Misschien heb je wel gelijk, ik weet niet hoe exponentieel het stijgt voor de echt grote kampioenen. Ik weet dat over de hele linie de bedragen wat omlaag zijn gegaan tov het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Had gedacht dat als Kramer rond het miljoen zit, dat zo'n iemand wel een zesde van Kramer zou pakken
Misschien zit ik er ook helemaal naast hoor. In principe hebben ze natuurlijk wel budgetten om hoge salarissen te betalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Had gedacht dat als Kramer rond het miljoen zit, dat zo'n iemand wel een zesde van Kramer zou pakken
Weinig genot aanquote:
Ik kijk sinds Rolf Falk-Larsen, Frits Schalij en Yep Kramer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vast niet, ik kijk bijna elke toernooi wel, sinds Falko en Rintje maar dat soort dingen vergeet ik altijd.
"Falk-Larssen heeft een zadel op ze rug!" (Hamar, WK 1985)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kijk sinds Rolf Falk-Larsen, Frits Schalij en Yep Kramer.
Hein Vergeer ken ik nog wel, maar die lui niet. (Yep dan alleen als vader van...)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hein Vergeer is van net een paar jaar daarna.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hein Vergeer ken ik nog wel, maar die lui niet. (Yep dan alleen als vader van...)
Ik keek nooit sport toen, maar ik vond die blauw witte pakken met ruitjes altijd heel mooi als kind, die zag ik dan wel op foto's voorbij komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hein Vergeer is van net een paar jaar daarna.
Ja, deze:quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik keek nooit sport toen, maar ik vond die blauw witte pakken met ruitjes altijd heel mooi als kind, die zag ik dan wel op foto's voorbij komen.
Ja, de frisse Aegon-pakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik keek nooit sport toen, maar ik vond die blauw witte pakken met ruitjes altijd heel mooi als kind, die zag ik dan wel op foto's voorbij komen.
Ik sinds Ard en Keessie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |