quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet al minstens 4 halve liters in je mik hebbenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende: Ik ga bier pakken. Al dat gezever over drank maakt me dorstig.
Scharende geile lesbo’s.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En daar komen een paar schreeuwhomo’s aan.
Het stinkt…geloof me.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft Denies altijd hetzelfde rode pak aan?
Alles is in een dag opgenomen.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft Denies altijd hetzelfde rode pak aan?
Net zo aanwezig als hygiënequote:
De producer staat buiten beeld de hele tijd 'dooreten, dit kost geld' te brullen.quote:
Te veel rood/oranje pakjesquote:Op maandag 7 maart 2022 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De producer staat buiten beeld de hele tijd 'dooreten, dit kost geld' te brullen.
Die had toch ook een kleur per seizoen?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sergio had allemaal verschillende kleuren, dit is gewoon raar.
Om ons te vertellen dat ie naar Antwerpen gaatquote:Op maandag 7 maart 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat naar Antwerpen maar waarom dan hier daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |