SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Echt he, ik zou d'r het liefste zelf in dat bed stoppenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dit... je doet niets verkeerds bal...
EN NU TERUG NAAR BED JIJ
ditquote:Op zondag 6 maart 2022 13:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
simulatieserpent
werkweigerserpent
UWVserpent
Niet te druk om maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja boos misschien niet maar die bedrijfsleider hoor ik wel schelden hier
Ja dat is het type dat al een armada aan ziektes door de rondte laat vliegen als die een servetje op de grond laat vallenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en kom je wel en besmet je de tent krijg je daar weer gelazer mee (Was dan thuisgebleven!!!!)quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spionagekrekel van de Russenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
soms lijkt het net alsof ik een krekel hier in de woonkamer heb die heel af en toe beweegt
ze is aardig hoor maar niet echt tactischquote:Op zondag 6 maart 2022 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het type dat al een armada aan ziektes door de rondte laat vliegen als die een servetje op de grond laat vallen
ftfyquote:Op zondag 6 maart 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Broek uit. Volgende broek. Nog maar 800 te gaan.
Beetje als jou dusquote:Op zondag 6 maart 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is aardig hoor maar niet echt tactisch
Op de situatie, niet op jou denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon geen broek meer aantrekken danquote:
ja dat zal het ook zijn jaquote:Op zondag 6 maart 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de situatie, niet op jou denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |