SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBaby darling doll face honey
Oh, ik wou net zeggen "hier".quote:
mja dat hebben de meeste mensen welquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja echt, kan er niet zo heel goed tegen dus dan doe ik ook maar gewoon niets. Airco aan in huis en dan beetje overleven.
ik ga nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan jullie ook weer op VVD stemmen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen?
waatom zou je dat doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Weer"?quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik dan bij het 'zweet ook bij -10 maar krijgt wel een mooi tintje in de zon' clubquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wil graag bij het "zweet amper, heeft kleurloos haar en wordt vooral rood in de zon"-clubje.
Veel zinnigere opties zijn er hier niet in de gemeentequote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is niet best.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel zinnigere opties zijn er hier niet in de gemeente
Ouch.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel zinnigere opties zijn er hier niet in de gemeente
Daarom je er een beetje in verdiepen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet op wie en heb geloof ik alles alweer weg gegooid
Verbranden doe ik ook wel, maar daarna verandert dat in een opsporing verzocht tintjequote:Op woensdag 9 maart 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel een mooie collectie foto's waarop ik toch wel even goed verbrand ben![]()
Bijzonder is het toch eigenlijk
ja geen zin :pquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom je er een beetje in verdiepen natuurlijk.
Van dat tomatenhoofdje kun je wel lekker slapenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit bij het 'ik zweet altijd en overal als een otter en heb een kop als een tomaat'-clubje.
Nou ja in principe willen hier alle partijen praktisch hetzelfde, dus schiet verder ook niet echt op wie je stemtquote:
Heheehe samequote:Op woensdag 9 maart 2022 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verbranden doe ik ook wel, maar daarna verandert dat in een opsporing verzocht tintje
"willen jullie meer of minder industrieterreinen?"quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja in principe willen hier alle partijen praktisch hetzelfde, dus schiet verder ook niet echt op wie je stemt
MEER KERNCENTRALES!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"willen jullie meer of minder industrie-terreinen?"
Nee op de CPN bejjenoulekkerquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
LPM2 hebben ze zich allemaal al min of meer bij neergelegd, gaat vooral over meer huizen bouwenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"willen jullie meer of minder industrieterreinen?"
Nee dat wil niemand gok ikquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die willen ze hier in de stad dan weer niet neerzetten.
Hier willen ze ook tig betaalbare huizen. Scheelt dat je hier nog op de feestpartij kunt stemmenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
LPM2 hebben ze zich allemaal al min of meer bij neergelegd, gaat vooral over meer huizen bouwen
oh i wil daar op stemmenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier willen ze ook tig betaalbare huizen. Scheelt dat je hier nog op de feestpartij kunt stemmen
https://www.defeestpartij.nl
¤ 10.000 voor iedere Nederlander belastingvrij, dat klinkt niet alleen als een fantastisch feest voor iedereen, maar het is enorm goed voor het herstel van Nederland. Naast de enorme boost in koopkracht voorkomt het ook veel problemen in de maatschappij. Problemen die de staat – alles bij elkaar opgeteld – meer kosten dan deze schenking.
Asieldierentuinen is ook wel goed
In alle vrijheid kunnen spelen en knuffelen met dieren. Dat verlaagd stress en doet je goed voelen. Een heerlijk dagje uit voor jong en oud, maar dan wel op een verantwoorde manier, waarbij we de dieren in onze maatschappij ook helpen een beter bestaan te hebben.
We willen voor de asieldieren speciale plekken creëren voor een fantastisch dagje uit in een speelpark voor honden, katten, konijnen en overige asieldieren die het heerlijk vinden om mee gespeeld en geknuffeld te worden. Geen dieren meer over de schutting bij kinderboerderijen of met stress in het asiel, maar een plek waar ze onder de mensen kunnen zijn en wat is er mooier dan na zo’n dagje plezier geadopteerd te worden.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
honden, katten, konijnen en overige asieldieren die het heerlijk vinden om mee gespeeld en geknuffeld te worden
Asieldierentuinen? Gaan we vluchtelingen nu in hokken tentoonstellen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier willen ze ook tig betaalbare huizen. Scheelt dat je hier nog op de feestpartij kunt stemmen
¤ 10.000 voor iedere Nederlander belastingvrij, dat klinkt niet alleen als een fantastisch feest voor iedereen, maar het is enorm goed voor het herstel van Nederland. Naast de enorme boost in koopkracht voorkomt het ook veel problemen in de maatschappij. Problemen die de staat – alles bij elkaar opgeteld – meer kosten dan deze schenking.
In alle vrijheid kunnen spelen en knuffelen met dieren. Dat verlaagd stress en doet je goed voelen. Een heerlijk dagje uit voor jong en oud, maar dan wel op een verantwoorde manier, waarbij we de dieren in onze maatschappij ook helpen een beter bestaan te hebben.
We willen voor de asieldieren speciale plekken creëren voor een fantastisch dagje uit in een speelpark voor honden, katten, konijnen en overige asieldieren die het heerlijk vinden om mee gespeeld en geknuffeld te worden. Geen dieren meer over de schutting bij kinderboerderijen of met stress in het asiel, maar een plek waar ze onder de mensen kunnen zijn en wat is er mooier dan na zo’n dagje plezier geadopteerd te worden.
Woon jij bij Johan Vlemmix in het durpquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woon jij bij Johan Vlemmix in het durp
vreemdquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar Feestpartij staat bij mij vrijwel onderaan in de stemwijzer
mja maakt nu toch niet meer zoveel uitquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een kutzooi is het toch ook eigenlijk
meer, minder, gelijk of iets anders?quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een kutzooi is het toch ook eigenlijk
ja bv en knuffelen met beestjesquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedere vrijdag bier en frikandellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |