Jij bent ook een beetje Feyenoorder.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:00 schreef Tjacka het volgende:
Staantribune![]()
beetje feyenoordish maar ik ga lekker op hun
In een ander universum zouden wij best maten kunnen zijn.quote:
mijn manier van supporter zijn ligt dichterbij Feyenoord dan Ajax ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje Feyenoorder.
ik heb er een voor 1 tientje xxxxquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg die F1 app. Want dan kan je het commentaar van Olav er nog achter zetten.
Goedemorgen user @Scrummiequote:Op woensdag 9 maart 2022 07:20 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen
Woordle 263 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 59 5/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟨⬛🟨⬛
🟨🟩🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 49 3/6
⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟪⬛
🟪🟪🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
Goedemorgen moderater @onlogischquote:Op woensdag 9 maart 2022 07:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen user @:scrummie
Dat heb je weer goed gedaan makker
Van onze belastingcenten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:55 schreef tong80 het volgende:
Om 13:00 uur met de taxi naar de tandarts. Klinkt decadent. Maar is via Versice-medisch pasje. Kost me weinig.
quote:
Taxi naar de tandarts. Gewoon.quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:55 schreef tong80 het volgende:
Om 13:00 uur met de taxi naar de tandarts. Klinkt decadent. Maar is via Versice-medisch pasje. Kost me weinig.
Ik ga ook naar de fysio met de taxi.quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Taxi naar de tandarts. Gewoon.
Nee. Je kent de reden neem ik aan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je het niet lopen of fietsen?
Ik wist niet dat je helemaal niks meer mocht/kon.quote:
Dat zijn speciale taxi's voor mensen met een medische reden. Mijn max is tien minuten wandelen. Dat doe ik op advies van cardioloog/fysio drie keer per dag. Om te blijven bewegen en conditie te houden en te versterken voor de operatie in april. En dank je.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je helemaal niks meer mocht/kon.
Vervelend maat. Dan maar lekker decadent met de taxi.
Wat is dit voor aids.quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 263 2/6
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 59 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟩🟨⬛
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟩🟨🟩🟨🟩
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
Ben je wel goedkoop uit bij het privéhuis. Een vluggertje is vaak 5 tientjes. Lekker spenderen aan een Oekrainse uit maatschappelijke interessequote:Op woensdag 9 maart 2022 08:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn speciale taxi's voor mensen met een medische reden. Mijn max is tien minuten wandelen. Dat doe ik op advies van cardioloog/fysio drie keer per dag. Om te blijven bewegen en conditie te houden en te versterken voor de operatie in april. En dank je..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |