Debunked dat het ons nauwelijks zal raken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Allang debunked dat het Nederland nauwelijks zal raken
Ik had sinds het begin van de pandemie al potten met groenten en pasta extra ingeslagen zodat ik minder vaak naar de supermarkt ga. Gezien de toenemende inflatie een bijkomend voordeel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Hebben jullie al blikvoer ingeslagen?
Precies. Ging maar om iets van 1.5 procent minder import ofzo, en dan alleen op bepaalde producten. Nou, daar ga je niet dood aanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Debunked dat het ons nauwelijks zal raken?
* ToT rent in paniek naar de supermarkt.
Maar het is dus ontkracht dat het ons nauwelijks zal raken? Dus het gaat ons flink raken met die 1,5% op bepaalde producten?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Ging maar om iets van 1.5 procent minder import ofzo, en dan alleen op bepaalde producten. Nou, daar ga je niet dood aan
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het is dus ontkracht dat het ons nauwelijks zal raken? Dus het gaat ons flink raken met die 1,5% op bepaalde producten?
Gelukkig, want de rest van de wereld is niet interessant. Er zullen ook geen extra vluchtelingen naar NL hierdoor komen gelukkig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Allang debunked dat het Nederland nauwelijks zal raken
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je moet doen wat je kan maar het niet dusdanig op je zelf moet betrekken door voor maanden eten in te slaan terwijl dat niet nodig is. Help mensen daar ipv jezelf onnodig hierquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gelukkig, want de rest van de wereld is niet interessant. Er zullen ook geen extra vluchtelingen naar NL hierdoor komen gelukkig.
maar NL zal hier wellicht wel degelijk door geraakt worden...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je moet doen wat je kan maar het niet dusdanig op je zelf moet betrekken door voor maanden eten in te slaan terwijl dat niet nodig is. Help mensen daar ipv jezelf onnodig hier
dat doen ze al... alleen die mais gaat naar de beesten....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nou, laten we onze veehouders ombouwen naar landbouwer, die tarwe, mais kan produceren.. Een goud kans.. ook co2 reductie..
De inflatie is al zichtbaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
maar NL zal hier wellicht wel degelijk door geraakt worden...
dat zal niet de grootste impact hebben. De extra vluchtelingen wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
De inflatie is al zichtbaar.
Edit: spuit 11.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Ging maar om iets van 1.5 procent minder import ofzo, en dan alleen op bepaalde producten. Nou, daar ga je niet dood aan
Hoogste tijd voor een cultuuromslag: Minder consumeren, zuiniger met energie en minder vlees eten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nou, laten we onze veehouders ombouwen naar landbouwer, die tarwe, mais kan produceren.. Een goud kans.. ook co2 of stikstof reductie..
Zou je het een Great Reset kunnen noemen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een cultuuromslag: Minder consumeren, zuiniger met energie en minder vlees eten.
Eens, en daarom is hoge inflatie op dit moment juist gewenst want de koopkracht moet drastisch ingeperktquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een cultuuromslag: Minder consumeren, zuiniger met energie en minder vlees eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |