Dat ging nog net goed.quote:
Bijna geen bruiloft meer.quote:
Niet uit jaloersheid toch?quote:
Het is een allroundtoernooi.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:06 schreef EinarBoe het volgende:
Misschien wel de beste race van Takagi van dit toernooi. Dit is dus waarom ik het een raar toernooi vind.
Het lijkt alsof ze de afgelopen 2 weken ineens heel erg op inhoud heeft getraind, wat ten koste van de snelheid is gegaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:06 schreef EinarBoe het volgende:
Misschien wel de beste race van Takagi van dit toernooi. Dit is dus waarom ik het een raar toernooi vind.
Ik vind dit ook 2 leuke allroundtoernooien, veel hangt af van de spanning.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is een allroundtoernooi.
Dat maakt het allemaal zo leuk.
Eigenlijk vind ik dit leuker dan al dat individuele afstandsgeweld.
Maar OK. Ik ben een oude lul.
Ik denk eerder dat dit gewoon de basis van de lange termijn is en de echte topsnelheid/vorm gewoon weg is.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze de afgelopen 2 weken ineens heel erg op inhoud heeft getraind, wat ten koste van de snelheid is gegaan.
Klopt. En bonus: We zouden nooit een Nuis zien.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben geen oude lul, maar ik vind allround toernooien ook erg leukquote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook 2 leuke allroundtoernooien, veel hangt af van de spanning.
Zich teruggetrokken neem ik aan?quote:
Die waardering voor hoe zwaar het is heb ik ook wel, maar tegenwoordig draait schaatsen heel erg om snelle tijden en daarvoor ben je op een allroundtoernooi vaak niet op het goede adres.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker.
Maar, ik geef toe: als een schaatser heel oppermachtig zo'n zwaar toernooi over 2 dagen weet te winnen, dan is mijn bewondering ook erg groot. Allrounden is gewoon fokking zwaar.
Ja, dat geef ik ook wel toe.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die waardering voor hoe zwaar het is heb ik ook wel, maar tegenwoordig draait schaatsen heel erg om snelle tijden en daarvoor ben je op een allroundtoernooi vaak niet op het goede adres.
Dus dan heb je spanning nodig om ook de spektakel-factor te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |