abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2022 @ 18:20:46 #1
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_203972498
Zit jij te veel op FOK! en zie je overal FOK!-dingen in? Deze unieke, korte test, biedt uitkomst. Beantwoord naar eer en geweten de onderstaande vraag en je zult meteen weten hoe FOK!-verslaafd je bent.

De vraag:
Hieronder zie je het artwork (hoesontwerp) van een nieuw liedje dat deze week is verschenen. Zie je hier iets bijzonders in?

1: Nee, ik zie gewoon een poppetje. Waar heb je het over, Homijn? :?
2: Ja, ik zie er wél wat unieks in :Y (Ga naar de spoiler voor de bevestiging)

Heb je 1 geantwoord? Gefeliciteerd, je bent niet FOK!-verslaafd en lijdt niet aan FOK!-beroepsdeformatie. Je kunt nu - onder dankzegging aan de topicstarter - dit topic opgelucht verlaten.

Heb je 2 geantwoord?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_203973858
_O- Gast! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Trouwste user 2022 maandag 7 maart 2022 @ 15:12:53 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_203984175
:D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 7 maart 2022 @ 17:07:52 #4
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203985718
lol :D _O-
:T
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: