Hendrix kan er nog veel minder van...quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iemand die kan voetballen en niet iemand met een vierkante voeten
je zou gewoon met hendirikx kunnen spelen en kokcu naar voren kunnen schuiven
toonstra is helemaal over
hij krijgt geen bal meer goed naar een medespeler
Volgens ZKA wordt Pedersen ook weer ondermijnt, jankebas op wissel werd wel tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hendrix kan er nog veel minder van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mee eens maar die is nog altijd 2x beter dan toornstraquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hendrix kan er nog veel minder van...
Geetruida kan ook op het middenveldquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pedersen voor Geertruida onzin nu wel gezien als Geertruida zo nodig moet spelen doe maar voor Senesi.
Defensieve middenvelder?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geetruida kan ook op het middenveld
Geetruida valt eigenlijk nooit uit de toon waar je hem ook neerzet hij haalt altijd wel een voldoendequote:Op donderdag 10 maart 2022 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Defensieve middenvelder?
Dan voorspel ik Tapia slaap momentjes.
Denk ik niet. Slot is geen trainer die een speler gewoon laat vallen. Hier zit vast iets tactisch achter.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goede opstelling. Nekschot wel voor Alireza.
Daar hou ik al meer dan 20 jaar bij letterlijk elke uitwedstrijd rekening mee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik hou rekening met een verliespot. 3-1 ofzo.
Slecht voorgevoel.
Ja, heel matig inderdaad. Niks voor hem.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef Haringkop het volgende:
Aursnes wel heel zwak in z’n duel bij dit doelpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |