Mooie spoiler ook met het Noorse volkslied op de achtergrond tijdens het interview van de vrouwen.quote:
In ieder geval niet als mix onderdeelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:02 schreef EinarBoe het volgende:
Maak dit nou alsjeblieft nooit Olympisch.
https://nos.nl/video/2419(...)ndscoach-worden-bertquote:Op zondag 6 maart 2022 09:58 schreef Fietsertje70 het volgende:
Heeft iemand een linkje van dat interview met Femke? Krijg hem niet teruggevonden bij uitzending gemist...
Ik zou er niet eens zoveel moeite mee hebben als VDP zou winnen eigenlijk, wel mooi dat ze tegen elkaar rijden.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat wordt een mooi duel tussen Roest en Van der Poel. Het is i.i.g. erg gunstig voor Van der Poel dat hij tegen Roest mag rijden en de laatste binnenbocht heeft. In principe kan hij lekker op de pakjesdrager van Roest zitten en 3 keer achter hem wisselen.
Eigenlijk geldt voor Schouten hetzelfde met Takagi. Ze moet alleen oppassen dat ze de tweede wissel niet verpest, maar waarschijnlijk ligt Takagi dan al ver voor.
Ik ook. Ook omdat ik niet kan wachten op zijn nieuwe boekwerk, die bewegingswetenschapper Orie dan van kaft tot kaft gaat lezen met de stoom uit zijn oren.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens zoveel moeite mee hebben als VDP zou winnen eigenlijk, wel mooi dat ze tegen elkaar rijden.
En bij de dames gun ik het Takagi ontzettend, dus hoop dat ze gaat redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |