Tante Leen, want Ajax is vandaag 122 jaar geworden...?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:30 schreef methodmich het volgende:
Voor fans van welke artieste is het vandaag reden om uitzinnig te zijn?
Tuurlijk, naam van de vandaag verschenen nieuwe EP!quote:
Nee, van oorsprong geen Amerikaan, hoewel hij daar nu wel een paspoort heeft en er ook woont.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:20 schreef Ulx het volgende:
Ik krijg een Stallone gevoel bij zijn hoofd. Frank?
Als je kan aangeven wat zijn rol in welke band is keur ik het ook goed…quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:55 schreef Geluiden het volgende:
Ik denk dat ik zijn band weet, maar kan niet op zijn naam komen.
Volgens mij is het de frontman van Gogol Bordello, heeft ook geacteerd in Everything is Illuminated.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je kan aangeven wat zijn rol in welke band is keur ik het ook goed…
Het is inderdaad de voorman van Gogol Bordello, Eugene Hütz, die als halve Rus/halve Oekraïner, zich momenteel druk inzet voor de situatie in Oekraïne...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:52 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Volgens mij is het de frontman van Gogol Bordello, heeft ook geacteerd in Everything is Illuminated.
96 Tearsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef Berkery het volgende:
Als antwoord op de volgende vraag roep ik alvast Therapy?
Stand 2022quote:
quote:Het in 2000 opgerichteis een Nederlandse band uit Amsterdam, die bestaat uit Björn Ottenheim en Daan Schinkel. Bijzonder is dat het instrumentarium van de band alleen uit een orgel en een drumstel bestaat. Het tweetal produceert hiermee donkere en broeierige orgelrock.
quote:
ABC - The Lexicon of Lovequote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:41 schreef iggyinthehouse het volgende:
Welk album, van wie?
1. SM
2. PA
3. MHR
4. TANE
5. VD
6. TLOL (#)
7. DS
8. AOMH
9. #E#G
10. TLOL (#)
Forum Opties | |