Vrij kut.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:06 schreef fetX het volgende:
Ik zie tegen deze wedstrijd op.
@:scrummie hoe is jouw gevoel?
Het is een klein voordeeltje want PSV kreeg dit jaar al 11 miljoen aan tv-gelden extra in de Europa League. Die inkomsten liggen dus nog best wat uit elkaar.quote:
Deze?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Anders Bassett?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef fetX het volgende:
Laatste kans van Til vandaag wat mij betreft. Ga maar weer eens voetballen en/of scoren.
Die lijkt mij er nog niet klaar voor.quote:
Niet zozeer dat het per se aan Marciano ligt hoor (al vind ik dat echt een matige keeper), maar ook vond ik ons verdedigend afgelopen donderdag niet zo sterk. Laten we hopen dat het vandaag wel weer zo is!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.
Toch slim die keeperswisselquote:Op zondag 13 maart 2022 16:55 schreef fetX het volgende:
Wat fijn. Het eerste schot van de tegenstander gaat er eens een keer niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |