quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rotterdammers schreeuwen altijd zoooo….”quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:42 schreef Fosive het volgende:
Nu gaat hij z'n eigen foto cadeau geven zeker?
Wat een narcist
Mannen willen gewoon een verzorgster en seks.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Boven de 60 valt iedereen op karakter. Je moet wat.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Boven de 60 valt iedereen op karakter. Je moet wat.
Ik vind die te dikke arrogante dame niks.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Previes, ik had het niet over haar gezicht
Sheksji!quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitzonderingen daargelaten.
Eens, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind die te dikke arrogante dame niks.
Ik weet nietwie ik vermoeiender vind, zij of hij. In deze context denk ik zij, aangezien hij hier meer de underdog is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind die te dikke arrogante dame niks.
Lekker geforceerd dwars er doorheenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:49 schreef Fosive het volgende:
Gays zijn er snel doorheen gedrukt vanavond
Mogen ze vaker doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:49 schreef Fosive het volgende:
Gays zijn er snel doorheen gedrukt vanavond
Dit is een verdwaalde zachte G?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je zat er al een keer naast vandaag. Weer.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Deze is nog nu nog onbeslist, maar die Kerkdrielenaar was fout.
Ik kan niks met die plekken, waar is dat?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klinkt als het Zuiden maar ja, ik zit er wel vaker naast na honderden afleveringen
Viel me ook al op. Amsterdams gedrag.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha Strijp en Woensel, gaat ze ervanuit dat iedereen weet dat dat wijken in Eindhoven zijn?
Wat ongelooflijk slecht.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha Strijp en Woensel, gaat ze ervanuit dat iedereen weet dat dat wijken in Eindhoven zijn?
Ineens een hele andere betekenis aan die emoticonquote:
Ja, daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ineens een hele andere betekenis aan die emoticon
Dit las ik net ook al in het HBO Max topicquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha deze man.
Je vraagt je misschien af...
En dan: ik ben dankbaar.
Flikker toch op man. Denk dat ze bij die hersenoperatie iets teveel hebben weggehaald.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit las ik net ook al in het HBO Max topic
Omdat het kan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Negatief zelfbeeld
Over mezelf
Gewoon.
Ik heb het ook even aangezetquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik voel me wel schuldig dat ik een forum admin naar deze vrijstaat heb gehaald.
Hopelijk spaart hij ons.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
Welke vogel zou dat gebouwd hebben op z'n hoofd?
Deze man is kaalquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezellig maat. Ik ben benieuwd naar jouw mening over de resterende kandidaten.
En 1 grote frikandel in haar mond.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:14 schreef Joop_W het volgende:
Dat wordt een hoop frikadel eten die avond.
Een frikandel met om precies te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
En 1 grote frikandel in haar mond.
Gezelligquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:17 schreef GGMM het volgende:
Best een leuke programma
Mention me even als het weer op tv is dan kijk ik vanaf het begin mee
Er is voetbal.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
@:dkup @:3rr0r @:fetx @:coco @:ggmm @:tja77
Oh ja ik kijk nu voetbalquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
@:dkup @:3rr0r @:fetx @:coco @:ggmm @:tja77
Ik ben tegen homofobiequote:Op donderdag 10 maart 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Homo nummer 1001 met een George Michael kruisje in het oor.
Nee, hij heeft geen stijlquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Combineert de kleur van zijn trui goed met dat witte jasje? ik twijfel
Dadelijk nog even “bellen” op de wcquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Homo nummer 1001 met een George Michael kruisje in het oor.
Stewardesquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Luchtvaartdienstverlening, is dat mensen inchecken bij de balie?
Stewardessquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Luchtvaartdienstverlening, is dat mensen inchecken bij de balie?
Kontje en mondje verkopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Hij studeert en heeft voor een fortuin aan wijnen.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:46 schreef DKUp het volgende:
Opeens de overgang naar wijn in meerdere dates
Daar was ik me ook kapot aan het ergerenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:48 schreef Fosive het volgende:
Ze heeft al een uur eten aan haar lip hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |