quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet al minstens 4 halve liters in je mik hebbenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende: Ik ga bier pakken. Al dat gezever over drank maakt me dorstig.
Scharende geile lesbo’s.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En daar komen een paar schreeuwhomo’s aan.
Het stinkt…geloof me.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft Denies altijd hetzelfde rode pak aan?
Alles is in een dag opgenomen.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft Denies altijd hetzelfde rode pak aan?
Net zo aanwezig als hygiënequote:
De producer staat buiten beeld de hele tijd 'dooreten, dit kost geld' te brullen.quote:
Te veel rood/oranje pakjesquote:Op maandag 7 maart 2022 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De producer staat buiten beeld de hele tijd 'dooreten, dit kost geld' te brullen.
Die had toch ook een kleur per seizoen?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sergio had allemaal verschillende kleuren, dit is gewoon raar.
Om ons te vertellen dat ie naar Antwerpen gaatquote:Op maandag 7 maart 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat naar Antwerpen maar waarom dan hier daten?
Hij wil graag op TV, doet er niet toe met wat of waar.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat naar Antwerpen maar waarom dan hier daten?
* alpeko Vult zijn bucketlist verder aanquote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef Poefbank het volgende:
Lekker coke snuiven uit de anus van een Colombiaan
Krijg meteen melding van malwarequote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zie deze reeks: KLB / Blote tetten en bipsen #7 Soppen geblazen
Dat is alleen als ze allemaal in een visnet shirt en speedo rondlopen.quote:
Nounounouquote:Op maandag 7 maart 2022 20:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
tuffen op haar anus en dan een strontje zien
Ik deed het licht aan maat. Jij kwam te laat.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
No score.
Tot morgen. Op tijd komen allemaal.
Ik kom nooit te vroeg.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik deed het licht aan maat. Jij kwam te laat.
Wellicht zoekt @DKUp nog een leuke frau?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
maar weinig succes, ga me maar niet opgeven. Zag wel een advertentie dat ze 60+ mannen zoeken, voor de liefhebbers
Met 60 mannen vul je heel wat afleveringenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
maar weinig succes, ga me maar niet opgeven. Zag wel een advertentie dat ze 60+ mannen zoeken, voor de liefhebbers
Houd je DM in de gaten komende dagen!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Eén avondje!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met 60 mannen vul je heel wat afleveringen
Maar wel voor het zingen de kerk uit?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kom nooit te vroeg.
@:pisces29
Altijd.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd.
Moet niet nog meer kinderen. Eigenlijk keer laten knippen maar ik heb daar GEEN zin in.
De rest werkt in de friettent.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Is elke Chinese vrouw geadopteerd?
Ik drink liever cocktails dan bierquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaah, heteromannen die cocktails drinken
Zelfmoord aanpraten?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:43 schreef tja77 het volgende:
Martin heeft nog maar 1 zetje nodig, goede match dus.
Meteen aangeven dat die 'wat minder' is is ook leuk voor als die zoon kijktquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:43 schreef Joop_W het volgende:
Direct over je autistische kind beginnen, dat is wel smooth in een date.
Roken helpt daarbij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoe zijn ze 55 en 59? Ze lijken beiden boven de 70.
Een grote gezellige tv kijk familie hierquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
Misschien moeten we Zia uitnodigen op het FOK!forum, dan wordt alleen tv kijken weer leuk met de topics erbij
Iemand die eigenlijk niet wil betalen maar toch een soort sier wil maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:52 schreef RipCity het volgende:
Wie vraagt er nou: zal ik 'm nemen
Je bent AF.
Ja snap ik maar lekker dom dan. Maargoed blijkbaar was ze zo desperate dat 't haar niet uitmaakte.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand die eigenlijk niet wil betalen maar toch een soort sier wil maken.
Klopt, daar moet ze even een ander standaardzinnetje voor bedenkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:56 schreef RipCity het volgende:
Hoe die vrouw altijd zegt dat ze hun jas moeten ophangen. Komt heel onvriendelijk over.
Opkankeren met die jas en terugkomenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:56 schreef RipCity het volgende:
Hoe die vrouw altijd zegt dat ze hun jas moeten ophangen. Komt heel onvriendelijk over.
En er dan verder als assistent boekhouder van een stucadoorsbedrijf uitzien. Ik vind het vreemd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:00 schreef Fosive het volgende:
Waarom denken met een neusring zelf dat het er wél goed uitziet?
Hij heeft wel een beetje etalagepop-vibes. Verwacht je minder bij de marine.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Te perfect inderdaad. Vrij gay ook.
Ja, lijkt ook of hij eyeliner onder zn ogen heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje etalagepop-vibes. Verwacht je minder bij de marine.
We bespreken hier alles en nemen daarbij geen bord voor de mondquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is dat Chinese meisje met die gast die in vakantie seks scoorde () al besproken hier?
Meisje was leuk, jongen een creep.
Blad….geen blad voor de mond.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:07 schreef Fosive het volgende:
[..]
We bespreken hier alles en nemen daarbij geen bord voor de mond
Die wil gewoon klappen op d’r gezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Tegengas willen op 55 jarige leeftijd
En we corrigeren elkaar ook!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:07 schreef Fosive het volgende:
[..]
Even teruglezen dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:07 schreef Fosive het volgende:
[..]
Leuk dat je meepost trouwensquote:
pianist vast op de veerpontquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Eerste zielig verhaal na 40 minuten van de aflevering. Laat...
Vandaag en gisteren wel een beetje rustig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:11 schreef Fosive het volgende:
[..]
Leuk dat je meepost trouwens
Het is hier elke doordeweekse dag tussen 19:25 en 20:15 een warm bad vol gezelligheid, dus keer vooral vaker terug
Jouw grote vriendin is afwezig zonder opgaaf van redenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren wel een beetje rustig.
Ik weet niet waar ze is…quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:13 schreef Fosive het volgende:
[..]
Jouw grote vriendin is afwezig zonder opgaaf van reden
Ja dankjewel. Ik ben al een vrij actieve poster dus ik weet niet of ik dit topic er ook nog elke dag bij kan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:11 schreef Fosive het volgende:
[..]
Leuk dat je meepost trouwens
Het is hier elke doordeweekse dag tussen 19:25 en 20:15 een warm bad vol gezelligheid, dus keer vooral vaker terug
Dat vind ik altijd de leukste. Die dates waarbij je de ogen van de man bij "thuis voor je koken" al ziet oplichten omdat hij weet dat het waarschijnlijk neuken wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:18 schreef Joop_W het volgende:
Harry Potter film en toen met het toverstokje aan de slag gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |