest. HBO Max komt in Nederland met een Basic- en Standaard-abonnement. Kies je voor Basic, dan betaal je het minst - maar krijg je ook minder functies. Zo ligt de maximale videokwaliteit op 720p, wat op grote 4K-televisies niet zo scherp oogt. Ook kun je minder films en series voor offline gebruik downloaden, en maar op één apparaat kijken.

Kies je voor het Standaard-abonnement, dan kijk je films en series in full-hd (1080p) of 4K-resolutie. Je kan tot 30 titels voor offline gebruik downloaden en op maximaal drie apparaten tegelijk naar HBO Max kijken. Omdat het prijsverschil tussen Basic en Standaard erg meevalt, is het interessanter om voor het 'beste' abonnement te gaan.

Voor Basic betaal je 5,99 euro, maar als je tussen 8 en 31 maart een abonnement neemt, krijg je 'levenslang' 50 procent korting. Oftewel: je betaalt dan slechts 2,99 euro per maand, waarmee HBO Max bijvoorbeeld even goedkoop is als Amazon Prime Video. Voor het Standaard-abonnement ben je tijdens de kortingsperiode 3,99 euro per maand kwijt, in plaats van 7,99 euro.

De korting vervalt trouwens als je besluit je HBO Max-abonnement stop te zetten. Wil je later weer van de dienst gebruikmaken, dan betaal je de volle pond en geldt de korting niet meer. Het annuleren van HBO Max kan - net als bij andere streamingdiensten - wanneer je maar wil.

3. Wat kan ik op HBO Max zien?
HBO Max verdeelt zijn aanbod in zogeheten 'hubs'. Je kan kijken naar alle exclusieve HBO-series, zoals Game of Thrones, Euphoria, The Sopranos, Friends en The Wire. Daarnaast vind je er de 'HBO Max Originals', oftewel series die specifiek voor de dienst worden gemaakt.

Verder kun je bij HBO Max terecht voor films van Warner Bros. en DC. Voorbeelden hiervan zijn de The Lord of The Rings-films, Godzilla, Harry Potter, The Suicide Squad en nog veel meer. Ook nieuwere films, zoals The Batman, zijn als eerste op de dienst te vinden, vaak al anderhalve maand na hun bioscooprelease.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204039074
pi_204039123
Net de 1e aflevering gezien van The Outsider, erg goed!
Physically I am here but mentally I am in a galaxy far far away.
pi_204044642
Ik kan nog steeeeds niet streamen omdat ik de melding krijg dat er geen provider is in Nederland ;( Eergister contact gehad met klantenservice, zou binnen een dag opgelost zijn. Gister nogmaals contact opgenomen en ze konden het probleem toch niet oplossen en moet wachten op mail van de 2e lijnssupport. Echt balen, had graag dit weekend lekker willen bingen :') Nog meer mensen die hier last van hebbben?
pi_204045479
Nieuwe afleveringen van de Nickelodeon-serie The Garcias komen 14 april 2022 naar HBO Max.

Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_204046006
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 23:54 schreef SLP_ het volgende:
Ik kan nog steeeeds niet streamen omdat ik de melding krijg dat er geen provider is in Nederland ;( Eergister contact gehad met klantenservice, zou binnen een dag opgelost zijn. Gister nogmaals contact opgenomen en ze konden het probleem toch niet oplossen en moet wachten op mail van de 2e lijnssupport. Echt balen, had graag dit weekend lekker willen bingen :') Nog meer mensen die hier last van hebbben?
nee, blijf het ook heel apart vinden. Kan het liggen aan hoe je betaald?
pi_204046021
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 23:54 schreef SLP_ het volgende:
Nee, geen probleem. Ingeschreven en na e-mailbevestiging direct toegang. Heb niet via iDeal betaald.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 08:40:14 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_204046029
Hier ook geen probleem. Met creditcard betaald.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204046141
Ja hier ook via paypal en daardoor indirect creditcard gelinkt eraan.

Hoor vooral veel issues via ideal.
pi_204046150
Hier geen problemen met ideal gehad
pi_204046156
Ook geen problemen met ideal betaling
pi_204046162
Ik heb dinsdagochtend met iDeal betaald, maar ik zeg erbij dat de 'ellende' pas later volgde (mijn gelukje). Ik registreerde me rond 7 uur in de ochtend (toen ik de eerste meldingen las dat mensen zich al hadden te weten registreren), bij mij ging het toen gelukkig goed (betaling in browser Edge gedaan btw).
Iets later in de ochtend ontstond het probleem met iDeal betalingen, ik begreep dat dit zou komen door een vertraging tussen betaling en doorstroming naar HBO (ik zeg het even in m'n eigen woorden :P ). Resulterend in meldingen dat er geen account is, of dat er geen provider is in Nederland.

Voor de meeste klanten (en dit waren er veel!) heeft HBO dit probleem inmiddels weten op te lossen, maar er zitten kennelijk ook hardnekkige gevallen tussen, die worden doorgezet naar de 2e lijns support (de technische mensen), deze mensen werken volgens mij vanuit Zweden (Europese hoofdvestiging), hierdoor zou het iets langer kunnen duren.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 12 maart 2022 @ 09:00:28 #13
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_204046171
Op Android en IOS alleen maar problemen gehad om HBO account + IDeal aan te maken. Op Windows ging het makkelijker.
pi_204046258
Dinsdag eind van de middag aangemeld op mijn Macbook en betaald met iDeal. Daarna app gedownload via Appstore op Apple TV en kon meteen beginnen met kijken. Nergens problemen mee gehad.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_204046291
Ik heb nergens problemen mee gehad. Alleen m'n ouders kijken via een app op de tv en krijgen de ondertiteling niet aan de praat. Maar weet niet of dat aan HBO ligt of aan de tv of aan m'n ouders.
Tap tap tap
pi_204046345
Bij mij werkt alles prima en ik heb via ideal betaald.

Inderdaad nog heel veel content zonder nederlandse subs en dat is toch wel slecht.
Zeker voor mijn pa, die graag met NL subs kijkt.
  Admin zaterdag 12 maart 2022 @ 09:34:46 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204046410
Mijn god, ik heb nu al vierkante ogen, hoe gaat het bij jullie? _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_204046420
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 09:26 schreef Mandy040986 het volgende:
Bij mij werkt alles prima en ik heb via ideal betaald.

Inderdaad nog heel veel content zonder nederlandse subs en dat is toch wel slecht.
Zeker voor mijn pa, die graag met NL subs kijkt.
Maar ik heb wel ondertiteling bij de programma's waar hij die niet heeft, zoals Friends en Game of Thrones. Dus ik denk dat hij ergens een optie over het hoofd ziet of even iets opnieuw moet opstarten ofzo.
Tap tap tap
pi_204046666
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 09:34 schreef yvonne het volgende:
HAHHAAH, ik doe mijn best.
pi_204046675
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 09:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar ik heb wel ondertiteling bij de programma's waar hij die niet heeft, zoals Friends en Game of Thrones. Dus ik denk dat hij ergens een optie over het hoofd ziet of even iets opnieuw moet opstarten ofzo.
Zou kunnen.
Ik heb wel gewoon subs bij Game of Thrones en een handvol andere titels, maar bij de DC series bijvoorbeeld niet (superman en lois, stargirl, batwoman) en supernatural bijvoorbeeld. En dat zijn toch dingen die wij graag samen met NL subs kijken.
pi_204046845
Aan de Wire begonnen, goede eerste episode! ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 12 maart 2022 @ 10:16:50 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204046862
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 09:34 schreef yvonne het volgende:
Nog nooit een streamingdienst gehad? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204047282
Eerste 2 afleveringen van Chernobyl gezien. Wat een genot zeg.
pi_204047581
Vindt het eigenlijk wel genoeg met al die verschillende streaming-abonnementen, maar zie hier wel weer titels voorbij komen om van te watertanden :9~
  zaterdag 12 maart 2022 @ 11:32:59 #25
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_204047822
Ik zie een streamingdienst als een soort TV zender, HBO is een mooie toevoeging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')