Game On.quote:Marcel Bosker onzeker voor WK Allround
Door een positieve coronatest is het hoogst onzeker of Marcel Bosker komend weekend van start kan bij het WK Allround in Hamar. De rijder van Team Jumbo-Visma is een van de Nederlanders die van start gaan op het WK, samen met ploeggenoten Beau Snellink en Patrick Roest. "Ik baal zo extreem, want dit is wel het toernooi waar ik dit seizoen voor getraind heb. Voor de besmetting was ik echt in supervorm", zegt Bosker, die momenteel nog in Nederland verblijft. De 25-jarige allrounder wilde in Noorwegen op het podium eindigen in het eindklassement.
Dan zou Schouten heel erg tegenvallen. Ik zie Antwanet geen 6.55 rijden.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:36 schreef Slobeend het volgende:
Zou Antwanet binnen vier seconden van Schouten kunnen blijven?
Lijkt me niet. Op 3 verloor ze al 3 seconden, op 5 verliest ze doorgaans nog meerquote:Op zondag 6 maart 2022 14:36 schreef Slobeend het volgende:
Zou Antwanet binnen vier seconden van Schouten kunnen blijven?
Maar verloor bijna 5 seconden op de 3 en mag er maar 6 seconden verliezen op de 5..quote:Op zondag 6 maart 2022 14:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad best interessant. Schouten is ook niet meer zo goed als in Peking.
Bij de 5000 kan Schouten gewoon 'rustig' in haar ritme komen en later nog versnellen. De 1500 is echt totaal anders voor haar.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:37 schreef EinarBoe het volgende:
ADJ rijdt al jaren geen goede 5km meer voor mijn gevoel, maar als deze 1500 een voorbode is van de 5km van Schouten dan is er weer van alles mogelijk.
Ze rijdt al een tijdje helemaal geen 5 km meerquote:Op zondag 6 maart 2022 14:37 schreef EinarBoe het volgende:
ADJ rijdt al jaren geen goede 5km meer voor mijn gevoel, maar als deze 1500 een voorbode is van de 5km van Schouten dan is er weer van alles mogelijk.
Nog wel eens bij de NK's toch? Alleen omdat ze daar toch min of meer kansloos is voor de plaatsingsplekken is ze daar dit jaar maar helemaal mee opgehouden.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze rijdt al een tijdje helemaal geen 5 km meer
Zekers.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar verloor bijna 5 seconden op de 3 en mag er maar 6 seconden verliezen op de 5..
(en dan moet ze de Jong ook nog achter zich houden)
Dan moet ze 10 seconde pakken op Takagi...denk niet dat dat erin zit.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:39 schreef Toby56 het volgende:
Voor het podium is zelfs Wiklund nog niet helemaal afgeschreven, wat mij betreft.
Toch zit Ragne in een goede flow.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet ze 10 seconde pakken op Takagi...denk niet dat dat erin zit.
Ze rijdt tegen Schouten. Dat is een ideale bagagedrager. Misschien dat ze zelfs Takagi én De Jong in kan halenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet ze 10 seconde pakken op Takagi...denk niet dat dat erin zit.
En heeft thuisvoordeelquote:Op zondag 6 maart 2022 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch zit Ragne in een goede flow.
Ik schrijf haar nog niet helemaal af.
Daarnaast kan ook De Jong nog instorten. Als die eenmaal weer begint met hoog achteruit trappen...
De Jong kan idd ook nog kapot gaan, maar ze reden beiden een vergelijkbare 3km en ook Wiklund is geen erkend stayer.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch zit Ragne in een goede flow.
Ik schrijf haar nog niet helemaal af.
Daarnaast kan ook De Jong nog instorten. Als die eenmaal weer begint met hoog achteruit trappen...
Ik zou Wiklund wel een erkend stayer noemen. Is veel beter in die rondjes lang vlak houden. Alleen net als bij Pedersen lukt dat steeds maar tot de 1-na-laatste rondequote:Op zondag 6 maart 2022 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Jong kan idd ook nog kapot gaan, maar ze reden beiden een vergelijkbare 3km en ook Wiklund is geen erkend stayer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |