SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
omdat je 45 minuten te vroeg bentquote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zijn er geen andere ouders bij school :’)
Ze konden de benzine niet betalen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is me serieus al eens overkomen. :’)quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze konden de benzine niet betalen.
Die zijn onderweg naar Oekraīne om mee te vechten tegen de Russenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Buschauffeur "Nee we gaan naar het stationquote:Op maandag 7 maart 2022 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben in de bus een keer voor heiden uitgemaakt omdat ik niet wist welke kerk we langs reden en ik uitlegde dat ik het niet wist omdat ik niet gelovig was.
ging dat bejaarde wijf helemaal zitten schreeuwen in de bus HEIDEN!! JE GAAT NAAR DE HEL!!
Toen heb ik m'n oordopjes maar weer in gedaan en m'n muziek harder gezet.
Zolang al die jong dan niet uit school bij ons willen spelen vind ik het primaquote:Op maandag 7 maart 2022 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn onderweg naar Oekraīne om mee te vechten tegen de Russen
Jij bent schijnbaar als enige niet mee naar het front dus wordt je de fulltime oppasmama voor heel de schoolquote:Op maandag 7 maart 2022 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang al die jong dan niet uit school bij ons willen spelen vind ik het prima
tjonge jongequote:Op maandag 7 maart 2022 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lief dagboek,
Zo ik heb vandaag weer de kilometervreter uitgehangen..![]()
![]()
Toen ik op het werk kwam lag er op mijn tafel post klaar voor Geldrop (snel een km of 8) Dat vind ik altijd leuk, vooral die wijk, want daar stond ooit lang geleden mijn wieg.
Er lag nog wel een post-it op dat ik nog even langs de leidinggevende moest voor meer info.
Dat bleek een blokje te zijn van een wijk waar ik toch langs kwam onderweg naar Geldrop.
Een andere leidinggevende vroeg nog of ik ruimte had voor iets anders, daar was ik niet zeker van dus kreeg niet nog een extra blok mee. Uiteindelijk viel het allemaal mee en was ik ruim een uur voordat ik klaar zo zijn al weer binnen.
Even aan de koffie toen de eerst genoemde leidinggevende naar me toe kwam,: Ik weet dat je al veel km heb afgelegd maar zou je het erg vinden om deze post in Aalst-Waalre (ca 6 km) te bezorgen en daarna meteen door naar huis.
Ja hoor geen probleem....![]()
![]()
Ik ben nu dus best wel muug (moe)
1.2.3 ik denk’t niequote:Op maandag 7 maart 2022 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent schijnbaar als enige niet mee naar het front dus wordt je de fulltime oppasmama voor heel de school
Toch wel helaas, het is geen keuze in tijden van oorlogquote:
Gewoon op school laten.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel helaas, het is geen keuze in tijden van oorlog
ga zelf eens werken. Ik heb weekendquote:
Ik moet zelf ook werkenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel helaas, het is geen keuze in tijden van oorlog
Ouders hebben nooit weekend toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ga zelf eens werken. Ik heb weekend
Nee, natuurlijk zijn ze niet boos. Maar ik snap je wel hoor. Ik zat al die tijd ook ongemakkelijk thuisquote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
nou werk gebeld. Volgens mij zijn ze niet boos
Ik heb eindelijk tijd voor lunchpauzequote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
teleurgesteld?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Je bent te soft en zachtaardig, voortaan als je niet durft te bellen dan eerst even een spijker in dat vel tussen duim en wijsvinger slaan, dat helpt.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Jawelquote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ouders hebben nooit weekend toch?
ja ben echt een softiequote:Op maandag 7 maart 2022 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent te soft en zachtaardig, voortaan als je niet durft te bellen dan eerst even een spijker in dat vel tussen duim en wijsvinger slaan, dat helpt.
Leuk, een stampvoetend Moeraskatjequote:Op maandag 7 maart 2022 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat wordt dus even geen sushi bestellenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
moet zo een hotel boeken met test en pick up van vliegveld. Goedkoopste wat ik nu vind is 120 euro
Test hoeft niet, je hebt al kejona. Wat willen ze testenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
moet zo een hotel boeken met test en pick up van vliegveld. Goedkoopste wat ik nu vind is 120 euro
Positief testen op de huidige besmetting die nog een tijdje blijft hangenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Test hoeft niet, je hebt al kejona. Wat willen ze testen
quote:
En dan lekker 3 weken in lockdown in een krappe hotelkamer zonder aircoquote:Op maandag 7 maart 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Positief testen op de huidige besmetting die nog een tijdje blijft hangen
Eind van de week 15 gradenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Lekker weertje toch wel, even met de blote bast en benen buiten bijtanken.
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ik bedoel, nee joh, jij bent de ruigste en vervaarlijkste vrouw uit de moderne geschiedenis
Dit land waar ons moeder ons groot heeft gebrachtquote:Op maandag 7 maart 2022 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind van de week 15 gradenin Brabant 20
En als je eruit mag begint de moessonquote:Op maandag 7 maart 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan lekker 3 weken in lockdown in een krappe hotelkamer zonder airco
Duizend voorzorgsmaatregelen en zodra je daar uit het vliegtuig stapt springt er een enorme Thaise vogelspin naar je hals en begint gulzig en nat te eten met zijn kaken.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Travellers who have been infected by COVID-19 for no less than 14 days must present COVID-19 recovery certificate or asymptomatic certificate, issued by doctor if the COVID-19 RT PCR Test is still positive.
Psycholoog mag ook welquote:Op maandag 7 maart 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Travellers who have been infected by COVID-19 for no less than 14 days must present COVID-19 recovery certificate or asymptomatic certificate, issued by doctor if the COVID-19 RT PCR Test is still positive.
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duizend voorzorgsmaatregelen en zodra je daar uit het vliegtuig stapt springt er een enorme Thaise vogelspin naar je hals en begint gulzig en nat te eten met zijn kaken.
Droog brood vanavond dusquote:Op maandag 7 maart 2022 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, kind van school en de auto een volle tank.
Weet dat de ladyboys niet jouw favoriete onderwerp zijn, maar om ze nu gelijk weer zo te omschrijvenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duizend voorzorgsmaatregelen en zodra je daar uit het vliegtuig stapt springt er een enorme Thaise vogelspin naar je hals en begint gulzig en nat te eten met zijn kaken.
Bijna welquote:
Rest van de week op water en brood.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik las dat deze week op een aantal plekken je kon tanken voor de prijzen van 20 jaar geleden. Dat is wel interessant.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ja nu in Veenendaal. Denk dat de file tot hier voor de deur staat.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las dat deze week op een aantal plekken je kon tanken voor de prijzen van 20 jaar geleden. Dat is wel interessant.
Ja, was op het nieuws vanmorgen. Maar dat kon maar 1 uur, en op een paar plekken die niet in de buurt zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las dat deze week op een aantal plekken je kon tanken voor de prijzen van 20 jaar geleden. Dat is wel interessant.
ben em kwijtquote:Op maandag 7 maart 2022 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stuur de sovjet-krekel op ze af
Tsjierpov tsjierpov?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stuur de sovjet-krekel op ze af
Afgehakte ledematenquote:
Voor ons maakt het geen reet uit hoor schattepatatje. Wij gaan daar toch niet heenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
or ( in the case that travellers has been infected with COVID-19 and the PCR test result is positive) a recovery certificate such as EU digital COVID/ Recovery Certificate or the certificate issued by a doctor certifying that travellers has been infected with COVID-19 and fully recovered at least 14 days but not more than 3 months can also be presented with the Positive PCR test result to enter Thailand.
![]()
lekker voor jullie pestkoppen
nee maar ik welquote:Op maandag 7 maart 2022 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor ons maakt het geen reet uit hoor schattepatatje. Wij gaan daar toch niet heen
Bedorven sushiquote:Op maandag 7 maart 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ik wel![]()
op het strand liggen en sushi eten en smurfen in de hitte [ afbeelding ]
Maandje buikloopquote:
Mooi. En nou kop houwe en ziekpatient zijnquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. En nou kop houwe en ziekpatient zijn
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
Woonkamerraampje weer terug dus verwarming staat weer aan.
Dan heb je oorontsteking tot het zo zeer doet dat je trommelvlies knapt en daar vocht uitkomt.quote:
Klinkt pijnlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je oorontsteking tot het zo zeer doet dat je trommelvlies knapt en daar vocht uitkomt.
Viespeuk.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je oorontsteking tot het zo zeer doet dat je trommelvlies knapt en daar vocht uitkomt.
ohquote:Op maandag 7 maart 2022 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |