mmm woon in een appartement ds zal er niet snel last van hebben maar bij mijn ouders thuis is er nog geen mier gesignaleerd. Ze zitten denk ik allemaal bij jou.
quote:die bij mij zijn allemaal al verzopen
Op maandag 3 februari 2003 21:24 schreef bumberklevers het volgende:
ik heb er al wel last van en woon in de buurt van het bos
quote:Volgens mij zijn euro's opgebouwd uit andere metalen, dus ik denk t niet. Enkel stuivers.
Op maandag 3 februari 2003 21:30 schreef bumberklevers het volgende:
moet ik goed gaan zoeken denk ik zo
welke euro's helpen er ook tegen?
En dat is ook nog goedkoper dan bestrijdingsmiddel halen.
quote:duurt nog paar maanden
Op maandag 3 februari 2003 21:22 schreef bumberklevers het volgende:
wie heeft er al last van mieren in huis?
quote:ik heb ze helaas al wel gezien in mijn keuken
Op maandag 3 februari 2003 21:31 schreef jaspah het volgende:
et vriest man dan zie je tog geen mieren? ofwel..!?
wel muggen en van die hele grote spinnen (hoe komen die kutbeesten in godesnaam binnen? )
ze liepen over mijn vaatwasser en heb ik wc pray gepakt en gespoten en dan glassex die rode fles daar van werk ook goed die mieren die er toen op liepen waren gelijk dood
Ze zaten overal, de keukenlaadjes/kastjes, oner de bank, noem maar op... (we waren allang blij dat ze niet vanuit het schijthuis omhoog kropen in onze kontjes)
Het gelukkige was dat wij al een optie hadden op een iets ruimere flat aan de andere kant van de stad, dus we hebben er niets aan gedaan...
quote:Ik heb last van jou.
Op maandag 3 februari 2003 21:22 schreef bumberklevers het volgende:
wie heeft er al last van mieren in huis?
Volgens mij kwamen ze via de buitenmuur en dan van onder de aanrecht naar binnen. Heb vanalles geprobeerd toen, maar niets dat echt hielp, behalve regelmatig schoonmaken met ammoniak en de gaatjes onder de aanrecht bespuiten met antimierenspul.
Had ook een streep getrokken met een mierenpen. Hielp ook wel, ze gingen er niet overheen en lagen even later dood aan hun kant.
* Gia haat mieren!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |