mag 1 dag ook?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
grace
shut up
gewoon hou 1 uur je mond
ze hebben in ieder geval zon genoegquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had ze een moestuin gegeven, alles zelf kweken
Mijn idee maar het seizoen is er niet naarquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had ze een moestuin gegeven, alles zelf kweken
kasjequote:Op donderdag 10 maart 2022 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn idee maar het seizoen is er niet naar
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben er wel weer even klaar mee.
Later
Veel cos plezier
Later
Veel cos plezier
Later
Veel cos plezier
ik ben snel van stream gewisseld !quote:
ja dat skip ik ook , bij dat soort dingen lees ik even hier mee,quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vind ze een beetje aan de lullige kant.
Zoals Grace en Tobias met hun puberaal gedrag.
ongelofelijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben snel van stream gewisseld !
ik snap die Grace adoraties ook nietquote:
Ik heb al gegetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:35 schreef Sestra666 het volgende:
mocht iemand interesse hebben.. kitty is live op insta
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:35 schreef Sestra666 het volgende:
mocht iemand interesse hebben.. kitty is live op insta
Technisch is het wel goed gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat skip ik ook , bij dat soort dingen lees ik even hier mee,
maar het gaat mij vooral om dat ik wil zien wat er achter de stream locks is geweest,
al had dat uiteraard niet nodig moeten zijn.
maar vergeleken met verleden jaar , vind ik de tv-uitzendingen 10 x beter, en ik vind ook de voice-over leuk
BB zei gisteren dat haar verhaal van de film langer duurde dan de film zelf ;-)quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Echt niemand die tegen Grace zegt, dat ze niet een film in detail moet gaan vertellen
Ik hoop het, geen goede reclame voor haar bedrijf bij de mensjes die haar hulp nodig hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik noem dat geen jatten, opgenomen op camera en onder het oog van vele kijkers. Ze legt het in haar kast, maar als BB wil dat ze het terug geeft, zal hij er wel wat van zeggen en haar er op aanspreken
Die hebben ze al opgebruikt om spelletjes en dergelijke te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
Duct Tape op die mond van Grace zou zo welkom zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop