SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Oekraïne opdelen tussen Russia en Polska oidquote:Op zondag 6 maart 2022 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Oekraïne zal dan toch een heel deel in het Oosten en Zuiden op moeten gaan geven ben ik bang. Dat zou de beste optie zijn, maar geeft ook 0 garanties.
dat las ik paar daar dagen terug ook over de mensen op de krim. Dat hun levens negatief zijn veranderdquote:
Sluipschutters is wel grappig.quote:
Rusland met Oekraïne als buffer-zone. Maar dat is ook geen lang leven gegund.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oekraïne opdelen tussen Russia en Polska oid
Onszelf opofferen voor Oekraïne, da's een top ideequote:Op zondag 6 maart 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rusland met Oekraïne als buffer-zone. Maar dat is ook geen lang leven gegund.
Dan hebben we het vooral het beste voor met onszelf.
Gewoon voor MAD gaan, hoeven we ons ook niet meer druk te maken over geneuzel over grondgebied en zulksquote:Op zondag 6 maart 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rusland met Oekraïne als buffer-zone. Maar dat is ook geen lang leven gegund.
Dan hebben we het vooral het beste voor met onszelf.
Je wil het creatieve bureau van mijn neef erbij betrekken?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon voor MAD gaan, hoeven we ons ook niet meer druk te maken over geneuzel over grondgebied en zulks
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil het creatieve bureau van mijn neef erbij betrekken?
quote:Mutual(ly) assured destruction (MAD)[1] (wederzijdse gegarandeerde vernietiging) is de militaire strategie die ervan uitgaat dat een gebruik van nucleaire wapens op grote schaal door een van twee zijden in een oorlog zou resulteren in de vernietiging van zowel de aanvaller als de verdediger. Het is gebaseerd op het idee dat het dreigen met zware wapens nodig is om te voorkomen dat de ander diezelfde wapens gebruikt. Zo ontstaat een afschrikkingsevenwicht (balance of terror), dat beide zijden af zou houden van een aanval.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mutual_assured_destruction
ja we sturen hun naar frontliniequote:Op zondag 6 maart 2022 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil het creatieve bureau van mijn neef erbij betrekken?
Nou dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Punt is dat als je putin nu op welke manier dan ook zijn zin geeft, dat Oekraïne pas het begin is. Dit kan alleen maar eindigen met de totale vernietiging van Rusland.
Ja en dat is er allemaal niet dus Rusland walst er gratis overheen omdat de NAVO te chique is om het gebruik van kernwapens serieus te overwegen. Daagquote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.
Na erg goede diplomatieke deals kan er een deal worden gemaakt met een gedeeld Russisch Oekraïne. En een bufferszone die streng gecontroleerd word.
Na verloop van tijd zal Europese defensie ontzettend veel groter moeten zijn. Zodat Rusland geen gevaar kan vormen voor EU landen.
EU is de laatste jaren veel te laks geweest op defensie.
Je wil graag dat de navo dreigt met kernwapens?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dat is er allemaal niet dus Rusland walst er gratis overheen omdat de NAVO te chique is om het gebruik van kernwapens serieus te overwegen. Daag
Heb jij een beter plan?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil graag dat de navo dreigt met kernwapens?
lekker op het terras gezetenquote:
wel nog wat koud, want de zon liet het wat afweten vanmiddagquote:
Als het verder maar wel leuk was.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel nog wat koud, want de zon liet het wat afweten vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |