Begrijp ik. In dit soort periodes baal ik er overigens van dat ik zo weinig dividend-stock heb. ETF's zijn al tijden aan het dalen, op dit moment sta ik er all-time gewoon verlies op.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is ook best een aardig product verder, ik vind de balans tussen risico en rendement alleen niet heel bijzonder aantrekkelijk. Ik wil ook upside hebben als ik ook de bitch moet spelen als het misgaat zeg maar.
voor de oorlog daalden de koersen al dus, gewoon een correctie/bear markt?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:22 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat de AEX toch gestaag blijft dalen. Ik snap dat de oorlog en alle onzekerheid op de koersen drukt, maar sinds het begin van de oorlog is er eigenlijk maar weinig veranderd en toch blijven de koersen dalen. De initiele koersreactie viel eigenlijk relatief wel mee.
Waarom schrijf je geen puts als je toch doorlopende koops uitzet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er staan nog een paar orders open maar gezien de stijgingen gaan die er vandaag wss niet door.
Om eerlijk te zijn: ik heb er geen verstand van, daarom hou ik het bij aandelen en ETF's.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Waarom schrijf je geen puts als je toch doorlopende koops uitzet?
Oké, fair enough. De basis is niet zo heel moeilijk. Best leuk om eens in te duiken; je hebt toch tijd zat als pensionado.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik heb er geen verstand van, daarom hou ik het bij aandelen.
Daar heb ik ook geen verstand van overigens
Dat is wel weer zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Oké, fair enough. De basis is niet zo heel moeilijk. Best leuk om eens in te duiken; je hebt toch tijd zat als pensionado.
Yep.. Same here. Heb al wat mooie posities openstaan, maar ook wat dramatische -40%'en van afgelopen November.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mocht er nog een nieuwe dip komen: ik kan 'm niet meer kopenDan wordt het uitzitten.
Gazprom dividend is wel tricky dit jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo.
Aan de andere kant: ben wel tevreden met m'n portfolio. Het dividend voor dit jaar zou iig voldoende moeten zijn om m'n VRH van te betalen en nog iets over te houden om weer te investeren en voor de rest is het toch niet te voorspellen hoe deze crisis zich verder ontvouwt.
Dat is vrij eufemistisch verwoord.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gazprom dividend is wel tricky dit jaar.
Hero.quote:
Misschien dat jij hem kan verklaren voor me maarreh, misschien is het slechts een correlatie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:22 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat de AEX toch gestaag blijft dalen. Ik snap dat de oorlog en alle onzekerheid op de koersen drukt, maar sinds het begin van de oorlog is er eigenlijk maar weinig veranderd en toch blijven de koersen dalen. De initiele koersreactie viel eigenlijk relatief wel mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]8k dividend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |