Nelson is tenminste nog snel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zie hem wel liever dan Nelson eigenlijk.
Ja eens hoor, maar vandaag in deze rol (regelmatig als extra middenvelder) was hij sterk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch heb ik hem liever centraal. Vind Pedersen beter als rechtsback.
Eens, uitstekend. Maar tweede helft was verdedigend wel zwak vond ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na een Europese 2-5 uitoverwinning nog cynisch zijn
Dit is gewoon prima makkers, het kan altijd beter maar wel echt goed gedaan. Grootste minpunt wel die Servische slagertackle op Dessers. Hoop dat het meevalt.
Hopen dat je die midget niet meer hoeft op te stellen dan. En gewoon Wålemark op rechts.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, uitstekend. Maar tweede helft was verdedigend wel zwak vond ik.
Hopen dat we zondag ook ‘gewoon’ winnen. Dan is de dip wel voorkomen
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop ook dat je een slecht voorgevoel hebt voor de Klassieker!
Ik proef dat het vertrouwen in de Klassieker is toegenomen na vanavond!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop ook dat je een slecht voorgevoel hebt voor de Klassieker!
Zo slecht, like gegevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker.
Hij werd zeker gearresteerd omdat ie een goaltjesdief is XD
We komen de afgelopen periode continu ook wel vroeg 1-0 achter. Tegen NEC, Cambuur, AZ, Groningen en nu weer. Vergelijkbaar met afgelopen seizoen, en het is ook wel heel de tijd dat de eerste kans er in valt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Arrne is nog vrij boos in die persco
Terecht ook wel.
Ja. Maar ja, komt ook wel omdat je voorin zelf gewoon het verschil niet weet te maken in de beginfase waar je (in elk geval tegen AZ) vaak de betere bent. En dan kom je weer op de matige aanval. Maar goed, daar staat nu Dessers, ook geen geweldenaar maar beter dan Linssen op dit moment.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We komen de afgelopen periode continu ook wel vroeg 1-0 achter. Tegen NEC, Cambuur, AZ, Groningen en nu weer. Vergelijkbaar met afgelopen seizoen, en het is ook wel heel de tijd dat de eerste kans er in valt.
Precies, en Wålemark gaat hopelijk ook wat beter zijn dan Alireza en Nelson.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Maar ja, komt ook wel omdat je voorin zelf gewoon het verschil niet weet te maken in de beginfase waar je (in elk geval tegen AZ) vaak de betere bent. En dan kom je weer op de matige aanval. Maar goed, daar staat nu Dessers, ook geen geweldenaar maar beter dan Linssen op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |