Dat mag ik hopen van nietquote:
Net zoals tomatensap, ben gek op tomaten en tomaten ketchup maar sap er van nee dankjequote:
nee die snap ik ook niet neequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Net zoals tomatensap, ben gek op tomaten en tomaten ketchup maar sap er van nee dankje
Mwah, die zoute zooi met honing er doorheen is nog redelijk te drinken.quote:
Redelijk gezond, als er niet zo veel zout als conserveringsmiddel aan toegevoegd was en het niet van half verrotte tomaten gemaakt was.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Net zoals tomatensap, ben gek op tomaten en tomaten ketchup maar sap er van nee dankje
Eigenlijk gewoon zelf maken dusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Redelijk gezond, als er niet zo veel zout als conserveringsmiddel aan toegevoegd was en het niet van half verrotte tomaten gemaakt was.
Nigga wut?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
Die koks bij ons bestelden altijd tomatensap en serveerden dat als tomatensoep
maar waarom???quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, die zoute zooi met honing er doorheen is nog redelijk te drinken.
Zelf maken we hier de laatste tijd soms wortel+bleekselderijsap.
Niet te hachelen, maar wel gezond.
whuuutttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
Kreeg ook wel eens pannenkoeken met een plak gegrild gehakt er in (het brood beleg)
'is also pork'
nu vind ik hartige pannenkoeken al niet te huffen..
Groenten hebben andere voedingsstoffen dan fruit.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar waarom???
waarom geen smoothie?met fruit bedoel ik
als je dat verschil niet proeft ben je best wel een voedselbarbaarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
Doet me trouwens wel aan een verhaal van m'n vader denken.
Geen idee wat hij er precies deed, maar voor zijn werk moest hij wel eens in een chique restaurant zijn.
Een klant daar wilde wild zwijn eten.
"Maar meneer, het jachtseizoen is voorbij, we hebben geen wild zwijn."
- "Wat een onzin! Jullie zijn zeer beroemd om jullie wild vlees en ik weet zeker dat jullie het nog wel hebben!"
"Maar meneer, het kan echt niet."
- "Zeik niet en geef me gewoon wild zwijn!"
Dus ze pakten gewoon varkensvlees en deden er allerlei kruiden op.
De klant at het op en zei dat hij van zijn leven nog nooit zulk heerlijk wild zwijn had gegeten!
Ooit eens een wildschotel-pakket met gourmetten gehad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je dat verschil niet proeft ben je best wel een voedselbarbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |