liever een paptaartquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:24 schreef ToT het volgende:
Roombroodje bij de verwenkoffie?
[ afbeelding ]
Ja, check. Ik wilde het toch even begluren, dus doe me dan die lifetime 50% korting maar voorlopig.quote:
Kan je dat ook al op tv bekijken dan via een app?quote:
ja precies, deel het wel met mn ouders. Dan kost het per saldo geen drolquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, check. Ik wilde het toch even begluren, dus doe me dan die lifetime 50% korting maar voorlopig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je dat ook al op tv bekijken dan via een app?
Wat ga je als eerste kijken, Barry?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies, deel het wel met mn ouders. Dan kost het per saldo geen drol
Deel ook mijn videoland en prime met hun.. en zij hebben Netflix waar ik bij hen op inlog.
nog geen ideequote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ga je als eerste kijken, Barry?
Barryquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog geen idee
heb de komende 2-3 maanden ook heel geen tijd om achter die tv te hangen
In mn corona week wel macro maffia gebinged
Geslapen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:56 schreef DerRabbit het volgende:
In dit vivantastische koffie topique moet ik gepost hebben
Kleine 4 uur, ben laat naar bed gegaan en wakker geworden toen muis wakker moest worden.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleine 4 uur, ben laat naar bed gegaan en wakker geworden toen muis wakker moest worden.
Ik ben alweer goede 3 uur bezig, maar gelukkig wel vanuit thuis. Kan vanmiddag nog een dutje doen als ik terug ben uit de stadquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben alweer goede 3 uur bezig, maar gelukkig wel vanuit thuis. Kan vanmiddag nog een dutje doen als ik terug ben uit de stad
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ken Barry-met-de-boomstam wel hoor
Barryquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ken Barry-met-de-boomstam wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |