abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 maart 2022 @ 16:37:53 #1
2681 Dave
Aardig op drave
pi_204026071
Het vorige topic was vol en staat vol reactievideo's, je vindt het hier:

ESF / Post hier de internationale reacties op ons nummer #1

Post hier de reacties op het nummer van S10, Youtube reaction videos, posts op twitter, discord, instagram etc.

We zijn erg benieuwd naar de reacties uit de andere landen!

[ Bericht 20% gewijzigd door Greys op 10-03-2022 16:43:27 ]
:o)
  donderdag 10 maart 2022 @ 16:39:49 #2
2681 Dave
Aardig op drave
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:08:48 #6
2681 Dave
Aardig op drave
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:13:39 #7
2681 Dave
Aardig op drave
  vrijdag 11 maart 2022 @ 19:46:14 #8
2681 Dave
Aardig op drave
pi_204058497

Dank u Netflix voor al die Spaanse series, want wat ik er uit kan opmaken vindt deze meneer het geweldig en raakt daar maar niet over uitgepraat.
  ESF Reporter zondag 13 maart 2022 @ 13:37:02 #19
87554 Cee
Welluk?
pi_204063118
Ik heb vanochtend de podcast 12 Points from America geluisterd, een aantal mensen in de VS (waarvan sommigen ook werkzaam zijn (geweest voor (J)ESF) die het hele jaar door alles rondom ESF bespreken. Ze maken de komende weken nog uitzendingen waarin ze dieper ingaan op elk nummer en hun mening geven, ze nemen geen blad voor de mond. Met de nieuwe inzendingen van deze week hebben ze alvast een “one word/sentence reaction” gegeven, waaronder dus over S10:

Genuine
Outstanding
F*cking beautiful
*O*

Een van de podcasters vertelde dat hij geen woord Nederlands spreekt maar de eerste keer dat hij De Diepte hoorde, kreeg hij wel een indruk waar het over zou kunnen gaan, puur vanwege de manier waarop S10 het nummer brengt. Na afloop zocht hij de vertaalde lyrics op en het kwam goed overeen met zijn indruk.
Een ander vond het nog zo veel mooier dan Arcade en weer een ander was eerst nog een beetje nerveus over hoe het live over zou komen maar daarna zag hij een optreden van tv (Matthijs Draait Door) en toen waren die zenuwen weg.

*O*
pi_204064219
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 13:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb vanochtend de podcast 12 Points from America geluisterd, een aantal mensen in de VS (waarvan sommigen ook werkzaam zijn (geweest voor (J)ESF) die het hele jaar door alles rondom ESF bespreken. Ze maken de komende weken nog uitzendingen waarin ze dieper ingaan op elk nummer en hun mening geven, ze nemen geen blad voor de mond. Met de nieuwe inzendingen van deze week hebben ze alvast een “one word/sentence reaction” gegeven, waaronder dus over S10:

Genuine
Outstanding
F*cking beautiful
*O*

Een van de podcasters vertelde dat hij geen woord Nederlands spreekt maar de eerste keer dat hij De Diepte hoorde, kreeg hij wel een indruk waar het over zou kunnen gaan, puur vanwege de manier waarop S10 het nummer brengt. Na afloop zocht hij de vertaalde lyrics op en het kwam goed overeen met zijn indruk.
Een ander vond het nog zo veel mooier dan Arcade en weer een ander was eerst nog een beetje nerveus over hoe het live over zou komen maar daarna zag hij een optreden van tv (Matthijs Draait Door) en toen waren die zenuwen weg.

*O*
Ik hoop natuurlijk op een mooie eindplek voor S10, maar hoe dan ook, ik ben nu al blij met de hoeveelheid positieve reacties op De Diepte. Ik vind het heel terecht en heel verdiend. De commissieleden hebben weer aangetoond dat ze in staat zijn om de pareltjes uit de aangeboden liedjes te vissen en goed aanvoelen waar het ESF voor warm loopt.
pi_204065031
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:19 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Ik hoop natuurlijk op een mooie eindplek voor S10, maar hoe dan ook, ik ben nu al blij met de hoeveelheid positieve reacties op De Diepte. Ik vind het heel terecht en heel verdiend. De commissieleden hebben weer aangetoond dat ze in staat zijn om de pareltjes uit de aangeboden liedjes te vissen en goed aanvoelen waar het ESF voor warm loopt.
En hoe leuk die voorrondes ook zijn: lekker laten.

Als ik op algemene, niet Songfestival gerelateerde fora zie hoe ze weglopen met het Verenigd Koninkrijk en Nederland helemaal de grond in boren (zoals toen ook bij Duncan) mag het volk ver weg van de stemknop blijven wat mij betreft.
pi_204065591
Genuine is een goede omschrijving.
S10 (en ook die twee jongens van Italie) komen op mij oprechter over dan een Cornelia Jakobs bijvoorbeeld, terwijl ze allemaal goede nummers hebben. Het komt binnen, vooral live.

Hopelijk wordt oprechtheid beloond in mei. O+
pi_204066281
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 17:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Genuine is een goede omschrijving.
S10 (en ook die twee jongens van Italie) komen op mij oprechter over dan een Cornelia Jakobs bijvoorbeeld, terwijl ze allemaal goede nummers hebben. Het komt binnen, vooral live.

Hopelijk wordt oprechtheid beloond in mei. O+
Precies de reden waarom ik niet warm loop voor Cornelia Jakobs.
pi_204070249

Op nummer 1! Volgensmij van veel top 38 lijstjes bij elkaar opgeteld
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')