Ga op de fiets, dat kost je niets.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:47 schreef Debsterr het volgende:
Thuiswerk dagje vandaag. Met die huidige benzine prijzen zou ik eigenlijk altijd moeten thuiswerken.
Maar met de huidige gasprijzen wel met de verwarming uitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:47 schreef Debsterr het volgende:
Thuiswerk dagje vandaag. Met die huidige benzine prijzen zou ik eigenlijk altijd moeten thuiswerken.
Wat denk je dat eten kost.quote:
De aanleiding is jammer. Gezien hoe Nederland nog maar weinig tempo maakt met de energietransitie is het wel een goede stok achter de deur.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:49 schreef gianni61 het volgende:
Maar met de huidige gasprijzen wel met de verwarming uit
Benzine was vanmorgen gewoon alweer 12 cent duurder...
Elektrisch kacheltje is zuiniger dan stokenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar met de huidige gasprijzen wel met de verwarming uit
Benzine was vanmorgen gewoon alweer 12 cent duurder...
Weet ik. Daarom mag ik je wel.quote:
Maar nee, ik fiets te enthousiast en kan niet douchen op het werk dus fietsen is geen goeie optie (want 12 kilometer).quote:
Balen dat je werkgever niet beschikt over dat soort voorzieningen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:53 schreef Debsterr het volgende:
Maar nee, ik fiets te enthousiast en kan niet douchen op het werk dus fietsen is geen goeie optie (want 12 kilometer).
Ah ja, da's wel een acceptabele afstand, maar niet kunnen douchen is wel kudt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar nee, ik fiets te enthousiast en kan niet douchen op het werk dus fietsen is geen goeie optie (want 12 kilometer).
Ik heb best wat collega's die om die reden een elektrische fiets rijden; wel de beweging en de frisse lucht, maar niet met een natte rug en een walm om je heen op het werk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah ja, da's wel een acceptabele afstand, maar niet kunnen douchen is wel kudt.
Die walm is goed voor social distancing #autistquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb best wat collega's die om die reden een elektrische fiets rijden; wel de beweging en de frisse lucht, maar niet met een natte rug en een walm om je heen op het werk.
Precies. Als je ook na Corona nog behoefte hebt aan 1,5 meter afstand van je medemens.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:38 schreef Barbusse het volgende:
Die walm is goed voor social distancing #autist
Mja, tot 15km enkele reis moet ik gewoon zelf fietsen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb best wat collega's die om die reden een elektrische fiets rijden; wel de beweging en de frisse lucht, maar niet met een natte rug en een walm om je heen op het werk.
Dat moet ik ook van mijzelf. Mijn standaarden projecteren op anderen mag ik weer niet van mijzelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, tot 15km enkele reis moet ik gewoon zelf fietsen hoor.
Nah, ik noem ze gewoon mietje hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet ik ook van mijzelf. Mijn standaarden projecteren op anderen mag ik weer niet van mijzelf.
Terecht natuurlijk vind ik.quote:
Lekker in bed blijven en 'werken'quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben met de huidige benzine prijzen nog blijer dat ik gewoon met de trein naar mijn werk kan.![]()
Al zit ik momenteel in quarantaine dus ga ik helemaal nergens heen.
Oh meh.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben met de huidige benzine prijzen nog blijer dat ik gewoon met de trein naar mijn werk kan.![]()
Al zit ik momenteel in quarantaine dus ga ik helemaal nergens heen.
Maak dat jezelf maar wijs jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef Vaiana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |