Bazenseriequote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:22 schreef Felixa het volgende:
BARRY!![]()
Huurmoordenaar wil acteur worden. Met de geweldige Bill Hader en Henry Winkler.
BARRY!
Is wel aangekondigd door HBO Max als third party content maar het staat er nog niet op. Ik was ook al aan het zoeken. Ergens anders is het sowieso niet legaal te kijken in NL.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Enig idee of The Office UK hier ook op te zien is? Zo niet waar wel?
Ik wist niet eens waar ik moest beginnen, zoveel keuze!quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:26 schreef Spaulding het volgende:
Gisteravond gelijk weer begonnen met The Wire, heerlijk.
Vooralsnog werkt alles prima. Wat een heerlijke series staan hier toch op
HBO
Nee, die zijn er helaas niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Zonder abbo zie ik in de app geen trailers, Zie je ingelogd wel trailers?
Want je vindt het nu te summier?quote:Op woensdag 9 maart 2022 @ 10:58 schreef Johannes788 het volgende:
Tip. Zet Amerikaanse VPN aan.
Wat een aanbod krijg je dan🥰🥰🥰
Ik vind dit ook altijd heel bijzonder ja. Met alles op mijn lijst ben ik waarschijnlijk tot de rest van het jaar zoetquote:
Werkt dat?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:58 schreef Johannes788 het volgende:
Tip. Zet Amerikaanse VPN aan.
Wat een aanbod krijg je dan🥰🥰🥰
Ja heb een Apple tv en Chromecast, gewoon vanaf windscribe vpn usa server app afsluiten en opnieuw opstarten de app. Krijg je echt paar honderd titels extraquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werkt dat?
Hebben ze meer in 4k?
Heb je dan ook geen last meer van het versnellen?
Jezus hoe snel kijken jullie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit ook altijd heel bijzonder ja. Met alles op mijn lijst ben ik waarschijnlijk tot de rest van het jaar zoet
Nou ja, 9 maanden en een paar series is niet heel snel toch?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe snel kijken jullie.
Maar ik heb ook echt net vorige maand Disney genomen dus ik ben sowieso nog wel een tijd bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |