Ik zou Wiklund wel een erkend stayer noemen. Is veel beter in die rondjes lang vlak houden. Alleen net als bij Pedersen lukt dat steeds maar tot de 1-na-laatste rondequote:Op zondag 6 maart 2022 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Jong kan idd ook nog kapot gaan, maar ze reden beiden een vergelijkbare 3km en ook Wiklund is geen erkend stayer.
Dat kan niet he, die jongen heeft ook familie die voor de buis zit.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:53 schreef Remco het volgende:
Als ze Huizinga nu ook hadden overgeslagen had er nog iets van consequentie ingezeten.
Jelmer Beulenkampquote:Op zondag 6 maart 2022 14:56 schreef -XOR- het volgende:
Chris Huizinga, mooi opvolger van Thomas Bos en Gerard Kemkers.
Yep zonder Kramer, Blokhuijsen en Verweij wordt de spoeling dun.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:56 schreef Toby56 het volgende:
Natuurlijk zijn er gedwongen afzeggingen, maar ik krijg niet het idee dat, in de breedte, het Nederlandse allroundschaatsen bij de mannen erop vooruit is gegaan de laatste tijd.
EEN MOKERSLAG VOOR HET NEDERLANDSE SCHAATSEN.
Mwa, we hebben gewoon alleen Roest. Bosker is ook niets. Jansman is niets. Huizinga al helemaal niets.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:56 schreef Toby56 het volgende:
Natuurlijk zijn er gedwongen afzeggingen, maar ik krijg niet het idee dat, in de breedte, het Nederlandse allroundschaatsen bij de mannen erop vooruit is gegaan de laatste tijd.
EEN MOKERSLAG VOOR HET NEDERLANDSE SCHAATSEN.
Ik had Snellink wel willen zienquote:Op zondag 6 maart 2022 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, we hebben gewoon alleen Roest. Bosker is ook niets. Jansman is niets. Huizinga al helemaal niets.
Yep Sven zonder Kramer, Blokhuijsen en Verweij wordt de spoeling dun.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep zonder Kramer, Blokhuijsen en Verweij wordt de spoeling dun.
Dit is voor de NOS geen valide argument.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat kan niet he, die jongen heeft ook familie die voor de buis zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |