Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig! Kopje thee met gebak er bij?
Top! Slagroom jammie!quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik heb vanmiddag een glazen maatbeker gekocht dus ik kan de slagroom maken.
Toefje slagroom met een chocolaatje erin.quote:
Of een beetje kaneel er opquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toefje slagroom met een chocolaatje erin.
Wij weten wel wat lekker is.quote:
zeg laviequote:Op woensdag 9 maart 2022 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig! Kopje thee met gebak er bij?
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Schakeltopia het volgende:
zeker, alleen een beetje lui.![]()
en jij ook een fijne dag gehad?
Het is hier maar rustig de laatste tijdquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg lavie
kom je alleen als ik er niet ben
sollyquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is hier maar rustig de laatste tijd
was drukjes aan de kop. maar nu lekker ontspannen tochquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe komt dat?![]()
Ja van de zon genoten vanmiddag
Oh als BB afgelopen is ben je hier weer actieverquote:
Ah zo.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was drukjes aan de kop. maar nu lekker ontspannen toch
ja precies, voetjes omhoogquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik wel straks maar weer serietje kijken
Nu zijn we er allebei!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg lavie
kom je alleen als ik er niet ben
Stiekem naar het tuinhuisje.quote:
Wel eens poging gedaan om te stoppen en hoeveel rook je?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik dat ook vond
zeker welquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel eens poging gedaan om te stoppen en hoeveel rook je?
Dat is wel zonde zeg, nog geen poging weer gedaan om te stoppen dusquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker wel
na 8 maanden zo weer begonnen
per ongeluk
en teveel sowieso niet goed ook al was het er maar 1
nee nog nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel zonde zeg, nog geen poging weer gedaan om te stoppen dus
rook jij niet ???quote:
Ah ja dan werkt het idd niet..quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nog niet
stond mijn hoofd niet naar
[..]
rook jij niet ???
Ja, gaat wel. Kan beter maar dat is met de meeste mensen wel zo he, dat je weleens een wat moeilijkere periode hebt.quote:
Putin is niet wijsquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gaat wel. Kan beter maar dat is met de meeste mensen wel zo he, dat je weleens een wat moeilijkere periode hebt.
Btw, als ik lees wat er in Rusland allemaal gebeurt met dat kinderziekenhuis en de bommen die daar op gegooid zijn is mijn probleem maar klein bier. Vreselijk, wat is die Putin aan het doen?
Je moet ook gelijk een groot bier pakken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gaat wel. Kan beter maar dat is met de meeste mensen wel zo he, dat je weleens een wat moeilijkere periode hebt.
Btw, als ik lees wat er in Rusland allemaal gebeurt met dat kinderziekenhuis en de bommen die daar op gegooid zijn is mijn probleem maar klein bier. Vreselijk, wat is die Putin aan het doen?
Dat klopt en dat maakt hem ook zo gevaarlijk. Hij is in staat tot de ergste gruweldaden. En hij lijkt niet te remmen. Doodeng. Als ik lees dat mensen in Marienburg sneeuw laten smelten om toch maar wat te drinken te hebben bloedt mijn hart. Vreselijkquote:
Mag het een wijntje zijn? Of een perensapje?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook gelijk een groot bier pakken.
niet vergeten dat het daar al sinds 2014 oorlog is en er ook nuquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klopt en dat maakt hem ook zo gevaarlijk. Hij is in staat tot de ergste gruweldaden. En hij lijkt niet te remmen. Doodeng. Als ik lees dat mensen in Marienburg sneeuw laten smelten om toch maar wat te drinken te hebben bloedt mijn hart. Vreselijk
doodenge is dat er niks aan te doen is zonder een wereldoorlog te startenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klopt en dat maakt hem ook zo gevaarlijk. Hij is in staat tot de ergste gruweldaden. En hij lijkt niet te remmen. Doodeng. Als ik lees dat mensen in Marienburg sneeuw laten smelten om toch maar wat te drinken te hebben bloedt mijn hart. Vreselijk
Wat je maar wilt mevrouw.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag het een wijntje zijn? Of een perensapje?
Daar heb je helemaal gelijk in. Af en toe denk ik dat dit een boze droom is maar dan realiseer je je dat dit nu gebeurt. Echt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet vergeten dat het daar al sinds 2014 oorlog is en er ook nu
as we speak andere landen oorlogen woeden die evenzo erg zijn
mensen vergeten/of weten dit soort dingen niet
Ja, dat maakt het nog erger.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doodenge is dat er niks aan te doen is zonder een wereldoorlog te starten
de wereld waar we nu in leven is echt verrotquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Af en toe denk ik dat dit een boze droom is maar dan realiseer je je dat dit nu gebeurt. Echt.
enige oplossing is een revolutie in Rusland, het leger dat de macht grijpt oidquote:
ik snap niet zo goed dat dit nog niet is gebeurtquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige oplossing is een revolutie in Rusland, het leger dat de macht grijpt oid
Er moet iets gebeuren, dat is duidelijk en ben zeer benieuwd uit welke hoek de volgende stap komt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enige oplossing is een revolutie in Rusland, het leger dat de macht grijpt oid
tis te hopen dat ze een akkoord bereikenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren, dat is duidelijk en ben zeer benieuwd uit welke hoek de volgende stap komt.
Super lievquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent welkom in mijn tuinhuisje hoor
Daar is mijn hoop ook op gevestigd. En snel ook, want dit is al gruwelijk wat er allemaal gebeurd is. Wat hij geflikt heeft maak je nooit meer goed toch?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis te hopen dat ze een akkoord bereiken
het gaat allemaal ten koste van de burger daar en de rest van de wereldquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is mijn hoop ook op gevestigd. En snel ook, want dit is al gruwelijk wat er allemaal gebeurd is. Wat hij geflikt heeft maak je nooit meer goed toch?
totdat Putin van het toneel verdwijnt zal Rusland een uitgekotst land blijvenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is mijn hoop ook op gevestigd. En snel ook, want dit is al gruwelijk wat er allemaal gebeurd is. Wat hij geflikt heeft maak je nooit meer goed toch?
Al die oorlogsmisdaden in deze korte tijd, niet te geloven.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
totdat Putin van het toneel verdwijnt zal Rusland een uitgekotst land blijven
Ja, dan is het spul helemaal compleetquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Enige bedenkelijke is dat China toenadering zoekt.
Met China aan z'n zijde wordt het bedenkelijk
ToTquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de kapotte American fridge is weg en het tijdelijke 2e handsje is in gebruik.
Scheelt me een hoop ruimte zeg!
Oh, en spot het peutersokje!Hee peeps!
Wat hebben jullie het leuk! En gezellig, ToTquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de kapotte American fridge is weg en het tijdelijke 2e handsje is in gebruik.
Scheelt me een hoop ruimte zeg!
Oh, en spot het peutersokje!Hee peeps!
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel gezellig. Denk ook wel dat iedereen welkom is. Toch? Hoe meer zielen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |