jij bent echt een dorpsgek dat je nog denkt dat feyenoord psv kan inhalenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is wel enigszins relevant voor Feyenoord als directe concurrent toch?
Zit je eierdopje goed?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is wel enigszins relevant voor Feyenoord als directe concurrent toch?
Toch nog even deze uitslag afwachten.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zit het erg mee dit seizoen ja, maar Feyenoord moet zich nu lekker richten op plek 3. Gaat lastig zat worden.
Levert dat nog wat op? Of gewoon play-offs?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zit het erg mee dit seizoen ja, maar Feyenoord moet zich nu lekker richten op plek 3. Gaat lastig zat worden.
Gewoon een Europa League ticket (en dan nog 1 of 2 voorrondes spelen.)quote:Op zondag 13 maart 2022 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Levert dat nog wat op? Of gewoon play-offs?
En, heel theoretisch uiteraard, als ze de ConfLeague winnen?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon een Europa League ticket (en dan nog 1 of 2 voorrondes spelen.)
Een direct ticket voor de groepsfase van de Europa League dacht ik. (Dus dan hoef je geen voorrondes te spelen.)quote:Op zondag 13 maart 2022 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En, heel theoretisch uiteraard, als ze de ConfLeague winnen?
Ging ik al niet van uitquote:Op zondag 13 maart 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een direct ticket voor de groepsfase van de Europa League dacht ik. (Dus dan hoef je geen voorrondes te spelen.)
Helaas geen Champions League.
Vrij kut.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:06 schreef fetX het volgende:
Ik zie tegen deze wedstrijd op.
@:scrummie hoe is jouw gevoel?
Het is een klein voordeeltje want PSV kreeg dit jaar al 11 miljoen aan tv-gelden extra in de Europa League. Die inkomsten liggen dus nog best wat uit elkaar.quote:
Deze?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Anders Bassett?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef fetX het volgende:
Laatste kans van Til vandaag wat mij betreft. Ga maar weer eens voetballen en/of scoren.
Die lijkt mij er nog niet klaar voor.quote:
Niet zozeer dat het per se aan Marciano ligt hoor (al vind ik dat echt een matige keeper), maar ook vond ik ons verdedigend afgelopen donderdag niet zo sterk. Laten we hopen dat het vandaag wel weer zo is!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |