Hij wil graag op TV, doet er niet toe met wat of waar.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat naar Antwerpen maar waarom dan hier daten?
* alpeko Vult zijn bucketlist verder aanquote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef Poefbank het volgende:
Lekker coke snuiven uit de anus van een Colombiaan
Krijg meteen melding van malwarequote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zie deze reeks: KLB / Blote tetten en bipsen #7 Soppen geblazen
Dat is alleen als ze allemaal in een visnet shirt en speedo rondlopen.quote:
Nounounouquote:Op maandag 7 maart 2022 20:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
tuffen op haar anus en dan een strontje zien
Ik deed het licht aan maat. Jij kwam te laat.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
No score.
Tot morgen. Op tijd komen allemaal.
Ik kom nooit te vroeg.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik deed het licht aan maat. Jij kwam te laat.
Wellicht zoekt @DKUp nog een leuke frau?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
maar weinig succes, ga me maar niet opgeven. Zag wel een advertentie dat ze 60+ mannen zoeken, voor de liefhebbers
Met 60 mannen vul je heel wat afleveringenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
maar weinig succes, ga me maar niet opgeven. Zag wel een advertentie dat ze 60+ mannen zoeken, voor de liefhebbers
Houd je DM in de gaten komende dagen!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |