SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
omdat je 45 minuten te vroeg bentquote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zijn er geen andere ouders bij school :’)
Ze konden de benzine niet betalen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is me serieus al eens overkomen. :’)quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze konden de benzine niet betalen.
Die zijn onderweg naar Oekraīne om mee te vechten tegen de Russenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Buschauffeur "Nee we gaan naar het stationquote:Op maandag 7 maart 2022 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben in de bus een keer voor heiden uitgemaakt omdat ik niet wist welke kerk we langs reden en ik uitlegde dat ik het niet wist omdat ik niet gelovig was.
ging dat bejaarde wijf helemaal zitten schreeuwen in de bus HEIDEN!! JE GAAT NAAR DE HEL!!
Toen heb ik m'n oordopjes maar weer in gedaan en m'n muziek harder gezet.
Zolang al die jong dan niet uit school bij ons willen spelen vind ik het primaquote:Op maandag 7 maart 2022 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn onderweg naar Oekraīne om mee te vechten tegen de Russen
Jij bent schijnbaar als enige niet mee naar het front dus wordt je de fulltime oppasmama voor heel de schoolquote:Op maandag 7 maart 2022 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang al die jong dan niet uit school bij ons willen spelen vind ik het prima
tjonge jongequote:Op maandag 7 maart 2022 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lief dagboek,
Zo ik heb vandaag weer de kilometervreter uitgehangen..![]()
![]()
Toen ik op het werk kwam lag er op mijn tafel post klaar voor Geldrop (snel een km of 8) Dat vind ik altijd leuk, vooral die wijk, want daar stond ooit lang geleden mijn wieg.
Er lag nog wel een post-it op dat ik nog even langs de leidinggevende moest voor meer info.
Dat bleek een blokje te zijn van een wijk waar ik toch langs kwam onderweg naar Geldrop.
Een andere leidinggevende vroeg nog of ik ruimte had voor iets anders, daar was ik niet zeker van dus kreeg niet nog een extra blok mee. Uiteindelijk viel het allemaal mee en was ik ruim een uur voordat ik klaar zo zijn al weer binnen.
Even aan de koffie toen de eerst genoemde leidinggevende naar me toe kwam,: Ik weet dat je al veel km heb afgelegd maar zou je het erg vinden om deze post in Aalst-Waalre (ca 6 km) te bezorgen en daarna meteen door naar huis.
Ja hoor geen probleem....![]()
![]()
Ik ben nu dus best wel muug (moe)
1.2.3 ik denk’t niequote:Op maandag 7 maart 2022 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent schijnbaar als enige niet mee naar het front dus wordt je de fulltime oppasmama voor heel de school
Toch wel helaas, het is geen keuze in tijden van oorlogquote:
Gewoon op school laten.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel helaas, het is geen keuze in tijden van oorlog
ga zelf eens werken. Ik heb weekendquote:
Ik moet zelf ook werkenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel helaas, het is geen keuze in tijden van oorlog
Ouders hebben nooit weekend toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ga zelf eens werken. Ik heb weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |