Laat die doelpalen eens met rust joh. Wat heb ik precies gezegd over het vaccineren van kinderen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij denkt dat kindjes vaccins geven prima is.
Ze hebben er vrijwel niks aan. En bijwerkingen bestaan en er is wel anekdotisch bewijs van sterfte.
De statistieken worden 2 jaar na dato nog steeds matig bijgehouden. Prima hoor maar als het bijzonder effectief was had je het wl geweten.
Zzz...
Zonder dat de grzondheidsraad het aanraadt. Zonder medische noodzaak. Worden mensen nu geprikt.
Alsof je mensen paracetamol gaat geven zonder dat ze symptomen hebben. Je mag het allemaal gezond vinden oid. Vind ik niet. Ik vind het ernstig.
Er worden grondwetten voor aan de kant geschoven.
Ovid is een Latijns-Amerikae jongensnaam en betekent "Schapen" klopt ook nog dit stukjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat iedereen die dit niet beaamt in de zak van George Soros zit.
Waanzin en dan maar blijven roepen dat de maatregelen van de baan zijn, men heeft het nu te druk met het janken om de Oekrane terwijl ondertussen op de achtergrond vanalles bekokstoofd wordt.quote:
vandaag maar even vragenuurtje kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waanzin en dan maar blijven roepen dat de maatregelen van de baan zijn, men heeft het nu te druk met het janken om de Oekrane terwijl ondertussen op de achtergrond vanalles bekokstoofd wordt.
Allemaal een show, er verandert toch niets.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag maar even vragenuurtje kijken
benieuwd hoe hard Lientje er in durft te gaan
Fleur weet ik wel dar ze dat doet
Als stemmen enig verschil zou maken was t wel verboden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Allemaal een show, er verandert toch niets.
Sorry ... Oekrainers eerstquote:
Ben erg benieuwd naar het percentage mensen in Nederland die dit gewoon accepteert.quote:
Ik heb Jetten dat niet horen zeggen. Anyway, we zijn afhankelijk van het Russische gas, en momenteel wordt een buffer aangelegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
dus een Jetten die zegt dat we eventueel verplicht van het gas moeten![]()
![]()
Het is altijd zo geweest dat wij ons eigen gas duurder verkopen dan de importprijs van Russisch gas.quote:
Ah, dus daar komt de spin vandaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Voor diegene
die het niet lezen![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-van-gas~a090d810/
Ben je mooi klaar mee ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Voor diegene
die het niet lezen![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-van-gas~a090d810/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |