Klepper Thomas Lofkvist inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die lijst van winnaars met allemaal kleppers en dan Moreno Moser, blijft wel genieten.
Klepper Benoot, ok.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die lijst van winnaars met allemaal kleppers en dan Moreno Moser, blijft wel genieten.
Benoot vind ik wel een ondergewaardeerde coureur, maar inderdaad wel wat minder dan de andere namen van de laatste 10 jaar.quote:
Kleppers Kolobnev en Iglinsky zijn ook wel leuk.quote:
Staande ovatie, een dag lofzangen in de kerk?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ga even uit het raam hangen hoor voor deze demonstratie.
En beide toch de twee absolute beste van hun generatie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Valverde 2e het had godverdomme de vader van Pogacar kunnen zijn
Zeker een indrukwekkend staaltje van Pogi, maar geef mij maar wat meer spanning. Die solo's van Cancellara en Boonen in Roubaix heb ik ook geen geweldige herinneringen aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:05 schreef Mykonos het volgende:
Topshow gemist geloof ik. Diepe buiging voor Teddy
Ah ja, de strategische fietswissels van Cancellara.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:42 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zeker een indrukwekkend staaltje van Pogi, maar geef mij maar wat meer spanning. Die solo's van Cancellara en Boonen in Roubaix heb ik ook geen geweldige herinneringen aan.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:12 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Als mij dit was overkomen, zou ik deze plaat thuis aan de muur hangen
Jezus wat ging die fiets hoog zeg. Zeker 2 meterquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of toch maar deze?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:15 schreef The_Undertone het volgende:
Toch een knappe 58e plaats voor Juliaan
Plekje 39.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Beste Nederlander vandaag is serieus Joris fucking Nieuwenhuis?
Het Nederlandse wielrennen is buiten de sprinters en een kapotte Mathieu niet heel best.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Vader nog ver weggezakt in de laatste 30kmquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Over een paar jaar moet Chris met verplicht pensioen bij de fatsoensrakkers van de VRT.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:42 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Zo is het maar net, Picavet.
Mol beleeft een prima herfst van zijn carrière.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het Nederlandse wielrennen is buiten de sprinters en een kapotte Mathieu niet heel best.
Hij had al een mooie. Deze foto heeft volgens mij zelfs een van die prijzen gewonnen als sportfoto van het jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:12 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Als mij dit was overkomen, zou ik deze plaat thuis aan de muur hangen
Die salto in de RVV van 2020 was ook best fotogeniek.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij had al een mooie. Deze foto heeft volgens mij zelfs een van die prijzen gewonnen als sportfoto van het jaar.
[ afbeelding ]
Was dat niet Askey?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:56 schreef wimderon het volgende:
Ik heb nog eens even terug zitten kijken rondom de valpartij en Valter valt daar over Alaphilippe en Benoot heen. Springt daar terug op zijn fiets, rijdt weer naar het peloton en gaat daar op mee kop rijden totdat UAE overneemt.
Om uiteindelijk vierde te worden.
Lluis Mas was dat en die beelden zaten in een Velon-filmpje vanuit het peloton, maar in het filmpje dat bij Velon op Twitter staat, zit het niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:23 schreef eentwee het volgende:
Vlak na die grote valpartij zag je ook nog een renner in z'n eentje omvergeblazen worden, 100m verder ofzo. Is daar nog beeld van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |