Het is qua mind geen Sven Kramer.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef Toby56 het volgende:
De analyse van Roest is ook niet best.
Zo ontzettend beroerd reed hij die eerste 3 afstanden nou ook weer niet.
Het zit vooral in de kop.
Nilsje gaat een paar jaar een beetje de wereld verbeteren, in die tijd wint Nederland weer alles wat er te winnen valt. Dan komt hij voor de volgende OS terug en schaats heel Nederland weer op een hoop.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lach me blind als Nilsje volgend jaar gewoon warme worsten staat te verkopen in Thialf of zo![]()
Dat zou ik meer waarderen dan al die wereldverbeterende pritpraat van hem.
Roest zei het zelfquote:
Niet beroerd maar ook niet goed. Hij rijdt slechtere tijden dan bij de vorige allroundtoernooien in Hamar.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef Toby56 het volgende:
De analyse van Roest is ook niet best.
Zo ontzettend beroerd reed hij die eerste 3 afstanden nou ook weer niet.
Het zit vooral in de kop.
Daar heb je ook nog wel kans van jaquote:Op zondag 6 maart 2022 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nilsje gaat een paar jaar een beetje de wereld verbeteren, in die tijd wint Nederland weer alles wat er te winnen valt. Dan komt hij voor de volgende OS terug en schaats heel Nederland weer op een hoop.
Lol.quote:
Dat sluit ik ook niet uit.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nilsje gaat een paar jaar een beetje de wereld verbeteren, in die tijd wint Nederland weer alles wat er te winnen valt. Dan komt hij voor de volgende OS terug en schaats heel Nederland weer op een hoop.
O nee, bijna.... Kees Broekman was toen de coach van Zweden.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:39 schreef Toby56 het volgende:
Volgens komt Claesson ten val na de 10k. Tegen Kleine.
Er was ook veel regen dat weekend.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat ijs in Deventer leek toch wat aan de zachte kant.
Denk niet dat hij terugkomt eigenlijk.. maar zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2022 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gezien de paraplu's regende hetquote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden de deuren opengezetquote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ard Schenk had er een schurfterige rothekel aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef hhh38 het volgende:
Toen ook al kritiek dat de 10km te lang duurt
Ik zie hem ook nog wel in de Tour de France verschijnen volgend jaar.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij terugkomt eigenlijk.. maar zou kunnen inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |