Dan heb je wss mijn comment gelezenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jammer dat E.R er nog niet op staat, maar die komt wellicht nog wel zag ik op Twitter.
Afsluiten online via de site en niet via de appquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Moet ik nog iets speciaals aanvinken als ik mijn account afsluit? Ik zie dat ik alleen de abo's kan kiezen van 5,99 en 7,99 p.m., wanneer krijg je die korting dan? Of moet ik dan meteen het jaarabo afsluiten?
Dat is echt altijd al zo geweest. Maar meestal passen ze de pitch aan zodat in ieder geval die gelijk blijft.quote:
Hoe kijk je? In de browser kun je alles volledig aanpassenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:14 schreef Nielsch het volgende:
Viel me wel op dat de ondertiteling enkel te zien is met witte letters op een zwarte achtergrond. Daar mag echt nog wel wat aan gedaan worden.
Even via de site doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Moet ik nog iets speciaals aanvinken als ik mijn account afsluit? Ik zie dat ik alleen de abo's kan kiezen van 5,99 en 7,99 p.m., wanneer krijg je die korting dan? Of moet ik dan meteen het jaarabo afsluiten?
Kleine wereld is het tochquote:
Ik wel, ik kijk graag CN.quote:
Zit je weer te gluren naar Daphne?quote:
Ik heb geen tv abonnement dus dat mis ik allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wel, ik kijk graag CN.
De briljantste Teen Titans GO! episodes zijn alleen niet om aan te horen, so sad.
Velma beter dan Daphnequote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit je weer te gluren naar Daphne?
Hoezo weet je het niet dan? Lid worden, bingen, afzeggen. Is helaas maar 1 seizoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet. Ik wil enkel de serie Vinyl zien op HBO Max en daarna mijn abonnement beëindigen. Heb al genoeg content aan Netflix en Videoland.
Ik weet niet of ik hier abonnee van wil blijven aangezien ik maar 1 serie wil kijken. Dus dat...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo weet je het niet dan? Lid worden, bingen, afzeggen. Is helaas maar 1 seizoen.
Kun je dan niet beter een ander kanaal zoeken, als torrents?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet. Ik wil enkel de serie Vinyl zien op HBO Max en daarna mijn abonnement beëindigen. Heb al genoeg content aan Netflix en Videoland.
Dat kan toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef freaky40 het volgende:
Torrents? Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een ander kanaal zoeken, als torrents?
[..]
Dat kan toch?
Pre-HD-toestandenquote:
Ik ga ook even de oude Apple TV uit de slaapkamer halen en in de woonkamer zetten, dan kan ik ook gewoon op de tv kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik hoop wel dat er snel een app op mijn philips tv komt want nu moet ik streamen via chromecast. Las op de site dat de app nu alleen op samsung en lg tv's beschikbaar is.
Dank je wel!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |