SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Omdat je het hier naar je zin hebt, daarom natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
godver hoe is het al bijna 10 uur ineens
Moet je niet van die lange teksten typenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dan zetten ze het weg als 'gezond'quote:
Mwa zo veel suiker is het niet. Maar het stilt de snaaidrang nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zetten ze het weg als 'gezond'
Maar dan kan je net zo goed een snoepje eten en dat is dan wel lekker
Lijkt me leuk om met jou boodschappen te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net als dat er ineens suiker in brood zit en dan niet 1x, nee iets van 5x maar dan onder verschillende benamingen.
Stelletje mofo's
Voldoende water drinken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa zo veel suiker is het niet. Maar het stilt de snaaidrang niet
Nou, neequote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om met jou boodschappen te doen
Water? Wil je mij vergiftigen ofzo?quote:
fatsoenlijke tijdenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, nee![]()
Behalve als de winkel leeg is.
Niks meer gehoord van die vuile bermridders.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je niet van die lange teksten typen
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks meer gehoord van die vuile bermridders.
Ook de hele reden dat ik nooit op zaterdagochtend en middag boodschappen ga doen.quote:
En daar kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net als dat er ineens suiker in brood zit en dan niet 1x, nee iets van 5x maar dan onder verschillende benamingen.
Stelletje mofo's
je wilde nog gaan wandelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan me leukere meets bedenkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om met jou boodschappen te doen
Nee. Maar ik moest mijn elektrische deken nog aan zettenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |