SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zelfs al zou dat waar zijn. Er gaat nauwelijk geld meer rusland in of uit, en al helemaal geen goederen. Ze worden volkomen geīsoleerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Het mooie is dat door de gestegen olieprijzen Rusland een dik deel van de sancties op kan vangen, ironisch maar waar, de Europese bevolking gaat veel meer last krijgen hiervan dan de Russische oligarchen.
Moeten ze wel even een Chinees bankpasje regelen.
Mjaquote:
Nordstream 1 nog even dichtdraaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat waar zijn. Er gaat nauwelijk geld meer rusland in of uit, en al helemaal geen goederen. Ze worden volkomen geīsoleerd.
Wel jammer dat China bestaat natuurlijk, maar dat was altijd al zo.
Ik heb ooit nog een project gepitched voor Nord Stream in Zug. Toen ik begreep dat je dan uiteindelijk voor Putin werkt had ik er niet meer zo'n zin in. Stel je voor dat je een fout maakt.. verschijn je de volgende dag niet meer op je werkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nordstream 1 nog even dichtdraaien.
ons zonnestraaltjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Benzine gaat eerst nog naar een ¤5,- per l binnen een paar weken.
En we krijgen een flinke recessie. Mensen met weinig geld moeten de auto wegdoen
Ook elektriciteit gaat nog erg omhoog, tenzij de gaskraan in Groningen vol open gaat.
Die zou NL kunnen gebruiken voor de volledige compensatie van de energieprijzen.
Joseph Robinette B. at your service. Mist wat kracht in zijn seniele armpjes maar kudo's voor het idee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als die maffiabaas in Moskou die tegen de auto van zijn Nederlandse schoonzoon aan reed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een project gepitched voor Nord Stream in Zug. Toen ik begreep dat je dan uiteindelijk voor Putin werkt had ik er niet meer zo'n zin in. Stel je voor dat je een fout maakt.. verschijn je de volgende dag niet meer op je werk
Het grappige is dat we aan beide kanten de kraan kunnen dichtdraaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oké Lostradamus.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
En we krijgen een flinke recessie. Mensen met weinig geld moeten de auto wegdoen
Ook elektriciteit gaat nog erg omhoog, tenzij de gaskraan in Groningen vol open gaat.
Die zou NL kunnen gebruiken voor de volledige compensatie van de energieprijzen.
Wat te denken van de prijzen van kerosine. Iedereen die een vlucht geboekt heeft komende 2 maande krijgt zijn geld terug en mag opnieuw boeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitsland slurpt voor 700 miljoen euro per dag aan Russisch gas naar binnen, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het grappige is dat we aan beide kanten de kraan kunnen dichtdraaien.
Maar als de Russen het roepen is het dreigen en als de Duitsers het roepen nou dan komen ze ervan terug.
En wil Gergi daar ook een vlag?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet nog even een Nederlandse vlag kopen om aan de vlaggenmast te hangen straks
Nou dan stap ik toch over op de trein/bus hoor, behalve voor skiën en boodschappen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat te denken van de prijzen van kerosine. Iedereen die een vlucht geboekt heeft komende 2 maande krijgt zijn geld terug en mag opnieuw boeken.
Ja we zeiden al, eigenlijk hebben we 5 masten nodigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wil Gergi daar ook een vlag?
Klein strubbelingetje voor ons verwende westernezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan stap ik toch over op de trein/bus hoor, behalve voor skiën en boodschappen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja we zeiden al, eigenlijk hebben we 5 masten nodig
Skiën kan prima met de treinquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan stap ik toch over op de trein/bus hoor, behalve voor skiën en boodschappen.
5?!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja we zeiden al, eigenlijk hebben we 5 masten nodig
Gratis bestaat niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb Tankpas dus graties benzine
Ik zou gewoon ski's pakken hoorquote:
Ook die seizoensgroenten komen gewoon uit kassen tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
In ieder geval alle kassen dicht in Nederland, dan gaan we maar weer seizoensgroenten en fruit eten, scheelt een hele lerp aan gas.
En de 25% graan wereldwijd dat uit Rusland komt?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
In ieder geval alle kassen dicht in Nederland, dan gaan we maar weer seizoensgroenten en fruit eten, scheelt een hele lerp aan gas.
Dat vreten ze zelf maar op.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de 25% graan wereldwijd dat uit Rusland komt?
Zwitsers, Nederlands, Belgisch, Hongaars en Duits. Maar uiteindelijk laten we gewoon de Zwitserse hangenquote:
En de Foqueville vlag danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitsers, Nederlands, Belgisch, Hongaars en Duits. Maar uiteindelijk laten we gewoon de Zwitserse hangen
Ga het straks eens even bekijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn jullie een Netflix tip te mogen geven:
Pieces of her
Hoezo nou weer Belgisch. EN hoezo Duits ook trouwens. En hoezo kun je daar niet dezelfde vlag voor gebruiken anywayquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitsers, Nederlands, Belgisch, Hongaars en Duits. Maar uiteindelijk laten we gewoon de Zwitserse hangen
Oekraīne en dat gaat voornamelijk naar Zuid-Europa, geen Melba toastjes en pizza meer vreten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de 25% graan wereldwijd dat uit Rusland komt?
Buda.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we die al? Wie is er goed in vlaggen ontwerpen?
O ja, gewoon even een kwartslag draaien, dat werkt wel ongeveer en spaart weer geld uitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo nou weer Belgisch. EN hoezo Duits ook trouwens. En hoezo kun je daar niet dezelfde vlag voor gebruiken anyway
grmblquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we die al? Wie is er goed in vlaggen ontwerpen?
Oh dan kom ik nog steeds een mast tekortquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, gewoon even een kwartslag draaien, dat werkt wel ongeveer en spaart weer geld uit![]()
Nou ik ben half Belgisch en hij half Duits
Ja gaat al hard.. Ik ben van het weekend zo verbrand dat ik een blaar op m'n gezicht hebquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha echt grappig. Ik zit een uurtje met mijn snuit in het ondergaande maartzonnetje en de rest van de avond gloeit mijn kop als een boei
Zelden zo hard gelachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha echt grappig. Ik zit een uurtje met mijn snuit in het ondergaande maartzonnetje en de rest van de avond gloeit mijn kop als een boei
Is dat gekut van die seniele sovjet mongool nou al eens een keertje klaar, dat die lekker zijn longen er uit hoest met corona ofzoquote:
Zal hem zo even bellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat gekut van die seniele sovjet mongool nou al eens een keertje klaar, dat die lekker zijn longen er uit hoest met corona ofzo
#PUTINOUTquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat gekut van die seniele sovjet mongool nou al eens een keertje klaar, dat die lekker zijn longen er uit hoest met corona ofzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het gewoon een grote QuarterPounder qua LunchGENOT maar je kunt er ook iets van maken als
Onderaan het Thaise strand
daarboven het bloed van rondslingerende ledematen
dan de biefstuk van Los z'n grill
het groen slaat natuurlijk op US zijn seksleven
en bovenaan de gouden hemel waar we allemaal naar streven
Of zo.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het gewoon een grote QuarterPounder qua LunchGENOT maar je kunt er ook iets van maken als
Of zo.
Die steak is wel bloody as hellquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo.
En welk probleem is hier precies mee opgelost?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
McDonald's heeft zojuist bekend gemaakt alle 850 vestigingen in Rusland voorlopig te sluiten. Dit vanwege de Russische invasie van Oekraīne. De 62.000 werknemers in het land worden voorlopig doorbetaald door de hamburgergigant. Ceo Chris Kempckinski stelt in een open brief aan de werknemers dat het sluiten van de vestigingen voor nu het juiste is om te doen. Onduidelijk is of en wanneer de keten de deuren in Rusland weer opent.
,,Met onze waarden in gedachten kunnen we het nodeloze menselijke lijden in Oekraīne niet negeren'', meldt Kempczinski. De druk op McDonald's en andere grote (westerse) bedrijven om actie te ondernemen tegen Rusland was de laatste tijd enorm opgevoerd.
ad
arme russen![]()
de kritiek op macciequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem is hier precies mee opgelost?
Nu mensen niet meer naar de Mac kunnen komen ze vast allemaal in opstand..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem is hier precies mee opgelost?
Hopen dat de Russische balski het Kremlin gaat bestormenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu mensen niet meer naar de Mac kunnen komen ze vast allemaal in opstand..
Denk het wel. Zo rolt ze.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de Russische balski het Kremlin gaat bestormen
hier zou ik het doen jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat de Russische balski het Kremlin gaat bestormen
Nu het nog kan, dat is straks onbetaalbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
twee schnitzels en hele zak gebakken aardappelen weggewerkt
las vadnaag als iets over een energie lockdownquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu het nog kan, dat is straks onbetaalbaar
dan vreet ik gewoon Ballie's koelkast leeg, die heeft genoegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu het nog kan, dat is straks onbetaalbaar
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan vreet ik gewoon Ballie's koelkast leeg, die heeft genoeg
Dan snaai ik de sushi wel weg... ook al lust ik geen rauwe visquote:
Kom ik daar toch mee-eten? Gezellig!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
heb altijd lege koelkasten omdat ik meestal op werk eet
Ik kom net tot de ontdekking dat wij dit ook schijnen te hebben kennelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:16 schreef Ama het volgende:
Lijstje bij HBO begint wel lang te worden zo.
als ik het in huis had had je echt nooit die kans gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan snaai ik de sushi wel weg... ook al lust ik geen rauwe vis
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom ik daar toch mee-eten? Gezellig!
dan vreet ik jou wel opquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat niet zo heel veel in op dit moment hoor.
ik eet geen schaapquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:18 schreef Ama het volgende:
Er staat wel een bak shoarma in wat moet ontdooien. Als je daar gelukkig van wordt mag je het best meenemen hoor.
Lam natuurlijk, moet wel een beetje mals zijnquote:
Oh dan wel... varken is lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Het komt uit de supermarkt dus het is gewoon varken hoor.
Zuiglam van een week oudquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lam natuurlijk, moet wel een beetje mals zijn
Ligt de bbq gelijk volquote:
Straks komt ze helegaar niet in den hemel… zit jij daar….quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, want ik heb al de Godin.
Is die nog een beetje strak?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, want ik heb al de Godin.
Dan ik ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks komt ze helegaar niet in den hemel… zit jij daar….
quote:
Door dit biljetje te kopen voor 225 ipv de 300 die hij vroeg. En de import charges zijn dan ook een kwart lagerquote:
Maar op het plaatje istie maar $10quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Door dit biljetje te kopen voor 225 ipv de 300 die hij vroeg. En de import charges zijn dan ook een kwart lager![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
Als je hem niet had gekocht had je nog eens 225 bespaard.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Door dit biljetje te kopen voor 225 ipv de 300 die hij vroeg. En de import charges zijn dan ook een kwart lager![]()
[ afbeelding ]
ja maar dan had ik een avond gehad vol geween en gekners der tanden. En nog wel veel meer avonden zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je hem niet had gekocht had je nog eens 225 bespaard.
gekochtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jasparks joy
![]()
Hoe is het met je jurkje?
Dit is alvast voor in de pellet kachel als we van het gas af moeten?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is alvast voor in de pellet kachel als we van het gas af moeten?
Boeken van Etto zullen ook wel lekker brandenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is alvast voor in de pellet kachel als we van het gas af moeten?
Ik denk nog veel beter eigenlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeken van Etto zullen ook wel lekker branden
Die heeft er ook nog gegrilde wurm bij te etenquote:
Wat een flatteuze naamquote:
Lees "Portable hangar voor roedel nijlpaarden"quote:Volumineuze maxi-jurk
noem je mij nou een nijlpaardquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een flatteuze naam![]()
[..]
Lees "Portable hangar voor roedel nijlpaarden"
Nee een roedel nijlpaardenquote:
Nee hoor. Maar die naam van die jurk klinkt gewoon als "Canvas-tempel voor half India". Vind je niet?quote:
nou ja het model jurk heet een maxi jurk welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die naam van die jurk klinkt gewoon als "Canvas-tempel voor half India". Vind je niet?
Krijg het idee dat ik een Russische dictator benquote:
een watquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen we ook iets met een kwok erop krijgen denk je?
ja die staat op de 20 fk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen we ook iets met een kwok erop krijgen denk je?
Nou ik ga mijn bedje vast opwarmenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers uit de douche met een bordje eten achter fok
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers uit de douche met een bordje eten achter fok
Uhm smurfkleding?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] ?
Ik zie in de bullen van Paus Leo X niets dat mijn punt weerlegt, Doctorandus Gomara.quote:
oh had je een punt ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie in de bullen van Paus Leo X niets dat mijn punt weerlegt, Doctorandus Gomara.
quote:
PRACHTIGE kerk aldaar, mazzelkontquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, lief dagboek.
Ik was vandaag verdwaald in Arnhem, want daar vinden ze het normaal om met 80 in de binnenstad te rijden of zo.
Dus ik had een onvrijwillige sightseeing tour, want ja.. benzine kost toch geen drol!
Ik kwam langs het instituut voor Dyslexiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PRACHTIGE kerk aldaar, mazzelkont
Ze hebben tegenwoordig zo'n glazen uitkijkpunt in die kerk, wil ik nog eens heen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PRACHTIGE kerk aldaar, mazzelkont
Leuk, met al die tering trolleybussenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n rijlessen in Arnhem centrum
Nehhh niet zo geīnteresseerd in je punt op zichquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie in de bullen van Paus Leo X niets dat mijn punt weerlegt, Doctorandus Gomara.
Die vond ik nog meevallen, maar die fucking kutverkeerspleinen. En dat je dat hele centrum door moet om terug naar Ede te gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk, met al die tering trolleybussen
Ik heb ze denk ik allemaal gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vond ik nog meevallen, maar die fucking kutverkeerspleinen. En dat je dat hele centrum door moet om terug naar Ede te gaan.
sow, nkoooooennnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh niet zo geīnteresseerd in je punt op zich
Gelukkig hoef ik nu niets meer te doenquote:
JE KAN EEN PAAR ROSSE KRIJGE!!! HIER PAKAANquote:
wel jammer, want je weet er veel van allemaal... en nog Latijn ook. Lekker heur.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh niet zo geīnteresseerd in je punt op zich
Airborneplein heeft nu tenminste wegmarkeringen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze denk ik allemaal gezien
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JE KAN EEN PAAR ROSSE KRIJGE!!! HIER PAKAAN
ik las aromatplein...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Airborneplein heeft nu tenminste wegmarkeringen.
Dat is wel uiterst handig!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik leuk.quote:
Wegmarkeringenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BB, kan jij niet gaan serveren bij First Dates?![]()
Wel even in de tomatensoep hoesten dan
Ik denk dat je het heel goed zou doenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Man man man.. ik lag in bed en wilde 'even' de Sky streaming service test periode proberen..
App downloaden, prima. Ben ik m'n apple wachtwoord weer kwijt omdat je het elke 2 dagen moet veranderen en ik 1x per jaar een app download. Password gereset en app gedownload. Inmiddels zijn we 10 minuten verder.
Dan uitzoeken welk abo ik wil testen. Want waarom zou je het mensen makkelijk maken met een duidelijke uitleg. Weer 15 minuten verder. Gevonden, account maken, creditcard invullen. Gelukkig had ik die al mee naar bed genomenOh wacht, creditcard doet het niet. Opnieuw proberen. Nee. Fuuuu bed weer uit, koude voeten ditdat. Andere creditcard proberen. Ok die doet het wel. Volgende 10 minuten voorbij.
Dan laat de app de live tv optie niet zien. Googelen, zoeken, 10 min. later werkt het. En nu is het natuurlijk weer van die klote nagesynchroniseerde zooi![]()
45 minuten weggegooid
1 woord. 1password.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Man man man.. ik lag in bed en wilde 'even' de Sky streaming service test periode proberen..
App downloaden, prima. Ben ik m'n apple wachtwoord weer kwijt omdat je het elke 2 dagen moet veranderen en ik 1x per jaar een app download. Password gereset en app gedownload. Inmiddels zijn we 10 minuten verder.
Dan uitzoeken welk abo ik wil testen. Want waarom zou je het mensen makkelijk maken met een duidelijke uitleg. Weer 15 minuten verder. Gevonden, account maken, creditcard invullen. Gelukkig had ik die al mee naar bed genomenOh wacht, creditcard doet het niet. Opnieuw proberen. Nee. Fuuuu bed weer uit, koude voeten ditdat. Andere creditcard proberen. Ok die doet het wel. Volgende 10 minuten voorbij.
Dan laat de app de live tv optie niet zien. Googelen, zoeken, 10 min. later werkt het. En nu is het natuurlijk weer van die klote nagesynchroniseerde zooi![]()
45 minuten weggegooid
Dat is nog de oude dvd retoriek, maar inmiddels wel weer net zo actueel met al die streamingdiensten jaquote:
Bij mijn rijlessen zat een lange rit van Enschede naar Arnhem en terug. Ik vond het in Arnhem een redelijke chaos op de weg. Die rit was samen met een andere lesser en die bakte er totaal niets van en werd helemaal uitgescholden de hele tijd. Dat was vrij zielig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n rijlessen in Arnhem centrum
Ja elke 2 dagen was wat overdreven, maar ik moet dat apple password wel met regelmaat veranderen. En gebruik het nooit, dus dan vergeet ik het weerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
1 woord. 1password.
En hoezo moet je elke 2 dagen je apple ww veranderen
Je moet ook een wachtwoordmanager gebruiken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja elke 2 dagen was wat overdreven, maar ik moet dat apple password wel met regelmaat veranderen. En gebruik het nooit, dus dan vergeet ik het weer
Echt? Ik kwam nooit verder dan Hengeloquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mijn rijlessen zat een lange rit van Enschede naar Arnhem en terug. Ik vond het in Arnhem een redelijke chaos op de weg. Die rit was samen met een andere lesser en die bakte er totaal niets van en werd helemaal uitgescholden de hele tijd. Dat was vrij zielig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mijn rijlessen zat een lange rit van Enschede naar Arnhem en terug. Ik vond het in Arnhem een redelijke chaos op de weg. Die rit was samen met een andere lesser en die bakte er totaal niets van en werd helemaal uitgescholden de hele tijd. Dat was vrij zielig.
awwwquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:20 schreef kwiwi het volgende:
45 minuten weggegooid
Hij ging van rijbaan veranderen zonder ergens naar te kijken. Dat was wel even een lastig momentje. Volgens de instructeur zou het nooit iets worden met 'm. Lekker motiverend.quote:
wat voor uitstraling was dat dan ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
First Dates: ja ik kom dagelijks bij de traiteur, een witlofschotel of een preischotel.
WTF man, als je naar een traiteur gaat dan koop je toch lekkere en bijzondere dingen?
Een preischotel kan ik zelf ook nog wel brouwen en een witlofschotel, doe even normaal man
Ach ja, de instructeur zei dat ook tegen mr. 4E, vlak voor zijn examen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij ging van rijbaan veranderen zonder ergens naar te kijken. Dat was wel even een lastig momentje. Volgens de instructeur zou het nooit iets worden met 'm. Lekker motiverend.
Nee, die hadden altijd mooie nieuwe auto's toch? Ik reed in een oud barrel met een creepy mannetje (rechter zijspiegel hing er zelfs vanaf tijdens examenquote:
Het was wel iemand zoals ik mij US wel kan voorstellenquote:
En nu is ie nog steeds een gevaar op de weg?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja, de instructeur zei dat ook tegen mr. 4E, vlak voor zijn examen.
Maar mr. 4E had zijn examen wel lekker gehaald.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die hadden altijd mooie nieuwe auto's toch? Ik reed in een oud barrel met een creepy mannetje (rechter zijspiegel hing er zelfs vanaf tijdens examen), had geen geld en dat was alles wat ik kon betalen
Dus jij hem helemaal uit je stekker flippen voor de TV, Hilversum bellen en bedreigen en allesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
First Dates: ja ik kom dagelijks bij de traiteur, een witlofschotel of een preischotel.
WTF man, als je naar een traiteur gaat dan koop je toch lekkere en bijzondere dingen?
Een preischotel kan ik zelf ook nog wel brouwen en een witlofschotel, doe even normaal man
Hij kan best goed rijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nu is ie nog steeds een gevaar op de weg?
Eerder dit: al snuivend op en neer wippen op de bureaustoel en een tekst typen op Fok!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus jij hem helemaal uit je stekker flippen voor de TV, Hilversum bellen en bedreigen en alles
Ik weet maar 1 ww en dat is degene van mijn ww managerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja elke 2 dagen was wat overdreven, maar ik moet dat apple password wel met regelmaat veranderen. En gebruik het nooit, dus dan vergeet ik het weer
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerder dit: al snuivend op en neer wippen op de bureaustoel en een tekst typen op Fok!
Goed om te horen, speciale reden ?quote:
Bij de proefles zei diezelfde instructeur als van die Arnhemrit dat ik er geen gevoel voor had en dat ik 40 lessen nodig zou hebben. Na iets van 20 lessen in één keer geslaagd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja, de instructeur zei dat ook tegen mr. 4E, vlak voor zijn examen.
Maar mr. 4E had zijn examen wel lekker gehaald.
quote:
11,5 uur gewerkt. Net thuis.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed om te horen, speciale reden ?
Lekker Puhquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de proefles zei diezelfde instructeur als van die Arnhemrit dat ik er geen gevoel voor had en dat ik 40 lessen nodig zou hebben. Na iets van 20 lessen in één keer geslaagd.
Onkruid vergaat niet Ettoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
kwiwi heeft koude voeten en gaat vroeg slapen.
kwiwi is minstens 245 jaar oud.
Hmm, eerste les was in zo'n Mercedes die de elandproef niet haalde. Dat vond ik echt geen fijne auto. Daarna een vrij nieuwe Golf.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die hadden altijd mooie nieuwe auto's toch? Ik reed in een oud barrel met een creepy mannetje (rechter zijspiegel hing er zelfs vanaf tijdens examen), had geen geld en dat was alles wat ik kon betalen
Ja, nou .. ik moet morgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
11,5 uur gewerkt. Net thuis.
En dat is jouw schuld. Jij begon over overwerken.
Vertel eens hoe die tweede elandproef afliep dan als je durft.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, eerste les was in zo'n Mercedes die de elandproef niet haalde. Dat vond ik echt geen fijne auto. Daarna een vrij nieuwe Golf.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
kwiwi heeft koude voeten en gaat vroeg slapen.
kwiwi is minstens 245 jaar oud.
Pfffquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou .. ik moet morgen.
Lekker van 8.00 uur tot 21.00 uur denk ik![]()
FML
Voor mij morgen ook. Kantoordag.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pfffrip ons.
Voor mij ook alweer om 4:45 de wekker morgen.
Ik mag de komende 3 (of 4) dagen overwerkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij houden NL op de beenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pfffrip ons.
Voor mij ook alweer om 4:45 de wekker morgen.
De Golf was nog heel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel eens hoe die tweede elandproef afliep dan als je durft.
Jazeker, die moet ook elke dag ministens 393838 uur overwerkenquote:
Gelukkig zit ik midden tussen jullie inquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij houden NL op de been![]()
Mijn wekker staat om 6.45 uur en dat vind ik echt vroeg genoegWat staat jouw wekker op standje hel, zeg.
BV Nederland blijft niet vanzelf draaien natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, die moet ook elke dag ministens 393838 uur overwerken
Hoe laat sta jij op dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik midden tussen jullie in
De elandproef hoefde ik niet te doen bij speciale verrichtingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, eerste les was in zo'n Mercedes die de elandproef niet haalde. Dat vond ik echt geen fijne auto. Daarna een vrij nieuwe Golf.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee precies, echt ON- MIS- BAARquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BV Nederland blijft niet vanzelf draaien natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:39 schreef Ygritte het volgende:
Ahhh kut… ik was van het weekend een nauw contact……
RIP Ygritte [ afbeelding ]
Midden tussen 4:45 en 6:46 was een te cryptische omschrijving?quote:
Ownoesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:39 schreef Ygritte het volgende:
Foquefreule sandwich?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik midden tussen jullie in
Ik check m ook als ik vrij benquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu al geen zin in mijn mailbox, ben 3 dagen niet aanwezig geweest.
Dat zijn toch geen tijden. In wat voor business begeef jij jequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu niet meer het scherpste mes uit de la, sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Midden tussen 4:45 en 6:46 was een te cryptische omschrijving?
Je was okequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:39 schreef Ygritte het volgende:
Corona of hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:39 schreef Ygritte het volgende:
huehue?quote:
Klinkt wel als een hemels ontbijtquote:
Ja, ik ook..omdat ik anders een lawine heb en er ergens iets in de fik staat.quote:
ja weet ik jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
De Golf was nog heel.Maar dat was toen zo'n gezeik met die Mercedes A-klasse van toen. Die rolde om bij die proef.
Ook al….quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik mag de komende 3 (of 4) dagen overwerken![]()
Ik jammer genoeg ook niet. Had me wel leuk geleken eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De elandproef hoefde ik niet te doen bij speciale verrichtingen.
Ik vond de eerste delen wel leuk, toen ergens onderweg afgehaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Begonnen aan American Horror Story seizoen zeven geloof ik
Vraag me ook af of ik het ooit heb gehad..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik het nu eindelijk een keer krijg
Hee maar kwieuws doe je de vlag ff in de OP dan straks? Of weet iemand anders een mooiere?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, wie weet wat je anders op de eerste dag in de mail tegenkomtBen liever voorbereid.
Ja dit ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, wie weet wat je anders op de eerste dag in de mail tegenkomtBen liever voorbereid.
Het is wel een vage serie, alsof de afleveringen soms ter plekke worden geschreven.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de eerste delen wel leuk, toen ergens onderweg afgehaakt.
Maar dat ligt niet zozeer aan de serie, maar aan dat ik een hele slechte seriekijker ben.
“Je krijg over een miljoenmiljard jaar antwoord. Aju parasol!”quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ja, ik stond offline
Met afwezigheidsbericht en al.
Beetje mijn eigen schuld. Ik heb mijn kudde Roemenen beloofd dat ze overuren mogen maken, maar dan moet ik zelf ook daar blijvenquote:
Ja maar dan was het met een paar uurtjes weer weg. Ben al tijden niet verkouden geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weleens keelpijn gehad
En een keer een snotneus, maar dat was het verder
Nou ik dacht dat de seizoenen iets met elkaar te maken hadden, maar echt totaal niet ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel een vage serie, alsof de afleveringen soms ter plekke worden geschreven.
In je hele leven?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja kitten moet om 6u bij de Gastouder zijn anders haal ik 7 u niet ivm spits.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij houden NL op de been![]()
Mijn wekker staat om 6.45 uur en dat vind ik echt vroeg genoegWat staat jouw wekker op standje hel, zeg.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Je krijg over een miljoenmiljard jaar antwoord. Aju parasol!”
Nee elk seizoen is weer anders.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat de seizoenen iets met elkaar te maken hadden, maar echt totaal niet ?
Ik heb nu wel keelpijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een hel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja kitten moet om 6u bij de Gastouder zijn anders haal ik 7 u niet ivm spits.
Dus kwartier snoozen of douchen. Dan voor ons allebei tassen inpakken. Aankleden, kittens haar doen ( kost echt 15-20 min met die lengte ) en dan nog naar de Gastouder. Praatje / overdracht, en dan voor je op de snelweg zit … dus heb dat echt wel nodig
Ja ik ook nog steeds. Heb in 2020 mij wel een tijd de pleuris gehoest maar wel negatief getest toen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ik het ooit heb gehad..
Ik zet 'm morgen even op een nog te bouwen vlaggenmast in het dorpquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar kwieuws doe je de vlag ff in de OP dan straks? Of weet iemand anders een mooiere?
Of "Beste mailer: Idi na chujquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gewoon dit in de afwezigheidswizzard proppen
Ja, dus dit.. verder niets ernstigs.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan was het met een paar uurtjes weer weg. Ben al tijden niet verkouden geweest.
Uhm nee, helaas nietquote:
'Als een ware hoeder keek hij over zijn Roemeentjes uit en zag dat het goed was'quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje mijn eigen schuld. Ik heb mijn kudde Roemenen beloofd dat ze overuren mogen maken, maar dan moet ik zelf ook daar blijven
Over de dijk sjezenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja kitten moet om 6u bij de Gastouder zijn anders haal ik 7 u niet ivm spits.
Dus kwartier snoozen of douchen. Dan voor ons allebei tassen inpakken. Aankleden, kittens haar doen ( kost echt 15-20 min met die lengte ) en dan nog naar de Gastouder. Praatje / overdracht, en dan voor je op de snelweg zit … dus heb dat echt wel nodig
Ja, er bestaat natuurlijk nog steeds zoiets als verkouden zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik ook nog steeds. Heb in 2020 mij wel een tijd de pleuris gehoest maar wel negatief getest toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |