SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBaby darling doll face honey
Oh, ik wou net zeggen "hier".quote:
mja dat hebben de meeste mensen welquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja echt, kan er niet zo heel goed tegen dus dan doe ik ook maar gewoon niets. Airco aan in huis en dan beetje overleven.
ik ga nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan jullie ook weer op VVD stemmen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen?
waatom zou je dat doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Weer"?quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik dan bij het 'zweet ook bij -10 maar krijgt wel een mooi tintje in de zon' clubquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wil graag bij het "zweet amper, heeft kleurloos haar en wordt vooral rood in de zon"-clubje.
Veel zinnigere opties zijn er hier niet in de gemeentequote:Op woensdag 9 maart 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is niet best.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel zinnigere opties zijn er hier niet in de gemeente
Ouch.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel zinnigere opties zijn er hier niet in de gemeente
Daarom je er een beetje in verdiepen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet op wie en heb geloof ik alles alweer weg gegooid
Verbranden doe ik ook wel, maar daarna verandert dat in een opsporing verzocht tintjequote:Op woensdag 9 maart 2022 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel een mooie collectie foto's waarop ik toch wel even goed verbrand ben![]()
Bijzonder is het toch eigenlijk
ja geen zin :pquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom je er een beetje in verdiepen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |