abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2022 @ 09:22:43 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203993416
Ik vind het opmerkelijk dat de AEX toch gestaag blijft dalen. Ik snap dat de oorlog en alle onzekerheid op de koersen drukt, maar sinds het begin van de oorlog is er eigenlijk maar weinig veranderd en toch blijven de koersen dalen. De initiele koersreactie viel eigenlijk relatief wel mee.
The End Times are wild
pi_203993438
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 09:19 schreef nostra het volgende:

[..]
Tuurlijk, het is ook best een aardig product verder, ik vind de balans tussen risico en rendement alleen niet heel bijzonder aantrekkelijk. Ik wil ook upside hebben als ik ook de bitch moet spelen als het misgaat zeg maar.
Begrijp ik. In dit soort periodes baal ik er overigens van dat ik zo weinig dividend-stock heb. ETF's zijn al tijden aan het dalen, op dit moment sta ik er all-time gewoon verlies op.

(En we kunnen nog een heel eind naar beneden. :') )
pi_203993517
TKH +8% :D
pi_203993536
twitter
pi_203993626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 09:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
* gaat op zolder zoeken naar wat oude guldens
pi_203993729
De koersen exploderen naar boven.
Cindy De Vuyst
pi_203993752
quote:
[ twitter ]
twitter
pi_203993757
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 09:22 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat de AEX toch gestaag blijft dalen. Ik snap dat de oorlog en alle onzekerheid op de koersen drukt, maar sinds het begin van de oorlog is er eigenlijk maar weinig veranderd en toch blijven de koersen dalen. De initiele koersreactie viel eigenlijk relatief wel mee.
voor de oorlog daalden de koersen al dus, gewoon een correctie/bear markt?
Plaats hier uw advertentie
pi_203993872
Vanochtend toen de markt opende nog wat ING bijgekocht.
Misschien wel te vroeg maar dat weet je alleen achteraf.
Verder BASF en nog een "plukje" PostNL.

Er staan nog een paar orders open maar gezien de stijgingen gaan die er vandaag wss niet door.
pi_203994112
quote:
[ twitter ]
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203994719
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 18:21 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Oe oe oe aa aa aaaaa!
:')
pi_203994873
Mocht er nog een nieuwe dip komen: ik kan 'm niet meer kopen :@ Dan wordt het uitzitten.
pi_203994961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er staan nog een paar orders open maar gezien de stijgingen gaan die er vandaag wss niet door.
Waarom schrijf je geen puts als je toch doorlopende koops uitzet?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_203994980
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 11:32 schreef nostra het volgende:

[..]
Waarom schrijf je geen puts als je toch doorlopende koops uitzet?
Om eerlijk te zijn: ik heb er geen verstand van, daarom hou ik het bij aandelen en ETF's.
Daar heb ik ook geen verstand van overigens :+
pi_203994989
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn: ik heb er geen verstand van, daarom hou ik het bij aandelen.
Daar heb ik ook geen verstand van overigens :+
Oké, fair enough. De basis is niet zo heel moeilijk. Best leuk om eens in te duiken; je hebt toch tijd zat als pensionado. :+
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_203995041
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 11:37 schreef nostra het volgende:

[..]
Oké, fair enough. De basis is niet zo heel moeilijk. Best leuk om eens in te duiken; je hebt toch tijd zat als pensionado. :+
Dat is wel weer zo.

Aan de andere kant: ben wel tevreden met m'n portfolio. Het dividend voor dit jaar zou iig voldoende moeten zijn om m'n VRH van te betalen en nog iets over te houden om weer te investeren en voor de rest is het toch niet te voorspellen hoe deze crisis zich verder ontvouwt.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 12:03:12 #67
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_203995262
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 11:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mocht er nog een nieuwe dip komen: ik kan 'm niet meer kopen :@ Dan wordt het uitzitten.
Yep.. Same here. Heb al wat mooie posities openstaan, maar ook wat dramatische -40%'en van afgelopen November.

Voor beide zal ik het nu lekker uitzitten. Geen haast, al laat ik ze een aantal jaar openstaan. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_203995377
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 11:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is wel weer zo.

Aan de andere kant: ben wel tevreden met m'n portfolio. Het dividend voor dit jaar zou iig voldoende moeten zijn om m'n VRH van te betalen en nog iets over te houden om weer te investeren en voor de rest is het toch niet te voorspellen hoe deze crisis zich verder ontvouwt.
Gazprom dividend is wel tricky dit jaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203995387
quote:
81s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Gazprom dividend is wel tricky dit jaar.
Dat is vrij eufemistisch verwoord.
pi_203995390
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
een "plukje" PostNL.
Hero.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203995412
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 09:22 schreef LXIV het volgende:
Misschien dat jij hem kan verklaren voor me maarreh, misschien is het slechts een correlatie.

Maar je ziet de euro/dollar koers ook echt kelderen vanuit euro gezien.

De Euro is zwak in perceptie, het zal een heel stuk risico zijn als je denkt dat de invloed op de winsten in dit land beperkt zijn.........

En dat risico, dat moet maar uitwijzen naar de toekomst.
pi_203995510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hero.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203996164
quote:
[ twitter ]
twitter

pi_203996205
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 13:18 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
[ twitter ]
pi_203996242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8k dividend. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')